Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Oh thanks, gedaan.

1 like

Sorry ik weet niet hoe iets niet leesbaar gemaakt moet worden maar even off topic:
Wat voor poedertje is dat dan en kun je dat bij alle kapperszaken kopen? Kun je daar ook heel je haren mee verven? Ik heb ook dun haar wat snel breekt enz en daarom verf ik het bijna niet meer, maar vind het altijd wel mooi!

Edit: zelfde vraag als @Memoria dus :grin:

Of ‘ik kampeer altijd’, want ook dan is het allemaal anders

Dan stem je toch niet?

65 likes

@Memoria @AmazoneSlash

Ik haal het bij mijn kapperszaak maar geen idee waar je het nog meer kunt verkrijgen. Je kunt het geloof ik ook online bestellen.
Er zitten 2 kleine glazen flesjes in met groen poeder (ik gebruik er 1 per keer of zelfs een halve voor uitgroei) en je moet daar 100 ml warm water bij doen. Dan even 10 min laten staan dan wordt het een soort gel, makkelijker aan te brengen dan gewone verf. Dan 30 min laten zitten en goed uitspoelen, dit gaat wat lastiger omdat de substantie hard wordt in je haar, een beetje zoals een kleimasker.
Werkt ook goed tegen grijsdekking, ik gebruik kleur #2 of #4. (donkerbruin)
Blijft ongeveer 1-2 maanden lang mooi voor ik mijn uitgroei weer moet bijwerken.
Instructies zitten erbij.
Op droog haar is het permanent en op nat haar aanbrengen semipermanent.

3 likes

Bedankt, ik zal eens op zoek gaan!

Sounds good!!

Ik kan me niet voorstellen in welke situatie je bij jezelf zou denken dat het echt nodig is om je haar te verven op vakantie. Dan ben je wel heel lang op vakantie, want het lijkt me dat je voor de vakantie je haren laat verven of wacht tot na de vakantie zodat je meteen je haar kan laten knippen.

2 likes

Ik snap dat de haar verven in de badkamer op vakantie een referentie is naar Mas, maar vraag me echt af hoe je t voor elkaar krijgt er zo’n tering bende van te maken. Ik verf soms mijn haar (dan wel blond, misschien dat dat uitmaakt?) maar ik maak er echt nooit een troep van in de badkamer? Hooguit dat er wat druppels vallen op de handdoek die ik over mijn schouders leg, maar dan zou ik wel m’n eigen handdoek gebruiken. Ik vind het oprecht best een kunst om een tyfuszooi te maken van de badkamer als je je haar verft.

Ja sorry ik voelde me toch verplicht hier op te reageren want zag dat bijna niemand op ‘ja’ had gestemd :stuck_out_tongue:

6 likes

Nee is ook absoluut niet nodig met donkere haarverf

Gooi een paprika naar ze en schreeuw dat ze moeten kappen met die onzin

43 likes

Ik ga mijn haren verven op vakantie. Dat wilde ik voordat ik ging doen maar met 37 graden lukte me dat gewoon niet thuis. En omdat ik halverwege mijn vakantie een bruiloft heb wil ik het toch gedaan hebben. Weet eigenlijk niet waarom ik mezelf wil verantwoorden maar anyway dat is mijn reden.

5 likes

Ik verf mn haar overal, thuis, bij vrienden, op mn werk, niks wordt er onherstelbaar vies van bij mij?

3 likes

Kan dat niet een nieuwe youtube challenge worden?

Je haar verven in een hotel. :joy:

Bonuspunten als je zowel je haar verft als de was met de hand doet en niks bevlekt!

5 likes

Mijn handen jeuken om deze droge slierten te knippen :worried:

12 likes

De mijne omdat dr mond altijd zo raar openstaat.

19 likes

De grap is ook dat ze net van de kapper komt…

4 likes

misschien hebben sommige mensen gewoon een droge haarstructuur van zichzelf??

25 likes

Echt he… ik vind het echt wel meevallen. Wil niet weten wat jullie over mijn haar denken dan haha

20 likes

Nou beter een droge bos haar dan een vette kop

11 likes