Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ze is ondertussen bevallen en houdt daardoor nu minder vocht vast dan een half jaar geleden. Dus daarom heeft ze nu geen opgezet gezicht meer

1 like

Ik vind haar wel heel lief overkomen! Leuk meisje, ik ga haar kanaal ook eens checken.

2 likes

Ik hoor die Kiana (vriendin van Monica) nu pas voor het eerst Nederlands praten. Dacht dat ze ĂŒberhaupt geen Nederlands sprak.

Als ik zoveel geld had, had ik de volgende dag gewoon weer verse sushi besteld :joy: #noshame

3 likes

Ja komt zij niet uit Aruba of Curaçao ofzo? Helemaal in het begin sprak Monica ook Engels tegen haar, vond dat toen ook al zo bijzonder aangezien zij ook gewoon Nederlands spreekt. Maar toen werd er gezegd dat Engels makkelijker was voor Kiana ofzo? Vind haar Nederlands heel vloeiend iig.

Edit: ik kwam hier eigenlijk om te zien of iemand al had gepost wat Monica eindelijk mag vertellen nav de titel van haar laatste vlog. Loop een beetje achter met haar vlogs en ben toch benieuwd hehe

1 like

@Junebug85 ik ben net de vlog aan het kijken en heb echt het idee dat het voornamelijk interessantdoenerij is dat Engels.

12 likes

Ja dat impliceerde ik ook een beetje ja, dat ‘Engels is makkelijker’ terwijl je gewoon vloeiend Nederlands spreekt.

1 like

Ze gaat Love Island op videoland presenteren

Ah, ja dat wist ik al een paar dagen. Gek dat ze dat zo als clickbait in de titel zet terwijl het al bekend is, daarom dacht ik ook dat het om iets anders zou gaan.

*Weg want de boodschap is ontvangen door degenen waarvoor het bedoeld was en ik heb een nieuw goed voornemen dat ik niet meer zo veel offtopic ga en met vingertjes wijs.

9 likes

Ik snap wat je bedoelt ja. Het was niet mijn bedoeling om het zo af te schilderen of te generaliseren. Ik vind Kiana gewoon niet heel leuk of sympathiek overkomen in de vlogs van Monica, dus dan is het makkelijk om er een negatieve draai aan te geven. Daar had ik wel wat voorzichtiger in kunnen zijn, aangezien ik haar en haar beheersing van de Nederlandse taal ook niet ken natuurlijk.

3 likes

Ik bedoelde het ook echt niet om met het vingertje te wijzen of zo hoor (mocht dat zo over zijn gekomen) maar misschien staan mensen er gewoon niet bij stil.

2 likes

Ze komt uit Curacao en is een deel opgegroeid in Amerika. Daarom praatte ze makkelijker Engels dan Nederlands werd ooit ergens verteld. Alleen nu is ze steeds meer in Nederland en Curacao dus haar Nederlands zal ook wel steeds beter worden of beter voelen om te spreken.

1 like

Op Aruba en Curaçao praten ze vaak engels en Nederlands door elkaar, voor zover ik begrepen heb.

1 like

Wij hebben ook weleens een ruilspel gedaan en dan gingen we juist bewust naar de Etos omdat ze daar genoeg spullen hebben die ze niet meer mogen verkopen om wat voor reden dan ook zoals een parfum zonder dop. Onze Etos zat dan ook in een klein dorp en de man had zelf bij scouting gezeten dus dan is het sowieso al wel anders denk ik.

Ik wilde zeggen “van lachen krijg je rimpels”, mja die zou zijn dan toch weg laten spuiten dus dat is geen reden om niet te lachen. :woman_shrugging:t4:

7 likes

Volgens mij is dit gewoon een foto van Mascha en ‘de vrouw die ik niet herken die naast haar staat’ die samen poseren in Madame Tussauds met een wassen beeld van Jessie!

8 likes

Ik denk wel meer mensen, ze heeft het denk ik ook speciaal zo gemonteerd met de mooiste stukjes/herinneringen erin met een zielig muziekje erbij. Wel leuk hoor, daar niet van.

Is Kiana (vriendin Monica) samen met Hakim Ziyech? Werd een tijdje geleden nogal over gespeculeerd maar kan er eigenlijk niks over vinden.

Totaal niet boeiend ook maar ach ben wel nieuwsgierig

1 like

Ik kom net heel toevallig dit tegen omdat ik ging googlen op Kiana en Hakim Ziyech door @Lipglossy (niks gevonden btw).

Een comment van Kiana zelf onder een get ready with me video met Amber van La Sisters, over waarom ze Engels en Nederlands door elkaar praat. (@Junebug85 @Noor)

Grote screenshots

26 likes