Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ik zal ook wel een oma zijn, maar ik snap dus echt bijgod niets van dat bericht? Dat nederlands en engels door elkaar ook?

Dan is het ‘no more pain’ vandaag, so you all know what it is
On God You all know what’s up, demons on god no more pain?

Ik mis echt de dagen dat alleen Paris Hilton afkortingen gebruikte: TTYN

62 likes

Ik heb het ook al zes keer gelezen om het te begrijpen, maar kan er werkelijk waar geen touw aan vastknopen

2 likes

Hahaha ja, snap nu de afschuw in mijn vaders ogen als ik dat programma zat te kijken en haar daarna na ging praten samen met mijn zusje

3 likes

TTYN gebruik ik nog regelmatig :sunglasses:

9 likes

Ik vind content specifiek gericht op hele kleine kinderen echt apart. Het lijkt zo gericht op kinderen beïnvloeden maar zoveel mogelijk troep te laten kopen waar ze waarschijnlijk 3x mee spelen.

1 like

Die zijn toch nep. En die oog tattoo ook.

Oh shit. Nouja dan miss maar beter dat ie weg te poetsen valt met concealer.

Biecht: ik vind het ergens wel vleiend dat ze sproeten laat tatoeëren :see_no_evil: ik zit nl van mezelf helemaal onder de sproeten

6 likes

Ik vind daar argumenten op het laatst wel echt onzin hoor. Dit ook:

“Ik hou er niet van om mezelf dingen te verbieden want als het mislukt dan stel ik mezelf alleen maar teleur. Ik ga nooit zeggen dat ik ga stoppen met roken en nooit meer een sigaret opsteek, want er komt vast een moment dat ik zin heb in een sigaret en als ik dan een sigaret opsteek dan heb ik mezelf teleurgesteld. Dat vind ik onnodige negativiteit.” - Ja, want die ene sigaret en teleurstelling zijn natuurlijk veel slechter dan alle sigaretten die je jezelf bespaard hebt :roll_eyes:
Zeg dan gewoon dat je van mening bent veranderd en laat het daarbij, pff. Ik vind de sproetjes wel mooi subtiel trouwens.

4 likes

Die hoopt gewoon op flink cashen. Als je kijkt hoe vaak filmpjes voor kinderen bekeken worden. Echt niet normaal soms. Al ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat ze hier ook weer mee stopt.

2 likes

Ik wil heel graag het kanaal van Thoraya Maronesy een shout out geven want het is zoooo feel good en echt.

11 likes

Haha :heart:
11 likes

Peter stopt met cinemates en gaat een speelfilm maken.

4 likes

Vind t goed van Monica zegt in dr vlog dat zonnebanken slecht voor je is en in plaats daarvan zelfbruiner gaat smeren. Beter blijft ze dat doen :ok_hand:t2:

35 likes

Is cinemates niet al lang gestopt? Ze posten al jaren niet/amper.

2 likes

Het is ook een productiebedrijf die dus video’s maakt voor andere bedrijven etc. en voor kelvin zijn kanaal.

1 like

Hahaha Nationaal Milieu Plan!:joy: Namen influencers dát maar eens over

7 likes

Deze film was het hoogtepunt van mijn tienerjaren.

1 like
5 likes

Wat is hier mee of wie zijn dit🙈?

7 likes

Omg schaam je. Hoezo ken je Tan niet :frowning:

Maar inderdaad, iets meer context mag wel of gaan we straks allemaal alleen nog filmpjes plaatsen… Ik neem aan dat je het met een reden post @anon42392789

9 likes