Haar kinderen komen ook uit dat blote gat hoorđ€Ș
En bloot is vies.
Ik val alleen over het feit dat ze haar handen niet wast
Wat wijs! Oh zo wijs!
Een beetje jammer alleen dat ze dit soort âauthenticiteitâ waarover ze het heeft toch een jaar (?) geleden onder fel protest van hun lezers (de comments staan nog op het ter ziele gegane 2wmn.nl) rigoreus de deur uit hebben gedaan om vol voor die lightroom/veenlijk/bluefeed/yellowfeed onzin te gaan, omdat dat het nieuwe Wil en Tien was en iedereen daar maar aan moest wennen of afscheid nemen.
Hun social media hun keuze, en natuurlijk kun je van gedachten veranderen maar ik zou het authentieker en wijzer vinden als ze daar nu eens op zou reflecteren/aan zou refereren in plaats van nu ineens met deze âdiepzinnigeâ wijze woorden te komen alsof dat nooit gebeurd is.
Ik ben zo verbaasd dat mensen denken dat Lisa en Alwin daten/hebben gedatete?
Nu ken ik ze natuurlijk ook niet, maar ik vind het echt twee uitersten die in mijn ogen juist zooo niet bij elkaar passen.
Ook fijn dat ze er niet zoân zielige clickbait jankvideo van maakt en gewoon haar fout inziet en dat ze zelf deze situatie heeft veroorzaakt. Zou wel leuk zijn als ze videoâs zou gaan maken over hoe ze hieruit komt
Waar gaat dit over?
Thank you sister
Dat is helemaal waar, zou inderdaad mooi zijn als ze daar aandacht aan zouden geven!
Ik vind het een beetje jammer dat je @anon42289517 nu wegzet als iemand die *haar een âonwarm welkomâ geeft. Iemand hier op aanspreken heeft namelijk niets met aardig/niet aardig te maken maar met bewustzijn. Al is iemand je beste vriendin, dan moet je diegene er i.m.o. nog op aan kunnen spreken.
Ik ben niet de forummer die ze aansprak. En ben het er zeker mee eens dat dit mag/moet kunnen. Zou het zelf alleen niet zo gauw op deze manier doen.
Oeps, thanks! Zal dat laatste even weghalen.
https://youtu.be/W_OCuDraQc8 Vanaf 27:14 wat is belangrijker content of vast inkomen . Ik vind dit wel interessant om te delen
âŠwaarom moet dit nu hier? Dit had toch ook tweeĂ«nhalve maand geleden aan haar gevraagd kunnen worden op Instagram oid? Ik vind het een beetje raar om iemand nu aan te vallen op iets wat hier al lang en breed besproken is.
Ik kan me herinneren dat ze op het vorige forum deze topics op negeren had staanâŠik weet niet of dat hier ook kan maar anders leest ze dit dus niet âŠ
Nieuwe titel?
Hahahaha lekker tegenstrijdig bericht dit.
Dat kan hier niet.
Daarnaast klopt het dat het al maanden geleden is. Zoals gezegd is hier al eerder naar gevraagd en dat wordt steevast genegeerd. Maar als zij mag spotten met mijn geaardheid (en dat van een hele hoop andere mensen), dan vind ik dat ik daar kritisch over mag zijn en daarnaar mag vragen.
@Zaadjes ze heeft haar foto ook publiekelijk gepost. Als je zulke onderwerpen prive wil houden moet je ze lekker via snapchat naar je vrienden sturen en niet op een platform als Instagram posten.
Maar verwacht je oprecht dat ze hier op gaat reageren dan? Anders had ze dat al wel privé gedaan toch