Hahaha dit is wat ik dacht en het verbaasde me dat er hier nog niks over was gezegd. Er was genoeg te zien
Er was zeker genoeg te zien, man man man
Zān vriendin treft het maar
Want een vriend met een grote piemel is de ultieme droom!
plus dit lijkt echt op kleding die je op een gemiddelde zaterdagmarkt in heino kan scoren
Wow echt net bratz poppen in chillkleren
Nephaar rocks
Ik begrijp ook nooit waarom je zoveel moeite zou doen voor je haar en make-up, om vervolgens zoān huispak aan te trekken. Maar ieder zān ding.
huh dit lijkt op iets van de markt? En dan met van die nepnagels⦠Het heeft vast veel geld gekocht maar het ziet er enorm goedkoop uit
Edit: oke te langzaam met bijlezen, @instantramen had de markt-look al helemaal door
krijg nu gelukkig wel een heel goed beeld van hoe de jurk valt en staat
Haha hardop lachen om ākinderlijkā
Ik snap ook niet waarom zoveel mensen kopieƫn van elkaar willen zijn? Je wil toch nog iets van eigenheid?
Mijn god⦠arme kinderen. Je kunt toch niet lekker spelen met 10 kilometer stof aan je armen en benen
Haha leuk ook als ze gaan rennen met zoān broek, die gaan om de haverklap op hun muil.
posing only?
Nou, inderdaad, en ze zei het ook zo lekkermakend van: āen ik heb iets heeel lekkers voor jou in huisā oid
Valt me sowieso op dat Bratz poppen het nieuwe ideaalbeeld lijken te zijn. Van die chunky, hoge schoenen, popachtige kleren en haarstijlen (twee knotjes/staartjes/vlechtjes etc), extreem lange wimpers, opgespoten lippen enzovoort. Zou er zo een scriptie aan kunnen wijden of dit te herleiden is naar āonzeā jeugd en hoe dit het ideaalbeeld van nu gevormd heeft (āhelaasā heb ik mijn scriptie zojuist al ingeleverd)
Ik vind het vooral zo opvallend dat zelfs de blankste tattaās proberen een soort etnisch ambigue te zijn. Haar heel donker, huid donker, lipvorm gekocht. Alsof iedereen een soort latina/Arabisch/Caribisch mix wil zijn.
Er zijn zoveel instafamous mensen die er oprecht uitzien of ze gemixt zijn door hun styling en make-up, soms operaties, en dan zie je de ouders Gerrit & Marjan Peenhaar.
Zoān rare trend.
Hier kwam ik laatst toevallig een artikel over tegen! Ging specifiek over Ariana Grande maar had het geloof ik ook over een bredere trend. Ik heb hem nog niet goed gelezen, alleen vluchtig doorgescrolld, maar volgens mij was het deze
Die markt-pakken van ze zijn echt heel duur, volgens mij ongeveer 120 euro per outfit. En dan staat er ook nog heel vaak heel groot āREINDERSā opā¦no offence als hier Reinders-en zijn, maar dat is toch niet zoān mooie naam om pontificaal op je huispak te zetten?