Nouja ik snap Alice wel. Ze voelt zich duidelijk tekort gedaan maar bovenal vindt ze het waarschijnlijk super jammer dat het allemaal zo gelopen is en reageert ze dat zo af. Ze heeft geen vriend om tegen te venten maar wil wel haar verhaal kwijt. Dan maar zo. We reageren allemaal wel eens uit emotie, ik vind dat niet afdoen aan een persoon.
Ik heb geen twitter dus kan niks lezen, mis ik de helft van de drama. Beetje jammer dit haha
Hm valt mee met drama.
Zat toevallig even te kijken op beide YouTube kanalen, ze hebben 3 maand geleden nog samen video’s gepost. Dacht hier te lezen dat die Alice iets zei over januari dit jaar?
Alice had blijkbaar begin dit jaar al een storytime over dat eerste punt gemaakt zonder expliciet te benoemen dat het om Emma ging: https://youtu.be/dy1te2xkIL8
Het was een afwasmachine!
Wat zou jij liever als cadeautje ontvangen?
- Een gloednieuwe vaatwasser (midprice) model
- 2 kaartjes voor de finale van het songfestival
0 stemmers
Geen van beiden, mag dat ook?
Mensen moeten helemaal doen wat ze zelf willen maar zelf hoop ik nooit in de fase te komen dat je elkaar huishoudelijke apparaten cadeau doet. Dat doet me echt denken aan middelbare stellen die jaren getrouwd zijn.
Ik vind het gewoon niet zo’n romantisch cadeau. Daarbij is het handig voor hen allebei en dus niet echt speciaal voor hem. Persoonlijk koop ik dat dan liever samen.
Ik zei al: mensen moeten doen wat ze zelf willen maar ik vind het wel erg ‘praktisch’.
Ik ben zes jaar getrouwd en heb altijd tegen mijn man gezegd dat zodra hij met een huishoudelijk apparaat aan komt zetten om WAT dan ook maar te vieren hij zijn spullen mag pakken. Dus ik snap je hoor! Haha
Ik vond het juist een leuk passend cadeau! En zijn reactie heel leuk. Ik kan hier echt van genieten. Daarbij heeft ze ook nog een ‘romantisch’ cadeau gedaan door een trui voor hem te kopen!
haha zijn reactie, echt zo leuk!
Zijn reactie is echt heel leuk. Zo te zien vindt hij het een geweldig cadeau en daar draait het toch om!
Buiten de verjaardagskaart die ze namens de katten schrijft, vind ik dat Bonnie altijd leuk bezig is met Nicks verjaardag speciaal maken. Terwijl Nick zo’n blij ei is die je in principe een rol huishoudfolie kan geven, waar hij al dankbaar voor zou zijn.
Vind hun verkaardagsvlogs altijd leuk om tw zien hierom.
Ik vind als ik nou een wasmachine zou krijgen terwijl ik nooit heb gezegd dat ik een andere wil (zou ook niet weten waarom ik dat zou willen) dan zou ik dat wel suf vinden. Of een nieuwe diepvries ofzo. Maar als je geen vaatwasser hebt en afwassen echt haat enz dan vind ik dat wel een leuk cadeau! Heb je elke dag wat aan en ben je elke dag blij met je cadeau en je lieve partner! Maar ik weet ook niet wat er dan allemaal onder romantische cadeaus zou vallen haha
Nicks reactie is wel echt te gek trouwens, daar niet van haha
Haha ja ik heb eens een melkopschuimer gekregen die we élke dag gebruiken en dus denk ik elke dag ‘jeeej leuk kado’. Dat vind ik ook best wel romantisch eigenlijk haha
Ja precies!! Ik zou dat ook echt leuk vinden. Het is dan gewoon attent en goed bedacht omdat je partner je kent
Misschien is romantisch voor mij meer attent zijn ofzo
Zo leuk hoe hij reageert idd! Te lief
Ja precies dit!