Ik heb zelf in een speelgoedwinkel gewerkt, en daar kwamen ook wel eens kinderen voor het ruilspel. Mijn baas deed altijd mee, dan kregen ze iets wat uit de collectie was ofzo.
Misschien zo’n mega dure Dyson ofzo? Haha
Oh jeetje, klinkt heftig. Emma heeft er nog niks over verteld, toch? Ik geloof heel erg dat een verhaal twee kanten heeft en wil ook nog niet kiezen.
Ja ik denk het wel!
Seksspeeltjes werken op batterijen 
Zie net dat die Alice 22 is. Emma weet ik niet
Zo klinkt het ook echt haha. Heb de video trouwens ook niet gezien, zag het op d’r Instagram
Snap ook niet dat je elkaar op internet zo zwart moet maken.
Het is niet dat je volgers al het recht hebben om alles te weten.
Ik dacht misschien aan kaartjes voor Songfestival aangezien hij daar zo’n fan van is. Alleen ik heb geen idee of je die al wel kunt kopen eigenlijk 
Een scooter? Aangezien hij zo dol is op die felyx.
Nee ze zei dat het nog niet geraden was, meerdere mensen reageerde dat het vast een scooter zou zijn.
Ze twittert erover
Nouja ik snap Alice wel. Ze voelt zich duidelijk tekort gedaan maar bovenal vindt ze het waarschijnlijk super jammer dat het allemaal zo gelopen is en reageert ze dat zo af. Ze heeft geen vriend om tegen te venten maar wil wel haar verhaal kwijt. Dan maar zo. We reageren allemaal wel eens uit emotie, ik vind dat niet afdoen aan een persoon.
Ik heb geen twitter dus kan niks lezen, mis ik de helft van de drama. Beetje jammer dit haha
Hm valt mee met drama.
Zat toevallig even te kijken op beide YouTube kanalen, ze hebben 3 maand geleden nog samen video’s gepost. Dacht hier te lezen dat die Alice iets zei over januari dit jaar?
Alice had blijkbaar begin dit jaar al een storytime over dat eerste punt gemaakt zonder expliciet te benoemen dat het om Emma ging: https://youtu.be/dy1te2xkIL8
Het was een afwasmachine!
Wat zou jij liever als cadeautje ontvangen?
- Een gloednieuwe vaatwasser (midprice) model
- 2 kaartjes voor de finale van het songfestival
0 stemmers