Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Dit snap ik ook niet eigenlijk.

Wij hebben ook gekeken naar een van die appartementen, zelfs met z’n 2e vonden wij het zó duur… Vond het al knap dat ze met (no offence) weinig video’s en weinig IG content daar kon wonen. Hopelijk vind ze snel een nieuw plekje! Geldzorgen is echt niet fijn.

3 likes

Nou ja als je jong en in veel gevallen zonder andere opleiding of werkervaring waar je nog op terug kan vallen om je brood te verdienen daaraan begint, is dat toch geen gekke opmerking?

Denk dat er maar heel weinig mensen zijn die zulke talenten/vaardigheden hebben dat ze zonder enige voorbereiding op een heel andere manier hun geld kunnen verdienen, zeker als het gaat om de levensstandaard die @Damnatio ook noemt. Het klinkt misschien (te) veroordelend maar zo is het, in ieder geval wat mij betreft, helemaal niet bedoeld.

7 likes

Volgens mij was Jill in het begin vooral vriendinnetje / schoonzusje van (Milan & Enzo Knol)
Dus Nina Warink, pas maar op …

5 likes

Jennie from the blog is op perstrip naar Almere (volgens mij om te laten zien hoe “leuk” het daar is). Vind ik grappig haha, alsof wij nu spontaan besluiten om naar Almere te gaan. Nope :thumbsup:

13 likes

stop trying to make almere happen

31 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.