Ik weet wel wie jij bent. Jij bent diegene die zo erg tegen ff was en totaal niet aardig was tegen @Nescio en @Lula en nu even stoer de ass van een youtuber komt likken. Hoop je op een s/o voor je enkelbandjes?
Hahahahahahah jou ben ik ook niet vergeten love you 2 mmm.mm
Ik droom nogsteeds over die laatste week.
Ik vind het überhaupt vrij teleurstellend om te horen dat meerdere leden haar hebben ge-DMāt(?) hierover en dat ze dat genegeerd heeft. Het had haar gesierd als ze er even over nagedacht had en vervolgens publiekelijk haar excuses had aangeboden. Ik denk namelijk dat als je er echt niet bij stil staat wat zoiets teweegbrengt het kan gebeuren om zoān fout te maken. Het gaat erom wat je er daarna mee doet.
Ik vind het echt jammer om dit te lezen over iemand die ik een leuke internetpersoonlijkheid vind.
Ik wil nog steeds het topic āwat weet je van de persoon boven jeā openen, ik vond dat zo leuk. Zal ik het gewoon doen
De ass van een youtuber likken? Uh? Waarom precies?
Ik heb echt te lang naar die emojis zitten kijken en dacht al huh waarom een tang en een varken? EN TOEN SNAPTE IK M
Zo bespaard de youtuber op wc papier.
Internet held
Waar slaat dit nou weer op?
Ik vind het echt onnodig en kinderachtig om mensen persoonlijk aan te vallen omdat iemand een andere kant kiest in een discussie.
Ik wilde even melden dat @Jottum bij persoonlijk heeft benaderd met een heel uitgebreid bericht en ik wilde ook zeggen dat ik dat echt supertof en dapper vind, dus echt mijn complimenten daarvoor.
Ik vind dit best wel een kinderachtige en onnodig gemene opmerking eigenlijk
nou mooi dan kan deze discussie hier ook gelijk stoppen
Waarom reageer je eerst met internet held? Net als die vorige opmerking, ik snap het niet.
Dacht dat het onderonsjes waren ofzo
Fijn en netjes inderdaad! Dat mag dan ook gezegd worden.
Ik snap dat ze jou persoonlijk een berichtje stuurt maar vind het wel jammer dat een groot deel hier dat óók een vervelend gevoel kreeg van die āgrapā of het moreel gezien niet vond kunnen, nu nog steeds geen beweegredenen, uitleg en excuses heeft gelezen/gekregen.
Zo blijft er wel een bepaald beeld bestaan denk ik.
Nvm spuit 24
Ik ben ook gewoon echt heeeel benieuwd hoe iemand bij zoān soort instapost tot de gedachte is gekomen dat het een goed en leuk idee is om te posten haha.
Er zit een gesponsord stuk in de vlog van Monica over een rubberen gezichtsborstel en nu ben ik op schiphol en zag ik hem staan en dat ding is 170 euro!! Dan verwacht ik wel wonderen.
Ik heb het stuk in de vlog verder geskipt
Stuk van de fohnbar ook volgens mijā¦