Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

hahahahahah ga echt stuk om dit gifje, blijkbaar is dit mijn humor haha

4 likes

Nu begrijp ik opeens waar Tyra Banks op doelde wanneer zij bij ANTM naar die modellen riep dat ze moesten smizen :grimacing:

6 likes

Haha ja altijd van dat jammerige gejengel of zoiets intrumentaals waar dan opeens heel “spannend” een beat onder komt. Ben dat ook wel een beetje zat, maar ik spoel al die sfeerbeelden en timelapses altijd door en dan merk je er niet meer zo veel van :’).

5 likes

Het is ook nooit goed hĂš

Haha ja
 inderdaad.

Idd

Ze is vast ook fan van The Baseballs aangezien elk nummer dat ze gebruikt een vertyfde versie is van een oprecht leuk nummer. Zie ook The bosshoss :face_vomiting:

14 likes

Doet Chantal Janzen Romy hier na?

15 likes

Nou ze lijkt er wel op zeg


Oh. Mijn. GOD.

De eerste paar minuten van deze video, ik JANK

9 likes

Dat snap ik :smile:

1 like

Dit was precies wat ik dacht van de week! Ik dacht even dat ik romy per ongeluk was gaan volgen :sweat_smile::joy:

1 like

Wow :cry: Volgens mij is er geen 1 YouTuber zo lief voor zijn jonge fans als Enzo.

9 likes

Omg hij is zoooo leuk haha! Zo leuk voor dat meisje ook.

1 like

Hahah ja echt precies dit. Hij gaat dan zo naast diegene op de bank zitten en vraagt dan met een serieus gezicht: ‘maar
 hoe gaat het nu Ă©cht?’ en dan komen al-tijd alle emoties los bij die ander. Gegarandeerde tranentrekker die jongen.

Ik vind Antoni gewoon zo’n lieve blije labrador. Ik geniet er vooral van als hij elke keer die koelkast openmaakt en dan aan alle dingen gaat ruiken die vies zijn :joy: “I love a good bad smell” hahaha

5 likes

Ze doet haar mond ook altijd zo wijd open als ze ‘lacht’. Het doet echt pijn aan mijn kaak als ik al mijn tanden wil laten zien :frowning:

1 like

Laatst heeft hij zijn broertje een Samsung S10+ gegeven omdat hij zo trots is op hem dat hij het goed doet op school. Aah. :heart: Oh en zijn moeder heeft een keer haar droommotor gekregen van hem.

21 likes

Huh zo weinig Karamo? Antoni* is mijn fave maar Karamo zeker nr 2.

*Misschien stom maar ik vind het leuk dat hij (ik geloof als enige en sowieso als enige ten opzichte van de oude garde) niet identificeert als homoseksueel. Want wie zegt dat je homo moet zijn om fab te zijn? Er is meer dan homo of hetero dus die representatie vind ik top. (Al was dat volgens mij niet eens bewust toen ze de nieuwe fab 5 samenstelden.)

6 likes

Inderdaad, zo’n mooie eigenschap vind ik dat. Hij was net zo blij met zijn vaas vol bruisballen als met zijn nieuwe lambo. OkĂ© misschien niet helemaal maar dat vond hij ook een geweldig cadeau. En dat siert 'm!

12 likes

Is dit het juiste topic voor Beautygurusdramashit?

En we hebben een nieuw drama.

1 like

Ja, dat hebben we. Het beutyblogtopic.

1 like