Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Ja beetje fout en te sarcastisch geformuleerd van mij.

2 likes

Dat je iets kan bedenken wilt niet zeggen dat je daar daadwerkelijk naar hoeft te handelen.

Lijkt me sowieso funest dat mensen zonder echte talenten zo jong aan zoveel geld gewend raken zonder dat ze er echt iets voor doen. Waarschijnlijk is hun succes maar vluchtig en dan ben je idd wel aan een bepaalde standaard gewend.

Was nog geinteresseerd in die appartementen daar trouwens.

13 likes

Dat hoop ik niet want dan ben ik ineens een niet succesvolle bedrijfsleider.

:crazy_face:

Huh, ik ben op de markt juist goedkoper uit. Dat is dan toch juist slim? Snap deze reactie niet zo.

Haha huh nee dat is omdat er staat ‘stars as…’ en dus een automatisch programma (of slechte vertaler) maakt er letterlijke sterren van :grimacing:

1 like

Iedere keer als ik groenten en fruit haal op de markt is het binnen 1 a 2 dagen al verrot dat het gelijk de kliko in kan :weary:

16 likes

Ik kijk de video van Jill. Meteen irritant want ze zegt: Als ik voor een baas had gewerkt had ik HEM allang apart genomen…

10 likes

Oke Jill heeft dus financiële problemen, maar snap alleen niet waarom ze hierdoor niet kon uploaden? Dat is toch juist haar werk waarmee ze dus geld binnen krijgt?

20 likes

Rustaahhg allen, niet iedereen hoeft z’n plasje te doen over wat @Noor zei lijkt me?

6 likes

Ik kan me best voorstellen dat financiële problemen veel stress veroorzaken. Als ik veel stress heb en andere mentale struggles dan kan ik mijn werk ook niet echt goed meer uitvoeren.

2 likes

Ja dat klinkt ook wel logisch. Alleen ik dacht dat ze die financiële problemen kreeg doordat ze niet meer ging uploaden

2 likes

Dat wordt toch helemaal niet gezegd? Misschien een klein beetje ongelukkig uitgedrukt (al zou ik je leven vrij rechttoe rechtaan vastleggen ook niet direct een talent noemen), maar als je talenten vervangt door ‘vaardigheden’ ben ik het wel volledig met het bericht eens eigenlijk.

5 likes

Zou die stagiaire dan als stage haar met financiën hebben geholpen i.p.v. met video’s?

3 likes

Dit snap ik ook niet eigenlijk.

Wij hebben ook gekeken naar een van die appartementen, zelfs met z’n 2e vonden wij het zó duur… Vond het al knap dat ze met (no offence) weinig video’s en weinig IG content daar kon wonen. Hopelijk vind ze snel een nieuw plekje! Geldzorgen is echt niet fijn.

3 likes

Nou ja als je jong en in veel gevallen zonder andere opleiding of werkervaring waar je nog op terug kan vallen om je brood te verdienen daaraan begint, is dat toch geen gekke opmerking?

Denk dat er maar heel weinig mensen zijn die zulke talenten/vaardigheden hebben dat ze zonder enige voorbereiding op een heel andere manier hun geld kunnen verdienen, zeker als het gaat om de levensstandaard die @Damnatio ook noemt. Het klinkt misschien (te) veroordelend maar zo is het, in ieder geval wat mij betreft, helemaal niet bedoeld.

7 likes

Volgens mij was Jill in het begin vooral vriendinnetje / schoonzusje van (Milan & Enzo Knol)
Dus Nina Warink, pas maar op …

5 likes

Jennie from the blog is op perstrip naar Almere (volgens mij om te laten zien hoe “leuk” het daar is). Vind ik grappig haha, alsof wij nu spontaan besluiten om naar Almere te gaan. Nope :thumbsup:

13 likes

stop trying to make almere happen

31 likes