Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Uit de lucht natuurlijk! https://www.contactmuziek.nl/

4 likes

Ik ontkracht ook niet wat je zegt. Ik zeg alleen dat ik hier te nuchter voor ben.
Zullen vast en zeker genoeg mensen zijn die zich kut gaan voelen door social media, maar ik snap dat gewoon niet

Over 6 maanden bij suz:

Heb je problemen in je relatie? Huur mij in als coach want ik help jullie relatie weer op de rit en ik zorg ervoor dat je 1000 euro per uur kan verdienen!

Haha nee maar even serieus: supersneu voor die baby, al voor de geboorte komt hij/zij in een gebroken gezin terecht (denk ik, voor zover ik kan afleiden dat ze uit elkaar zijn).

18 likes

Jeetje naar aanleiding van die instagram post ben ik even gaan kijken op de blog van Suz, over hoe ze zwanger is geworden. Ze heeft dus PCOS. Maar dit stuk

Het voelt alsof het allemaal zo heeft moeten zijn. Medici zeggen: ‘Het was een toevalstreffer’. Maar ik geloof niet in toeval. Ik geloof dat het de bedoeling is dat Bas en ik nu samen ouders zijn van dit nieuwe leven. Ik geloof dat er een ziel is die ons als ouders heeft gekozen, omdat wij expert zijn in waarin die ziel te groeien heeft.

Wat ik ook bijzonder vind, is dat ik natuurlijk geen controle had en heb over deze zwangerschap, maar er wel van overtuigd ben dat ik ‘m – niet alleen fysiek – zelf heb gemanifesteerd. Dit verhaal illustreert voor mij zó mooi hoe de Wet van Aantrekking werkt. Ik heb de intentie gezet dat ik op een dag zwanger wil worden, maar was echt nog helemaal niet bezig met ‘hoe’ of ‘wanneer’. Natuurlijk heb ik actief gewerkt aan het verbeteren van mijn cyclus, maar ik kon het steeds ook erg goed loslaten.

Wauw. Ben benieuwd of ze daar nu nog steeds zo over denkt.

24 likes

“Ik geloof dat er een ziel is die ons als ouders heeft gekozen, omdat wij expert zijn in waarin die ziel te groeien heeft”

Nou als hier mensen zitten bij wie het zwanger worden niet lukt: jullie zijn helaas geen expert in zielsgroei en jullie hebben je gewenste zwangerschap gewoon niet goed gemanifesteerd!!

Daar mag je het mee doen.

59 likes

Nou inderdaad. Mijn vader zou bijvoorbeeld echt intens beledigd zijn hoor, als ik hem niet zou vragen voor het klussen.

Leuk ook Den Bosch en dicht bij haar ouders. Ik snap het wel. Daarbij heb ik echt geen enkel probleem met mensen die uit Amsterdam weggaan, haha.

7 likes

https://youtu.be/XR43-2Phwf0 nieuwe roadtrippers van stuktv. Ik vind het wel flauw dat je het derde team alleen kunt bekijken via instagram tv van stuk.

2 likes

Ik kwam hem ook net delen! Vind het echt weer heel leuk! Dat team van jayjay heeft het wel getroffen de eerste dag. Maar bij stuk wel mega lief dat die man hun wat eten kwam brengen.

Dat derde team is raar ja. Voel nu niet echt de behoefte om hen te gaan volgen via Instagram tv.

1 like

Nee dat heb ik ook niet omdat via insta tv te kijken maar ze zijn er wel, ze worden wel genoemd door de voice over. Maar goed veder was het leuke aflevering :grinning:

Help me out!!
Zit op een soort van scouting/campingterrein, waar ook een paar instagrammers staan die blijkbaar net 100K volgers hebben en daardoor “36 uur in de echte wildernis” gaan leven als challenge
 maar ze staan gewoon op een soort van camping. Wie zijn dit? Lijken 4 jongens te zijn.

3 likes

Ik zit hierdoor weer MTV the Trip met Co & Rogier en Steffen & Flip te kijken, veel leuker :stuck_out_tongue_winking_eye: #ouwetaart

9 likes

Waar kan je dat kijken? Dat was m’n lievelingsprogramma!

Hasjies! :wink:

5 likes

Wat een onzinverhaal zeg, ze heeft gewoon geneukt.

36 likes

Ja man. Ken haar niet maar dit staat me ook bij.
Door de law of attraction werd ze zwanger, iedereen kan het!
Laten we dezelfde wet buiten beschouwing houden als haar vriend vreemd blijkt te gaan (ook iedereen kan het).
Ik zal wel een zure trut zijn, maar ergens voelde ik een HA WAAR IS JE LAW OF ATTRACTION NU DAN?? Niet hard genoeg gewenst dat je wel graag de enige was geweest? EIGEN SCHULD DAN HE! Of misschien heeft hij hard ge-attract, je weet het niet. Lijkt van wel. Werkt altijd deze natuurwet.

Ja ik ben bitter, laat me! Dit wordt tenminste de rest van Mn leven.

52 likes

Vaak zie je dat bij vlogs van 9 minuten, dat ze een minuut zwart beeld doen omdat je vanaf 10 minuten je ads aan kan zetten. Lijkt me bij een uur niet nodig :sweat_smile:

Sowieso, wie kijkt er naar vlogs van een uur. Ain’t nobody got time fot that

5 likes

Ik zag net een ‘rel’ op de insta van eigen huis en tuin bij een foto van een babygym van Ukkepuq. De reactie van Martine (van Wil) viel mij op maar zag toen nog meer soortgelijke reacties. Weet iemand wat hier is gebeurd? Want als ik nu naar die insta-post kijk wordt dat ukkepuq merk wel netjes getagd en benoemd
 Ben namelijk nieuwsgierig.

Ik krijg het even niet voor elkaar een prntscrn in te voegen.

EDIT: oh ik lees nu door de reacties en volgens mij deed EHET het voor als een DIY
 Wat gĂȘnant

Ja klopt, de post is gisteravond bewerkt dus het staat er nu wel. Ik volg met mijn werk account Ukkepuq dus zag dit voorbij komen:

Ohh! Wat erg. Heb de insta meteen ontvolgd. Wat onsympathiek! Ik vind die standaard reactie die EHET geeft ook echt heel lafjes.

Ik bedoel, prima dat je aangeeft dat je een leuk DIY idee hebt, maar gebruik daar dan een eigen foto en eigen voorbeeld van.

2 likes

Dit gebeurt wel eens vaker dat bedrijven en nu dus ook programma’s ideeĂ«n van kleine ondernemers stelen zonder hen de credits te geven.
#BOOS had er ook een aflevering over dat hema ook een idee van iemand had gestolen.
Vind het echt schandalig!

5 likes