Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Volgens mij ‘mag’ dit wel hoor! Het is gewoon meer spreektaal.

Sooodeju ik vond hem al leuk maar nu al helemaal :star_struck:

1 like

Ligt dit aan mij of is het BEST raar dat de vriend/verloofde/manager van Nienke Plas voor zichzelf business class boekt terwijl zijzelf (de artiest) en haar dj economy class vliegen… :thinking:

3 likes

Hij had pas later geboekt en het gaat om extra beenruimte. ze vliegen met een budget maatschappij

Ooh oke had t niet verstaan

1 like

Hoe moet je het anders doen als er wel een wasmachine is maar geen droogrek oid?

1 like

Er is geen wasmachine, ze wassen in de wasbak

3 likes

Bij die laatste was wel een wasmachine, denk dat ze daarop doelt. Ze doen in ieder geval vaak de was zeg haha. Eerst in de badkuip/wasbak, toen laten doen en nu weer een was in de wasmachine.

1 like

Dan heb ik niet goed opgelet! Maar er zal dan toch vast wel een wasrek zijn? Lekker ook, in een fort van natte kleding leven.

1 like

Wat een overdreven reactie :’) alsof de meubels daar gelijk kapot van gaan. Bovendien hadden ze de was toch alleen aan wat lades en een ventilator gehangen. Als er een wasrek was hadden ze daar vast gebruik van gemaakt.

15 likes

Ik begrijp het niet hoor. Ik ben 3 maanden in vietnam geweest en je kan serieus overal je kleren laten wassen voor een euro. Je brengt het in de ochtend naar de wasserette en je haalt het eind van de middag weer op. Gevouwen en al.

11 likes

Waarom zou je dat doen als je zelf een wasmachine hebt (en daar gebruik van maakt). Ze zegt trouwens ook dat ze een paar dagen geleden haar kleding ook heeft laten wassen, volgens mij hebben ze maar 1x hun sokken in een sopje gedaan (wat ik wel snap, want om alleen daar nou een wasmachine voor aan te zetten…)

2 likes

Het is toch niet “echt” hout waar ze het aan hangen? Daarnaast komt je was er toch ook niet doorweekt uit. Ik doe dit zelf regelmatig aan stoelen en zo als m’n wasrek vol zit nou niets aan de hand. En waarom wel een wasmachine aanbieden en geen wasrek, je moet wat he?

3 likes

Wow, gaat het nog steeds over het zelfgebrouwde sopje in de hotelkamer?

Als ik op vakantie ben, was ik gerust zelf een paar kledingstukken.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als ik op vakantie ben, gebruik ik gerust de badkamer om mijn haren te verven.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

7 likes

Ik verf gerust mijn haren, maar zorg dan wel dat ik het schoon achterlaat en zelf een handdoek daarvoor meeneem.

1 like

Welke verf is dit?

De halve vlog gaat over het gigantisch verbranden van Bonnie en dan alsnóg gaat het hier over het wassen van kleding?

19 likes

OMG ja. Was net alsof ze zich niet had ingesmeerd? Vond het niet zo slim van haar om te denken dat de zon niet fel is met bewolkt weer…

Moet wel zeggen dat ik enorm geniet van de Vietnamvlogs!

3 likes

Oeps, klikte bij de 2e per ongeluk op ja maar had nee moeten zijn. Vind dat wel een paar stappen te ver gaan om zoiets expres ergens anders te doen. Een handwasje doen vind ik wel prima.

Je kan je stem veranderen via ‘Resultaten verbergen’.