Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Lisa van Cuijk / Lily Moon en In love with health

Wat een bedrijven/projectjes allemaal joh!

2 likes

Jipp Heldoorn heeft ook een kledingmerk.

1 like

Is merch zoals dat van Enzo Knol en Nienke Plas ook geen bedrijf geworden inmiddels? Of zeg ik nu iets heel doms :’)

1 like

Bonnie met haar kaarten en buttons, maar dat is wel meer een seizoensding natuurlijk!

Kristina K - fashion flavour
Rebecca Denise - my meraki
Charlotte Blitzblum - commemoi

Monica heeft ook een bedrijf met Danique toch?

Wauw die locatie van Fleekday event van Mo en Danique in die kerk is wel echt gaaf!

Kan me daar wel iets bij voorstellen inderdaad, haha

1 like

Aimee en Leonie hebben ook een sieradenlijn geloof ik

Ik ben helemaal niet de doelgroep en heb niets met beauty, maar vind het wel cool hoe zij dingen organiseren!

Haha ik volg haar ook en vraag me af hoe ze aan dat lichaam komt want zie haar ook nooit gewichten gebruiken oid? Misschien filmt ze dat wel niet haha.

Ja same! Als ik een jonger zusje had, had ik me vrijwillig aangeboden om mee te gaan haha

Hahaha. Maar in plaats van maar 1 deel van het gezicht (oog) heeft Noor juist haar gezicht min 1 deel, haar neus. Maar ze leert je wel echt hoe je jezelf kan zijn op insta hoor!!!

Plus de taalfouten, ik kan er echt niet tegen haha

1 like

Ze trekt haar bikini broekje nog net niet tot onder haar oksels :see_no_evil:

3 likes

Apparaten zonder progressie/gewicht of niet… ze heeft een goed afgetraind lichaam dus blijkbaar doet ze toch iets goed :stuck_out_tongue:

2 likes

Brr, zoveel cringe op de stories van Lisanneleeft :confounded: haar vriend mag zijn kinderen niet meer zien. Super kut, maar zal daar geen stories over maken. Zou me eerder gedeisd houden … zeker als vriendin zijnde.

11 likes

Dat zinnetje ook :joy:

1 like

Niks. Je laat je alleen maar kennen + roept ook weer irritatie op bij moeder.

1 like