Vind het nog steeds vreemd als mensen een aparte insta maken voor hun kinderen
Ik vind het in ieder geval een mooie ontwikkeling, vond het zo jammer dat ze zich ineens lieten meeslepen in die perfecte feed hypeâŠ
Niet alle influencers krijgen voor zoân auto-deal betaald, dus ik vind geleend de kloppende hashtag (er vanuit gaande dat het klopt). Dat is toch wat âer gratis in mogen rijdenâ betekent?
bestelt Als er stond âheeft besteldâ dan is het wel met een d, maar nu is het gewoon tegenwoordige tijd (net zoals hij loopt).
Ja echt he. Ik vind iemand een warm welkom heten ook zoveel belangrijker dan sexualiteit belachelijk maken
Ja dat dacht ik eerst ook maar het volgende shot is dst ze over de gang loopt en die erna maakt ze een van haar kinderen wakker. Lijkt me sterk dat ze dat in dr blote gat heeft gedaan haha.
Waarom?
Haar kinderen komen ook uit dat blote gat hoorđ€Ș
En bloot is vies.
Ik val alleen over het feit dat ze haar handen niet wast
Wat wijs! Oh zo wijs!
Een beetje jammer alleen dat ze dit soort âauthenticiteitâ waarover ze het heeft toch een jaar (?) geleden onder fel protest van hun lezers (de comments staan nog op het ter ziele gegane 2wmn.nl) rigoreus de deur uit hebben gedaan om vol voor die lightroom/veenlijk/bluefeed/yellowfeed onzin te gaan, omdat dat het nieuwe Wil en Tien was en iedereen daar maar aan moest wennen of afscheid nemen.
Hun social media hun keuze, en natuurlijk kun je van gedachten veranderen maar ik zou het authentieker en wijzer vinden als ze daar nu eens op zou reflecteren/aan zou refereren in plaats van nu ineens met deze âdiepzinnigeâ wijze woorden te komen alsof dat nooit gebeurd is.
Ik ben zo verbaasd dat mensen denken dat Lisa en Alwin daten/hebben gedatete?
Nu ken ik ze natuurlijk ook niet, maar ik vind het echt twee uitersten die in mijn ogen juist zooo niet bij elkaar passen.
Ook fijn dat ze er niet zoân zielige clickbait jankvideo van maakt en gewoon haar fout inziet en dat ze zelf deze situatie heeft veroorzaakt. Zou wel leuk zijn als ze videoâs zou gaan maken over hoe ze hieruit komt
Waar gaat dit over?
Thank you sister
Dat is helemaal waar, zou inderdaad mooi zijn als ze daar aandacht aan zouden geven!
Ik vind het een beetje jammer dat je @anon42289517 nu wegzet als iemand die *haar een âonwarm welkomâ geeft. Iemand hier op aanspreken heeft namelijk niets met aardig/niet aardig te maken maar met bewustzijn. Al is iemand je beste vriendin, dan moet je diegene er i.m.o. nog op aan kunnen spreken.
Ik ben niet de forummer die ze aansprak. En ben het er zeker mee eens dat dit mag/moet kunnen. Zou het zelf alleen niet zo gauw op deze manier doen.
Oeps, thanks! Zal dat laatste even weghalen.