Ik ben ook vet nieuwsgierig. Ze volgen elkaar ook niet op instagram maar zo te zien volgt hij ook sowieso niet veel mensen, weet wel dat toen Monica ging bowlen, Hakim en Kiana er allebei ook waren maar dat hoeft ook weer niet veel te zeggen
Oh ik kom net in mijn zoektocht nog deze comment tegen onder dezelfde video als ik hierboven benoem. Echt helemaal bewijs natuurlijk, wel juice.
En @Honey volgens mij is Ziyech ook bevriend met Lars en het was wel voor Lars zijn verjaardag toen toch? Dus dat zou dat ook kunnen verklaren natuurlijk.
Haha dit zou zo door Kiana geschreven kunnen zijn
Annemerel heeft het meerdere keren over hun “mooie uitzicht” dus ik verwachtte echt een heel mooi uitzicht over Den Haag… maar ik zie op de foto’s op Funda dus alleen maar huizen? Geen strand, geen uitzicht over de skyline van Den Haag . Maar leuk dat zij en Tuur er blij mee zijn.
Ja Hakim en Lars zijn dikke matties inderdaad
Ben echt benieuwd wat Bonnie nou aan Nick heeft gegeven voor zijn verjaardag! Zijn reactie is wel echt leuk haha
Ik heb zelf in een speelgoedwinkel gewerkt, en daar kwamen ook wel eens kinderen voor het ruilspel. Mijn baas deed altijd mee, dan kregen ze iets wat uit de collectie was ofzo.
Misschien zo’n mega dure Dyson ofzo? Haha
Oh jeetje, klinkt heftig. Emma heeft er nog niks over verteld, toch? Ik geloof heel erg dat een verhaal twee kanten heeft en wil ook nog niet kiezen.
Ja ik denk het wel!
Seksspeeltjes werken op batterijen
Zie net dat die Alice 22 is. Emma weet ik niet
Zo klinkt het ook echt haha. Heb de video trouwens ook niet gezien, zag het op d’r Instagram
Snap ook niet dat je elkaar op internet zo zwart moet maken.
Het is niet dat je volgers al het recht hebben om alles te weten.
Ik dacht misschien aan kaartjes voor Songfestival aangezien hij daar zo’n fan van is. Alleen ik heb geen idee of je die al wel kunt kopen eigenlijk
Een scooter? Aangezien hij zo dol is op die felyx.
Nee ze zei dat het nog niet geraden was, meerdere mensen reageerde dat het vast een scooter zou zijn.
Ze twittert erover