Ik krijg gelijk dit lijflied in mijn hoofd, misschien moet ze daar eens naar luisteren
Maar wacht, krijgt ze een tweeling? Ik snap er niets van
o zie dat @Spaarlamp dat ook dacht. Had nog niet verder gelezen.
Ahhhhh dan is Monica zeker in zuid Afrika, daar was ze laatst voor opnames.
In het artikel staat dat Tygo Gernandt en Akwasi in Zuid Afrika zijn, dus vraag me af of ze dan nog een aflevering daar doen! Misschien eerder ergens anders in Afrika, of was het al zeker dat Monica in Zuid Afrika was? Heb het programma vorig jaar wel eens gekeken, best leuk dus ga het wel kijken denk!
Nee als mijn vrienden dit op tafel zouden zetten zou ik het karig vinden, met mensen die ik niet goed ken is het al een ander verhaal maar zou alsnog lichtelijk teleurgesteld zijn.
Misschien heeft Suz wel een adresje van een puzzlecoach voor ons die ervoor zorgt dat alle puzzlestukjes in ons leven weer op hun plaats vallen. Of zal dat ons parten leggen?
Dit stop ik in mn holle kies. Maar ik ben dan ook een vreetzak.
Volgens mij was ze ergens anders in Afrika, ze zei namelijk in de vlog (als ik het me goed kan herinneren) dat het een andere tijd was daar dan in Nederland en in Zuid Afika is het net zo laat als hier
Oh laf dit lied haha is ook echt mijn anthem
Monica was toch in Z-Afrika met Lars mee omdat hij voor het Nationale team mocht spelen? Dat dacht ik tenminste, dit was een paar weken geleden.
Toen was ze in Tunesie! Daar speelde Lars toen inderdaad met het nationale team van Zuid Afrika
Magazine van Jennie is toch niet zoān succes
Ken haar helemaal niet maar dit klinkt wel tof, heb nr. 2 besteld
Ik walg echt van het idee dat Willemijn lekker met haar boyzzzz op bed gaat spelen (Ik denk dat zij dit ravotten zou noemen) maar dan eerst de camera even opstelt. Bah.
Jeetje wat een wijsheid van Suz. Ik zal het doorgeven aan mijn depressie, gaan we samen een puzzel leggen en is het leven weer fijn
Annemerel had de gesponsorde zonnebrand beter met haar vriend kunnen delen. Of het is niet zoān goede zonnebrand.
drum roll een 5 km vrouwen hardloopwedstrijd ergens in de zomer in Groningen.
Is dat die wedstrijd op hakken?
Door de titel dacht ik aan een (halve) marathon of een reality tv show