Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ja lijkt me wel inderdaad!

1 like

Anna Nooshin “op aanvraag”

Hmmm als Cynthia met een instastory € 5000 verdiend (8% van haar 62230 volgers)
Verdiend Anna dan ruim € 70.000 met 880.000 volgers :stuck_out_tongue: ?

Zal wel niet zo’n optelsom zijn he, maar toch stel dat het de helft is dan is het al absurd veel geld.

2 likes

Nee denk inderdaad niet dat je het zo makkelijk door kan rekenen. Plus de tussenpartij verdient er ook nog behoorlijk op en de tarieven zijn vaak ook gewoon onderhandelbaar. Maar zo gedetailleerd zie je het niet vaak!

1 like

Ik ga ook influencen denk ik. Paar video’s of stories per maand en je zit er warmpjes bij.

2 likes

Van dat bedrag kan Cynthia heel wat kookroom van kopen. Allemachtig. Ben gewoon jaloers. :joy::joy:

1 like

Ik snap het ook niet zo goed. Het is niet dat je recht je anus inkijkt als je een string of slip er onder aan hebt. Als je dat aandoet denk ik dat je zelf wel doorhebt dat je jurkje omhoog kan waaien oid. In een gemiddelde bikini of badpak zie je net zoveel. Als je het wil voorkomen doe je wel een langer jurkje aan of broekje er onder toch.

4 likes

ik vind de bezoekersaantallen van Debbie nog het meest schrikbarend. Was zij ooit niet een van de grootste?

2 likes

Dit kwam bij mijn recommended video’s voorbij. Of YouTube’s algoritme is kapot, of You Tube probeert me maximaal op de kast te jagen.

Tenenkrommend

3 likes

Vind dit echt een goede video van Zoë.

6 likes

Volgens mij is ze ook niet zo mega actief op haar nieuwe blog.

1 like

ik vind niet dat ze het argument ‘elegant can be fun’ overtuigend brengt.

4 likes

Een video met hun twee samen lijkt me bomb. Maar die schouder van Jessie lijkt me pijnlijk. Om maar te zwijgen over de make-up van Alice.

3 likes

Ik vind vooral dat haar foundation zo goed met haar lichaam matcht. Zo zonde wat ze is prachtig.

3 likes

Ik denk dat het een : jessie Maya doet jessie Maya make op Alice. Of een day in the life of jessie Maya is. Want normaal draagt Alice ook niet dit soort make up.

1 like

Nou maar echt he. Ik voel je pijn.

1 like

Ja, echt top dat ze dit doet!

1 like

Ennnn De Huitsmuts heeft een huis gekocht haha. “Even oriënteren”, maar wel super leuk voor ze!

2 likes

https://www.instagram.com/p/B1zBtNSC7E1/?igshid=1be2qkak3ugrz

De huismuts heeft een huis gekocht in den Bosch. Voor mijn gevoel zitten ze net een paar maandjes in dat nieuwe huurhuis waar ze superveel nieuwe meubels voor hebben gekocht?

Edit: meubels hebben gekregen :joy:

6 likes

Haha wow en heel dat huis lopen verven en behangen. Vind het vooral zielig voor die vader van Rachel, die doet volgens mij superveel en dan is dat nu weer allemaal voor niets geweest. (Of ja voor slechts een paar maandjes woonplezier)

11 likes

Ja heel veel en duur behang e.d. Recent nog laten doen volgens mij. Spon denk ik haha. Ik had wel gedacht dat ze hier niet lang zouden wonen en vind een oud huis qua type huis beter bij ze passen.

1 like