Dat was toen ze nog Beautyscene had. Maar ze heeft zakelijke problemen gekregen met het bedrijf erachter (waar ook girlscene van was) en is een eigen nieuwe site begonnen, na een half jaar niets te hebben gepost. Waarschijnlijk was dat een concurrentiebeding, dat ze moest omzeilen. Ze was toen alleen actief op Instagram en had geregeld dat ze de naam Mrs Beautyscene mocht houden. Ze is wel weer gaan bloggen, maar heeft nooit meer hetzelfde aantal bezoekers gekregen als haar oude site.
Heb het even opgezocht: 25 maart 2018 kregen ze de bovenverdieping van hun huis op de Albert Cuyp erbij en op 13 januari 2019 verhuisden ze naar hun huidige huis. Bizar.
Man, man, man, de meiden van Endless Weekend hebben voor het eerst in 15 dagen een nieuwe post op hun website: we hebben voor 350€ geshopt bij a.sos voor onze zwangere zus Serena.
Ongelooflijk dat 2 meiden kunnen leven van zo weinig output op hun site.
Genoeg gesponsorde instastories en posts helpt
Moet ook eerlijk zeggen dat ik hun shop best leuk vind, ook al zijn het niet de meest bijzondere dingen die ze verkopen, en dat loopt volgens mij ook best aardig. Die batik scrunchies van Larissa bijvoorbeeld waren binnen no time weg.
Nu ben in dus vet benieuwd…
Ik vind dit zo lame. Tuurlijk moet iedereen verder lekker kunnen shoppen waar die wil maar hoezo in vredesnaam gelijk weer €350 over de balk smijten en daar uithangbordje mee spelen. Steek dat dan in duurzamere items of tweedehands ofzo. Dat is anno 2019 veel leukere content dan die eeuwige asos en primark meuk.
Ik ben nu ook benieuwd, maar meer omdat ik Den Bosch gewoon ken want ik kijk haar vlogs niet eens
Ik heb mijn bericht verwijderd, wilde het aanpassen maar was niet mogelijk omdat hij al gerapporteerd was.
Maar oeps was idd makkelijk te vinden
Die bloggers prijslijst hoef je denk ik niet heel erg serieus te nemen. Ik denk dat dit hun wens-tarieven zijn en ze vaak genoeg voor lagere bedragen hun ziel verkopen
Ik kan alleen maar denken; arme opa… weer tig dagen klussen en verven. Ook nog mooie spon oproep. Heb me lang niet geërgerd maar nu begint het toch te komen. Ze hebben volgens mij totaal geen benul hoe ‘andere’ mensen leven. Ik heb niet de indruk dat zij hard moeten werken voor dit alles maar correct me if i’m wrong.
Ik ben wel benieuwd wat voor huis ze hebben gekocht. Het buurtje wat ze filmt is heel prijzig, en ook aangezien het een oud huis is… Beetje jaloers wel, zou willen dat ik daar een huis kon kopen haha.
Iedereen zegt nu dat het zielig is voor haar vader dat hij nu weer moet gaan klussen, maar hij kan het toch ook leuk vinden? Misschien is het zijn werk en betalen ze hem er gewoon voor? Ik kijk haar vlogs niet dus geen idee of daar ooit iets over gezegd is hoor.
Ja als je er maar 6 maakt kun je dat heet makkelijk roepen.
Zit even diana’s nieuwe verhuisvlog te kijken en hierbij mijn commentaar:
- ik vind die bruine kleur in de huiskamer nog steeds niet echt mooi
- als ze dingen in huis wil laten zien dan filmt ze soms alleen de onderkant/half en dat kijkt heel onrustig. het is fijner als je in een keer het hele object ziet en iemand erbij vertelt.
- ik ben halverwege, maar die bank vind ik heel gek geplaatst zo tegen dat wandmeubel
wel leuk en gezellig ingericht verder
Is dit laatste niet meer voor haar comments? Dan kan ze wat doen met je feedback.
Ja klopt, daar zat ik ook aan te denken. Vind het alleen irritant dat je bij mn youtube gelijk mn hele naam ziet (of vroeger was dat in ieder geval zo)
Ik begrijp die bank ook echt niet. Waarom niet die hoek (van de bank) aan de andere kant? Dat was al veel logischer geweest. En dan zonder die stoel, nu is het zo’n geprop.
Vind verder die zwarte voeg bij de tegeltjes in de keuken ook echt niet mooi, maar dat is smaak!
Die bank vind ik ook heel vreemd geplaatst. Nu kunnen 2 van de 3 lades van die kast niet open of ze moeten heel de bank aan de kant schuiven
en @Sarie ja inderdaad, ik snap niet waarom je daarvoor zou kiezen, dat is toch heel onpraktisch? Ook lijkt het alsof de bank net iets te groot is waardoor hij een stukje van de muur staat. Ben ook benieuwd wat ze uiteindelijk in dat grote vak in de kast gaat zetten, aangezien die tv daar weg ging. Dat leek me juist een handige plek er voor.
Oe, Jiami is haar hand aan het versieren met tattoo’s. Benieuwd of je daar als je ouder bent ook nog blij mee bent. Mijn smaak is iig nog flink veranderd sinds mijn 20e