Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik weet dat het er hier laatst ook al over ging, maar ik blijf het echt zo zo bizar vinden hoe zij omgaat met het die huizen. Echt zo bizar gefocust op kopen kopen kopen. Ik weet dat ze geen conscious imago wil uitstralen, maar er zit echt zo’n bizar groot gat tussen wat ‘normale’ consumenten kopen en haar leipe koopgedrag. En dan is ze er ook nog trots op en vind ze het een boodschap om uit te dragen naar mega veel volgers. Ik kan gewoon niet begrijpen hoe je je daar goed bij kan voelen.

Het zit me hoog denk ik :+1:t3:

12 likes

Ik vind dit ook zo bizar om naar te kijken. Merk ook dat ik er echt een beetje naar van word, dat altijd maar consumeren. Influencers lijken wat dat betreft ook echt in een bubbel te leven. Zo veel spullen kopen is echt niet normaal! En al helemaal niet chill voor onze planeet…

3 likes

Die muziek in de podcast van Bonnie… Alsof ik in de Droomvlucht zit

4 likes

Ik hoefde ook maar 1 sec na te denken wie de gast was toen het ging over lichaamsbeharing

2 likes

Lesley-Ann doet daar altijd zo interessant mee :roll_eyes:

4 likes

oma mieppp en denise <3

18 likes

Die mensen uit Luxemburg ook altijd he… zo gefocusseerd op het huwelijk.

29 likes

Ooooh ik word gek. Monica filmt hoe ze een lekke band heeft op de snelweg en de anwb heeft gebeld. Vervolgens blijft ze IN DE AUTO wachten!! Heeft niemand haar geleerd dat je achter de vangrail moet gaan staan. Hoeveel mensen zijn er al verongelukt omdat hun stilstaande auto werd aangereden.

12 likes

Man man man

50 likes

Zit dit net te lezen, tergend weer

1 like

echt niks maakt mij zo plaatsvervangend treurig als haar twitter account

15 likes

Ik denk dus dat Lisa (uit Alwins filmpjes) misschien wel met de cameraman van Alwin date. Geen idee waarom ik dit denk verder haha. Wel echt een hele leuke meid vind ik haar in Alwins filmpjes!

1 like

Haha, dat dacht ik ook!

1 like

Hahahaha als het Alwin niet is MOET hij het wel zijn!!!
Nee grapje zou best kunnen

1 like

Ik vind Monica zo leuk in bevallen met, altijd zo lekker zichzelf.

7 likes

Ja ik wil echt dat Monica komt als ik ooit ga bevallen. Bobbi Eden trouwens ook, Fatima mag thuisblijven.

7 likes

Ja vind haar ook wel leuk in het programma hoor, maar ik zou haar er gewoon niet bij willen hebben :laughing:

Ik heb iets te veel genoten van Bas in de vlog van gister. Hij lag op bed in zijn boxer en Enzo trok de dekens weg… :drooling_face:

16 likes

Ik vind de video van Alwin echt leuk. Hou van mensen die tasty recepten uitproberen. En het is ook mooi gefilmd, maar er mogen van mij wel meer beelden van het kook- of bakproces in

1 like

Ja ik ook. Alwin kan ook gewoon goed monteren, hij heeft daar echt oog voor. Zelfs als de onderwerpen me niet zo aanspreken, dan zijn het nog steeds mooie video’s om naar te kijken.

6 likes