Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Nou nou. Geloof niet dat het heel serieus bedoeld is.

Ja, gek is dat hoor! Ik denk niet eens aan plassen tijdens werken haha, hoe kan je dan ook nog bezig zijn met je camera? Ben wel benieuwd hoe ze dit inplant. Maaaaaar positief: ik zie zoveel reacties van jonge meiden/ jongens die nu ook meester of juf willen worden! Dat is echt een mega goed gevolg.

3 likes

Ik denk het wel

1 like

Ik zou het ook effe gek vinden moesten ze ooit uit elkaar gaan.

Dat had ik eigenlijk ook bij Estee (essiebutton) en Aslan, als iemand haar volgt. Ze is nu ook ineens een heel ander persoon, vind ik. (Geen oordeel, gewoon een vaststelling)

Lekker West-Fries accentje wel ja haha

1 like

De vaatwasser staat toch gewoon los naast het kastenblok/aanrecht? Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen.

Ja maar ze hebben voor de aansluiting gaten in de keukenkastjes gemaakt

Dat viel toch wel mee? Je zag amper iets. En Bonnie kennende heeft ze daar vast rekening mee gehouden. Sorry ik vind dit soort reacties altijd zo zuur, dat je daar dan aan denkt :stuck_out_tongue:

44 likes

Oh, oeps dat had ik even gemist. Hoe ik hun inschat zal Bonnie dat wel overlegd hebben met de huurbaas. Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je niet zomaar gaten in de keuken mag boren, nee.

Ze ging toch ook op het dak zonnen? Denk niet dat het haar iets boeit

5 likes

Wie is het

1 like

Maar wie is het dan? @June88

2 likes

@anon44204370 Dee heeft 1,3 miljoen volgers op instagram, kan me ergens wel voorstellen dat ze niet al haar DM’s kan lezen, laat staan er op reageren :geek:

9 likes

Wat vroeg hij?

Maar zij krijgt denk ik minstens elke minuut een dm dus ookal ben je de enige die op die vraag reageert dan nog zal het verdwijnen in al haar dm’s.

1 like

Ben ik de enige die de laatste video van Claire ZO enorm irritant vindt?
Echt een aan eenschakeling van stomme typetjes. Verschrikkelijk echt. Zoveel lovende reacties ik snap er niks van.

3 likes

Ik had het 2 maanden geleden ook. Heel lang bericht gestuurd op een vraag. En best persoonlijk. Tot op heden nog steeds geen antwoord/reactie…

1 like

Is het misschien niet voor een of ander project wat hij pas later gaat gebruiken maar nu alvast aan het opzetten is ofzo? Ik volg hem niet (meer) dus weet niet wat de vraag was hoor

1 like

Ik kreeg toen wel een reactie van hem, toen hij zijn single- video’s aan het opnemen was vroeg ik hem iets over de invulling van zijn kanaal. Ik kreeg geen super uitgebreid antwoord maar hij reageerde wel.

Ik vroeg cynth een keertje iets nav een story, nooit reactie op gehad. Lekker het dialoog aangaan met je volgers op deze manier xD

1 like

Haha lol zou Jiami nog meelezen? Ze laat ineens antwoorden zien van een vraag die ze een paar dagen geleden heeft gesteld in haar Stories met excuses erbij dat ze niet iedereen heeft beantwoord

11 likes