Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Omg deze discussie i cant

62 likes

Deze discussie kan echt alleen op dit forum gevoerd worden :two_hearts:

61 likes

haha ja en ik weet niet of ik er om moet huilen of lachen

16 likes

Ik neem mijn commentaar trouwens terug over die vaatwasser. (Dat het een suf cadeau is.)
Ik heb nog nooit iemand zo blij zien reageren op een cadeau.

14 likes

Ik vond dat ze het ook enorm leuk had gedaan, stiekem gekocht en helemaal laten installeren, ze heeft echt moeite gedaan voor de perfecte verrassing, superlief en attent vond ik het.

13 likes

Ja vond ik ook! En Nick zei ook dat hij het graag zou willen, maar altijd stress krijgt van zulke dingen regelen. Dus dan is het extra lief dat zij dat heeft gedaan, vind ik.

14 likes

Lol iemand in de comments vraagt waarom ze de vaatwasser geen naam geven :joy::joy::joy:

26 likes

Ik zou ook echt huilen van blijdschap als mijn vriend een vaatwasser voor me zou kopen haha. Haat afwassen

1 like

Ik wil een vaatwasser! Maar hij past niet in mn huis. Dus denk helaas dat ik genoegen moet nemen met sneakers uitgekozen door foef :joy::sweat_smile:

Ik heb al een vaatwasser, dus ga toch voor de sneakers (met bonnetje om te kunnen ruilen).

3 likes

Dan kun je beter de vaatwasser ruilen :smile:

5 likes

Haha, dat is waar! Maar ik wil de sneakers wel voor andere sneakers ruilen, mocht ik geen geld terug kunnen krijgen voor de vaatwasser.

2 likes

Jeuj eindelijk Roosmarijn in Hip voor Nop (kan zijn dat ik eerdere gemist heb)… afgelopen woensdag. Kijk nu terug, grappig om te zien. Vind het sowieso een leuk programma!

1 like

Hahhahaha nee man, dat vind ik ook echt goor!!

1 like

Ik moest ook huilen van blijdschap toen ik een vaatwasser kreeg. Afwassen is de hel.

4 likes

Uitstekende vragen! Ben echt benieuwd naar de antwoorden :slight_smile: :slight_smile: En nu we het toch over het huishouden hebben… hoe vaak wassen jullie je gordijnen eigenlijk?

6 likes

Maar we lijken écht écht écht niet op het Viva forum :joy:

12 likes

Ah ik gaf je post een hartje maar die trok ik in toen ik het woord gordijnen zag :stuck_out_tongue:

@HvO dit is toch ook overduidelijk een grap?

3 likes

Ik heb al een vaatwasser maar ik ga écht niet op die lilleke sneakers, waar hij ontgetwijfeld mee aan komt zetten, lopen.

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.