Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik heb daar ook een raar gevoel bij, maar wellicht overdramatiseert ze het omdat dst interessanter klinkt ofzo? Beetje alles voor de views zeg maar. Geen idee. Niet echt een stabiele basis voor een kleine. De enige reden dat wij de afgelopen weken nog geen knallende ruzie hebben gehad is dat we die stabiele basis wel hebben. Want oh my als het tussen ons niet goed zou zitten had er met de hormonen/vermoeidheid enzo echt wel flink wat geknettert.

Ze lijkt wel echt megaerg op Suz! Meestal zie ik het niet zo bij kindjes, maar ging op der insta kijken voor de foto en zag het meteen bij de foto in het klein al! Hopelijk valt een baby straks niet tegen, die doe je niet even weg zoals een dier…

2 likes

Ik kijk de ruilvideo van Alwin maar vind het een beetje nep dat hij dingen ā€˜gratis’ aanneemt. Waar doe je dan het ruilen voor…

3 likes

Ik vond het ook jammer dat hij niet een reeks maakte qua spullen. Dat is toch hoe het eigenlijk bedoeld is, steeds een stapje verder.

2 likes

Ik vond het ook zo vreemd dat hij naar winkels gaat? Wat heeft een winkel aan een random product? Snap die logica echt niet.
Het ruilspel is toch bedoeld voor langs de deuren?

3 likes

Ik vind wel vaker dat zijn ideeƫn leuk zijn, maar de uitvoering minder of zelfs slecht. Net als toen met die blinddoek. Als je het uiteindelijk te eng vindt oke, maar waarom ga je het dan toch uploaden?

2 likes

Ik vind jaap echt geweldig! Zo’n leuke jongen lijkt me dat.
Claire vind ik ook leuk, vind het alleen jammer dat ze zo weinig upload de laatste tijd. Ze zal het denk ik wel druk hebben met werk enzo en de voorbereiding om terug te keren naar Nederland.

1 like

Ik vind die hond ook super schattig maar de ā€œmijn hond bepaaltā€¦ā€ video’s heb ik nu wel gezien hoor. Sowieso Thomas zijn ā€œā€¦ bepaaltā€ video’s.

Of is het bepaald? Godvrdomm

3 likes

bepaalt (:

3 likes

Ohhh vreselijk dit. Sowieso instagramaccounts van dieren die ā€˜vanuit zichzelf praten’, maar dit is nog net een stapje erger.

6 likes

Late reactie, maar dat valt wel mee toch. Ik heb het niet precies geturfd, maar nu ik het met bewuste ogen terugkijk zie ik haar ook een nigiri eten, zo’n loempia (?) en veel boontjes. En ze knaagt even aan die sushirol. OkĆ© okĆ© ik geef toe: ik zou meer eten :stuck_out_tongue: maar ik vind het niet schrikwekkend weinig hoor.

Sowieso heeft Mascha belachelijk veel sushi gehaald voor 2 personen :astonished: toch?

12 likes

Ja sick veel voor 2. Maar eerlijk, als ik zoveel geld had bestelde ik dit ook. Sushi leftovers voor de volgende dag :raised_hands:

12 likes

Eet ze tegenwoordig weer vis en ei?

... maar ik dacht dat ze plantaardig at (had ze nog een hele video over toch)? Nu "gewoon" vegetariƫr/pescotariƫr of ook niet?
1 like

Gregor heeft zijn sushi’s waarschijnlijk al gemarkeerd voor ze aan deze video begonnen.

Alle sushi’s met een wasabipuntje zijn voor mijšŸ¦—

48 likes

Daar ligt toch allemaal vis en ei? Of eet ze dat zelf dan niet op?
Sorry geen idee?

1 like

Ik weet eigenlijk niet hoe het nu met haar vegan/vega zit. Niet om te shamen maar de ei at ze inderdaad zelf. Vis heeft ze denk ik voor haar gast gehaald (en voor Gregor?).

Ok nu heb ik zin in sushi :rofl:

1 like

Mascha eet vega en zoveel mogelijk vegan. Maar ze eet vegan omdat ze dat beter voor haar gezondheid vindt en niet perse voor het milieu of voor de dieren dus daarom is ze niet zo strikt.

ā€œHij renTā€ handig trucje

Ja en Rutger en Thomas reageren er zelf ook nog op in de comments :woman_facepalming:t2:

2 likes

Ze is bevallen, zou dat kunnen?

1 like

Ze hield veel vocht vast door de zwangerschap, had een opgezet gezicht en opgezwollen lippen hierdoor.

1 like