Wat me ook stoort is dat ze die komma’s zet waar het niet nodig is
Ik denk vooral aan een kind. Die dit dus ooit gaat lezen en/of horen van iemand. ‘Je was was een vreemdganger’ want dat maak ik er dus uit op.
Nou maar echt. Jeetje. Is er dan niks meer privé tegenwoordig en moet echt alles koste wat het kost online gegooid worden?
Vind dit echt vrij heftig om de wereld in te slingeren. Leuk voor het ongeboren kind ook, als die dit later ooit te lezen krijgt.
Zijn er serieus mensen zo naïef die denken dat online relaties allemaal perfect zijn omdat ze het niet terug zien?
Alles wat op internet staat is echt en alles wat je niet ziet, is er niet/gebeurd niet!!
Ben het met je eens. Het aantal details is misschien niet handig maar ik vind het dapper als iemand de shit ook durft te delen.
Wel mooi ook dat ze zich niet in zijn negatieve gedachten over haarzelf herkent, maar wel allerlei negatieve gedachten van hem uitlicht.
Gezonde balans wel. “Onveilig” ook echt, 3.5 maanden lang, ben heeeel benieuwd hoe ze het in godsnaam gaan uithouden als er de gebroken nachten en irritaties van een nieuwe baby bij komen kijken.
haha dit dacht ik ook inderdaad.
Weten jullie nog dat we dachten dat dat varken dat ze ineens in huis haalde een overhaaste, niet doordachte en onverantwoordelijke keuze was.
Simpelere tijden.
Ik snap niet dat er een mega kast is waar je tv perfect in past en je je bank niet zo gek in het hoekje voor de lades hoeft te proppen, maar nee ze besluiten een los tv meubel te kopen.
Ja dat zegt ze ook!
Oh zo, ja geen idee of ze alle meubels gratis krijgen hoor. Weet niet of ze iets gezegd heeft over het tv meubel of dat van Made is. Maar dan nog zijn er toch genoeg andere dingen die je bij Made kan vinden die wel praktisch zijn.
Ik ben net een blogger tegengekomen in de supermarkt. Ik weet alleen niet wie?? Ze is jong, klein, blond… kelly caresse denk ik
Suz vergelijkt een kind ook met ondernemen. https://www.instagram.com/p/B1t5LsZoFln/?igshid=1nklvz7h8flna
Haha ja. Dat is ook raar. Maar ik doe het zelf ook, dus misschien dat ik daardoor blij ben dat ik niet de enige ben die gewoon eerlijk haar shit online gooit. (Al vind ik het wel een groot verschil dat ik altijd toestemming vraag aan degene waar ik over schrijf, en nooit zo specifiek ben over dingen waar ik anderen eventueel mee in een kwaad daglicht kan zetten. En ik heb geen kind, dat scheelt ook.)
En ik geloof dat die nieuwe tv te groot is voor de kast. Dus daarom moet’ie op een andere plek en krijg je deze constructie.
(Maar goed, ik snap niets van tv’s, ik heb er geen, vind ze zo lelijk en ongezellig.)
Even een vraag aan wie Amsterdam kent, weet iemand in welke buurt dit nieuwe huis staat? Hoef geen adres of zo, alleen een richting of wijk. Want ik herken het helemaal niet? Is het wel Amsterdam?
(Ze zei toch ook dat ze naar de stad ging, en zelf in Almere woonde?)
In haar post van 22 Augustus zegt ze ook dat ze heeft ervaren dat voeding niet alleen uit eten hoeft te komen. Hoe dan?
Ik ben denk ik hier echt te nuchter voor om te kunnen inbeelden dat je van social media depressieve gevoelens kunt krijgen.
Ughh ik ben echt allergisch voor alles omtrent Suz. Ik vraag mij af hoe die vriendschap met Vera is.
Ik weet wat ik ga doen zodra ik in de trein zit: mezelf helemaal kapotergeren aan de captions van Suz.