Ze zei dat er uitvoerig overleg geweest is met ouders en school over het vloggen op school. Er zijn ook kinderen die wel met stem in de vlog mogen, en die dat ook niet mogen. Ik zou het (als ouder van een groep 4 en groep 6 kind) geen enkel probleem vinden als de juf/meester van mijn kinderen zo zou vloggen.
Klopt, heb ik ook moeten doen toen ik extra lessen onderwijskunde ging volgen. Supernuttig, maar zoals @GroenTakje zegt, het is dan een ander doel en je bent niet bezig met de entertainment ervan.
Ach, misschien kan die vlogger wel heel goed gaar focus houden hoor. Ik heb zelf een keer een week gevolgd en merkte wel echt dat het moeilijker was om m’n hoofd bij m’n werk te houden, maar dat hieft niet voor iedereen zo te zijn natuurlijk.
Op die manier zou ik het ook prima vinden! Denk dat de meeste leerlingen het allemaal heel leuk en interessant vinden.
Nog even mijn plasje over alwin. Ik hem hem ook geprobeerd te helpen in zijn (angst en verdriet) nooit geen reactie.
Ik zag Madeleijn van Zeikschrift laatst zoiets posten, dat ze geen tijd had om alles te beantwoorden en excuses daarvan, en daarna zag ik veel meer “influencahs” iets in die trend zeggen. Dus denk niet dat Jiami dat post nav hier. (Weet ook niet of Zeikschrift er eerst mee was)
Ja, ik vind het fijn om te zien hoe ze zich nu zo ontwikkeld heeft(want in de relatie met Aslan stond ze een beetje stil), maar ik vind haar kanaal echt veel minder leuk en heb inmiddels ook haar ontvolgt. Super jammer, want ze was altijd mijn favoriet.
Hij vroeg zelf om hulp. Ik kwam niet met (ongevraagd) advies aankakken.
Ik zag gister de roomtour en ze hebben maar 1 slaapkamer? Snap niet dat je een volledig huis met tuin opgeeft voor een appartement met 1 slaapkamer en dakterras.
Ik heb eigenlijk een supersceptisch uitgangspunt als het om b/vloggers aankomt, vind alles spon en voor de views (geld) tot het tegendeel is bewezen 
Het riedeltje ook met abonneer je op mijn kanaal want dat is leuk voor jou en het kost je niets!!
Je bedoelt: want daarmee verdien ik mijn geld. Mag je best zeggen hoor
Oh dat vind ik helemaal niet. Ik vind het lief. Influencers zijn toch ook gewoon mensen, waarom zou je ze niet helpen? (En ergens een beetje teleurgesteld zijn als er niet de moeite wordt genomen te reageren, zoals je bij elke willekeurige andere persoon die je helpt toch zou verwachten.)
Goh. Misschien ben ik naïef maar ik geloof hem altijd wel. Vind het best naar om zo achterdochtig te moeten zijn. (Wellicht slim om dat wel te worden maar toch…)
Ik ben de vlogs van Roosmarijn Koster echt een beetje zat helaas.
Ze heeft nu veel samenwerkingen en dat is fijn voor haar, maar dat is ook het enige waar die vlogs nog uit bestaan. Een beetje een rare vicieuze cirkel: ze is vlogger en filmt dus haar leven. Maar dat leven wat ze filmt draait dan weer alleen maar om het vloggen / influencen. Ze praat ook heel vaak over allerlei leuke samenwerkingen enzo, maar wat boeit mij dat als kijker nou?
En iedere keer weer beelden bij diezelfde kapsalon en nagelstylist met wie ze samenwerkt. Ze heeft een heel interessante achtergrond, ze is zeker niet inhoudsloos en ik vind het zo jammer dat haar vlogs dat nu wel een beetje worden, dat zou echt niet hoeven.
Ook nog even iets positiefs: ik vond haar nieuwe vriend heel leuk overkomen in de vlog van vandaag!
Dat vind ik ook. Ik had haar vriend heel anders voorgesteld (naar aanleiding van zijn stem ofzo
) maar vind het heel leuk voor haar!
Bram gaat iedere week uploaden op zijn eigen kanaal vanaf nu
. En zoals ik begrijp komt ook Bram in de buurt (daar) terug. Feest.
Ja en helemaal omdat ik bij hem in de comments zie dat mensen heel veel persoonlijke informatie (en ook best gevoelige) delen. Dan kun je dat min of meer ook verwachten wanneer je een oproep doet naar hulp. Mocht je dan zoveel reacties krijgen, dan kun je op z’n minst een post maken met dat je helaas niet alles kan beantwoorden. Ik vind het sloppy van hem en aan de andere kant begrijp ik die behoefte van volgers niet zo om ofwel te hulp te schieten, dan wel hun eigen sores naar een onbekende YouTuber te sturen.
Ik kijk nu naar lange tijd een vlog van Witney Valerie en heb helemaal gemist dat ze getrouwd was. Dacht he waarom maakt ze een lijst vol bruiloft fotos van iemand anders bruiloft en zet ze die op haar toilet. Maar het bleek haar eigen bruiloft haha. Heb nu wel weer wat leuke videos om te kijken. Jammer dat ze zo weinig post.
Volgens mij zag ik Foodgloss net in editieNL?? Ze hebben zo een item over avocado slachtoffers
Wow, ik zoek haar soms op op social media want nieuwsgierig maar heb haar nog nooit kunnen vinden, had niet verwacht dat ze snel weer iets in de spotlight zou gaan doen (al is het eenmalig).
Oh ze is het niet zie ik nu : (
Omg, ik keek net die nieuwe ruilvideo van Alwin en ik word ZO naar van zijn nagels
Hij is op een gegeven moment ook aan het telefoneren en dan zit 'ie er ook gewoon lekker aan te knagen bahbahbah ik krijg daar echt de rillingen van lol
Ah jammer!