Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

:joy:

Ik vind het zĂł leuk hoe ze tegen elkaar praten, zo gezellig. Dat had ik echt niet. Altijd met twee woorden spreken, altijd u en er werd echt nooit gelachen. Dat is natuurlijk ook wel het andere uiterste!

5 likes

En dan schijnt de kwaliteit ook nog niet echt je-van-het te zijn
 Rachel (lafamiliab) was er laatst ook over aan het klagen op haar instastories geloof ik? Dat zowel bij haar als een van haar dochters iets vrij snel kapot was gegaan en de klantenservice te wensen over liet
 heb dat wel van meer mensen gehoord helaas. Kun je het beter op de markt halen, goedkoper en waarschijnlijk dezelfde of betere kwaliteit
 alleen tsjah niet heel groot die merknaam erop he.

ik heb deze video gisteren ook al geplaatst haha, lief he

1 like

ow neee dat wist ik niet van opa, ahh

1 like

Ik had dit ook gelezen, was nogal verbaasd over de kop, maar misschien omdat ik Ariana Grande vooral associeer met die serie op Nickelodeon, wel bijzonder deze ‘trend’, ook de Kardashians doen dit.

3 likes

Haha o man wat een ellende. Het ziet er (op basis van deze foto) uit als van die stof waar je een randje ondergoed sowieso doorheen ziet, wat je ook aantrekt (geen ondergoed shaming maar soms wil ik het gewoon netjes weggewerkt). Maar goed ik ken het verder niet, nu toch benieuwd als ik het een keer in de winkel zie haha, sowieso passen

Hier was laatst een item over in het Zweedse nieuws want er was een hele controverse ontstaan rond een Zweedse instagrammer Emma Hallberg

Echt een heel raar fenomeen (ervan uitgaande dat deze mensen dit expres doen)

7 likes

Jazeker Robbert was van Armeense afkomst maar naar mijn gevoel proberen ze er wel minder kaukasisch uit zien, door middel van die plastische chirurgie. Maar Kylie niet en die vind ik wel een kopie van Kim.

5 likes

Ik dacht dat ze er voor die serie zo uit zag?

4 likes

Geen Lindtballen :scream:

16 likes

Zij is zo apart

9 likes

Haha ik dacht bij het kijken direct: ooh nee die pony wat lelijk. En toen zei ze: ‘ohja ik heb een nieuwe pony, laat even weten wat je ervan vindt’ haha oeps :see_no_evil:

Vind dit soort filmpjes altijd zo dommig en niet onderbouwd. Ja duh, je hebt niets in je darmen dus je zult sowieso lichter zijn aan het eind van de week. Daarnaast heb je geen zout gegeten dus je houdt ook veel minder vocht vast. Scheelt ook behoorlijk in hoe je eruit ziet en hoeveel je weegt.

4 likes

Lang niet gezien, die Julia. Is ook een wandelend InstagramclichĂ© geworden
 (Dat is toch dat meisje dat ‘bekend’ werd na een pestvideo?)

Hoe oud zijn deze kids?

Pff waarom
22 likes

Zij is nu 19 en die vriend moet 19/20 zijn. Ze moeten inmiddels wel al bijna 4 jaar samen zijn. Ik keek heel vroeger wel eens videos van haar hahaha, ze maakt al heel lang filmpjes. Vind het nog altjd erg cringewaardig.

1 like

image

11 likes

Kennen jullie nog Charmlachje op YouTube? Zij had vroeger ook redelijk veel volgers maar is een paar jaar geleden gestopt. Echt jammer want ik keek haar altijd.

Leuk om te zien hoe ze met Dionne terugblikken op het oude youtube. Die oude layout ook wow, helemaal vergeten dat het er ooit zo uit zag.