“Hier heb je een een bloem die binnen no-time dood gaat, net zoals mijn liefde voor jou.”
Ligt er aan welke smaak
Holy shit, dit zijn echt precies de twee smaken die ik niet hoef
Ik ben ook jullie
Denk dat het ook heel erg in de boodschap zit. Mijn vriend moet echt niet zomaar met iets huishoudelijks aankomen, maar er staan best waf huishoudelijke apparaten op mn lijstje (een staande stofzuiger, een kenwood mixer, stoomapparaat) die ik veel leuker vind dan hij ze vindt (waardoor ze er alleen komen als ik ze koop). Zou het bij die items best chill vinden om ze cadeau te krijgen.
Hahaha die reactie van Nick wat heerlijk. Ik heb nog nooit iemand zo blij zien zijn met een huishoudelijk apparaat
Ik vind Nick een heel sympathieke jongen!!
Precies het cadeau dat ik mijn vriend bij zijn laatste schoonmaak breakdown (hij is de schone van ons twee, we hebben 2 kinderen waarvan een baby van 4 maanden, we hebben wel wat beters te doen ) heb gegeven
Ja precies! Mijn vriend gaat een KitchenAid nooit accepteren als gezamenlijke aankoop (snap ik), dus als ik die zou krijgen zou ik in de wolken zijn.
ik vind deze video’s zo leuk haha
ik heb een nieuwe “guilty pleasure”
een juf die vlogt! charlotte hoeboer. gisteravond echt een stuk of 12 vlogs achter elkaar gezien haha. weet nog niet precies wat ik van haar vind, maar ik vind het interessant om haar beroep als juf te zien omdat ik daar zelf niet bekend mee ben haha :’)
wel gek lijkt me, ook ouders en haar collega’s zien haar vlogs. ze vlogt regelmatig ook als ze letterlijk voor de klas staat uitleg te geven ofzo.
ze is volgens mij ook flink aan het groeien met volgers, wel leuk voor haar
Ik kreeg vorig jaar een robotstofzuiger van m’n vriend en vind hij moet nog steeds boeten voor de verschrikkelijke cadeau ben wel blij met dat ding, niet voor mijn bday though
Ps: kijk nu de vlog en Nicks reactie is echt goud. Los van de wel/niet romantisch discussie is dit overduidelijk een goed cadeau voor hem. Ik heb bijv nooit gezegd dat ik een robotstofzuiger wilde en dat is denk ik het verschil
Ik herken deze haat voor het krijgen van huishoudelijke items op verjaardagen echt niet ik ben ook denk ik opgegroeid met het krijgen (en geven) van praktische cadeaus dus heb er helemaal geen moeite mee haha
Wow!! Ik zie net een story van Debbie Zwiers en ze is niet meer te verstaan, joh! Wat is er gebeurd sinds d’r lippen?
Ja, deed ze indd altijd, maar nu is het bijna onverstaanbaar, alsof haar lippen te zwaar zijn voor haar mond. Maar dat vind ik sowieso vaak bij lipfillers, dat je dat erg hoort in de spraak.
idd! Ik heb liever een praktisch cadeau dan een prulletje, of iets dat alleen maar decoratief is.
Ik heb haar ook van de week ontdekt! Vind het heel interessant om te zien wat juffen en meesters allemaal moeten doen achter de schermen, maar ze heeft ook echt een juffenstem als ze tegen de camera praat en daar heb ik echt geen geduld voor hahah
Ik heb haar ook net ontdekt! Vind het leuk want ik werk ook deels als leerkracht, dus herkenbaar. Zou alleen NOOIT tijdens een lesdag filmen, vind dat eigenlijk best raar.
Pff ik heb haar dus mede om die reden ontvolgd. Vrijwel in iedere video zeggen iets in de trant van ‘ja ik probeer echt kritisch te zijn in wat ik koop en of ik het wel echt nodig heb’. Ja sure je kan mij echt niet vertellen dat je al die dingen écht nodig hebt.
Dit klinkt vast echt heel raar, maar mocht ooit blijken dat zij uit elkaar gaan dan zou ik denk ik ook echt even van streek zijn. Als zij het samen niet halen, wie dan wel, dat gevoel.
Omg op mezelf