Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

https://youtu.be/W_OCuDraQc8 Vanaf 27:14 wat is belangrijker content of vast inkomen . Ik vind dit wel interessant om te delen

waarom moet dit nu hier? Dit had toch ook tweeënhalve maand geleden aan haar gevraagd kunnen worden op Instagram oid? Ik vind het een beetje raar om iemand nu aan te vallen op iets wat hier al lang en breed besproken is.

12 likes

Ik kan me herinneren dat ze op het vorige forum deze topics op negeren had staan
ik weet niet of dat hier ook kan maar anders leest ze dit dus niet 

3 likes

Nieuwe titel?

16 likes

Hahahaha lekker tegenstrijdig bericht dit.

Dat kan hier niet.

Daarnaast klopt het dat het al maanden geleden is. Zoals gezegd is hier al eerder naar gevraagd en dat wordt steevast genegeerd. Maar als zij mag spotten met mijn geaardheid (en dat van een hele hoop andere mensen), dan vind ik dat ik daar kritisch over mag zijn en daarnaar mag vragen.

@Zaadjes ze heeft haar foto ook publiekelijk gepost. Als je zulke onderwerpen prive wil houden moet je ze lekker via snapchat naar je vrienden sturen en niet op een platform als Instagram posten.

20 likes

Maar verwacht je oprecht dat ze hier op gaat reageren dan? Anders had ze dat al wel privé gedaan toch

Ik zou het laf vinden als ze het niet zou doen, maar dat is volledig aan haar.

10 likes

Het gaat er toch ook om dat je een andere forummer hier wel gewoon op moet/mag aanspreken? Ook al zijn ‘we’ inmiddels best groot, ik vind ons best een hechte community. Ik vind het moeilijk om onder woorden te brengen maar ik vind het in ieder geval redelijk normaal om iemand hier op aan te spreken. (Eigenlijk een ‘must’ maar ik snap dat niet iedereen het zou durven.) Als ik iemand hier diep gekwetst heb zou ik daar ook op aangesproken willen worden want iedereen moet zich toch veilig kunnen voelen hier.

12 likes

Anoniem willen zijn op dit forum

In het meest gelezen topic ongevraagd je herentree aankondigen

afbeelding

90 likes

Dit heb ik nergens gelezen.

Sorry, was niet bedoeld als aanval op jou!

1 like

Met bovendien een forumnaam die menigeen zich herinnert van het vorige forum waar ze dezelfde gebruikte en ook niet anoniem was.

15 likes

Ze heeft expliciet gezegd dat ze het niet erg vond als mensen wisten wie ze was.

Ik vind eigenlijk ook wel dat iemand er gewoon op aangesproken moet kunnen worden, in welk topic zoiets gebeurt is niet zo belangrijk. Jammer dat er geen reactie komt.

2 likes

Ik zou ook graag willen dat lesbische relaties niet wordt ingezet om reacties uit te lokken, maar helaas.

(Ik heb daarnaast verder geen namen genoemd)

9 likes

En dat bepaal jij? Ze was al nooit anoniem op het forum, maar haar naam werd icm haar forumnaam niet genoemd voor lurkers. Dat is toch niet zo vreemd?

Maar ze zegt letterlijk: Vind het niet erg als mensen weten wie ik ben maar vind het wel fijn om een beetje ‘anoniem’ mee te kunnen posten.

Misschien moet je dan niet roepen dat je terug bent? :S

8 likes

Ik denk dan, niks op tegen om onder een nieuw account anoniem(er) te willen zijn. Ook niet met aangeven “geen rookie maar nieuw account”

Maar niemand die je heeft verplicht je identiteit te onthullen nadat er gevraagd wordt “wat bedoel je met terug?”

7 likes

Een aantal forumleden weten wellicht ook jouw voor en achternaam, mogen zij die dan ook gebruiken icm jouw forumnaam in 1 bericht, of met foto die ze van je instagram halen?

1 like

Oh ja dit ik typ dus langzaam