Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Oh dat vind ik helemaal niet. Ik vind het lief. Influencers zijn toch ook gewoon mensen, waarom zou je ze niet helpen? (En ergens een beetje teleurgesteld zijn als er niet de moeite wordt genomen te reageren, zoals je bij elke willekeurige andere persoon die je helpt toch zou verwachten.)

Goh. Misschien ben ik naïef maar ik geloof hem altijd wel. Vind het best naar om zo achterdochtig te moeten zijn. (Wellicht slim om dat wel te worden maar toch…)

2 likes

Ik ben de vlogs van Roosmarijn Koster echt een beetje zat helaas.

Ze heeft nu veel samenwerkingen en dat is fijn voor haar, maar dat is ook het enige waar die vlogs nog uit bestaan. Een beetje een rare vicieuze cirkel: ze is vlogger en filmt dus haar leven. Maar dat leven wat ze filmt draait dan weer alleen maar om het vloggen / influencen. Ze praat ook heel vaak over allerlei leuke samenwerkingen enzo, maar wat boeit mij dat als kijker nou?

En iedere keer weer beelden bij diezelfde kapsalon en nagelstylist met wie ze samenwerkt. Ze heeft een heel interessante achtergrond, ze is zeker niet inhoudsloos en ik vind het zo jammer dat haar vlogs dat nu wel een beetje worden, dat zou echt niet hoeven.

Ook nog even iets positiefs: ik vond haar nieuwe vriend heel leuk overkomen in de vlog van vandaag!

10 likes

Dat vind ik ook. Ik had haar vriend heel anders voorgesteld (naar aanleiding van zijn stem ofzo :joy:) maar vind het heel leuk voor haar!

1 like

Bram gaat iedere week uploaden op zijn eigen kanaal vanaf nu :partying_face:. En zoals ik begrijp komt ook Bram in de buurt (daar) terug. Feest.

6 likes

Ja en helemaal omdat ik bij hem in de comments zie dat mensen heel veel persoonlijke informatie (en ook best gevoelige) delen. Dan kun je dat min of meer ook verwachten wanneer je een oproep doet naar hulp. Mocht je dan zoveel reacties krijgen, dan kun je op z’n minst een post maken met dat je helaas niet alles kan beantwoorden. Ik vind het sloppy van hem en aan de andere kant begrijp ik die behoefte van volgers niet zo om ofwel te hulp te schieten, dan wel hun eigen sores naar een onbekende YouTuber te sturen.

2 likes

Ik kijk nu naar lange tijd een vlog van Witney Valerie en heb helemaal gemist dat ze getrouwd was. Dacht he waarom maakt ze een lijst vol bruiloft fotos van iemand anders bruiloft en zet ze die op haar toilet. Maar het bleek haar eigen bruiloft haha. Heb nu wel weer wat leuke videos om te kijken. Jammer dat ze zo weinig post.

5 likes

Volgens mij zag ik Foodgloss net in editieNL?? Ze hebben zo een item over avocado slachtoffers

1 like

Wow, ik zoek haar soms op op social media want nieuwsgierig maar heb haar nog nooit kunnen vinden, had niet verwacht dat ze snel weer iets in de spotlight zou gaan doen (al is het eenmalig).

3 likes

Oh ze is het niet zie ik nu : (

Omg, ik keek net die nieuwe ruilvideo van Alwin en ik word ZO naar van zijn nagels :sob: Hij is op een gegeven moment ook aan het telefoneren en dan zit 'ie er ook gewoon lekker aan te knagen bahbahbah ik krijg daar echt de rillingen van lol

13 likes

Ah jammer!

Ze gaan toch vanuit een of ander dorp (terug) naar Den Haag? Snap dan wel dat je voor hetzelfde geld niet een gelijkwaardig huis hebt, dan moet je toch compromissen sluiten. Ik zit ook liever in een appartement in de stad dan in een kast van een huis am Arsch der Welt, en geloof dat Annemerel ook wel echt een stadsmeisje is. En hoeveel ruimte heb je nou helemaal nodig met zijn tweeën? Een woon- en slaapkamer en dan nog een kleine kamer (al dan niet als inloopkast) klinkt voor mij ook echt als voldoende voor twee mensen :woman_shrugging:t3:

6 likes

Volgens mij is er ook nog een grotere extra kamer of heb ik dat mis? Het leek mij ook best ruim verder. En idd, in de stad, zeker in DH krijg je minder ruimte voor meer geld. Volgens mij wordt ze daar wel gelukkig :slight_smile:

2 likes

Klinkt inderdaad eerder als een upgrade als je van een rijtjeshuis in Schubbekutteveen komt als je het mij vraagt :smile:

4 likes

Ik was benieuwd of het Alwin gelukt was om een auto te krijgen. Maar hij heeft niet eens een rijbewijs zegt hij. Wat moet je dan al met een auto? :’) Weet dat hij wel rijles heeft, maar dat maakt het voor mij niet veel duidelijker.

3 likes

Haha huh dat is ook helemaal niet handig. Dan moet je de auto kopen en op naam laten zetten, hem door iemand anders naar jouw huis laten rijden en hem laten schorsen.
En officieel gezien moet je hem dan al thuis hebben voor je hem laat overschrijven, want voor het stukje rijden na het overschrijven heb je weer een verzekering nodig. En dat kan weer niet zonder rijbewijs :sweat_smile: Tenzij hij hem op iemand anders z’n naam laat zetten en laat verzekeren.

3 likes

Je kunt gewoon een verzekering afsluiten zonder rijbewijs hoor.

Oh echt? Dan zijn er denk ik niet heel veel verzekeringen die dat doen. Volgens mij wordt de hoofdbestuurder van de auto altijd geacht een rijbewijs te hebben, de premie wordt natuurlijk ook deels gebaseerd op informatie van de hoofdbestuurder.

Sorry voor de foutieve informatie hierboven dus :sweat_smile:

Toen ik een auto kocht kwam mijn moeders naam overal op te staan. Problem solved!

Ja ik wilde net zeggen, 3 “slaapkamers” waarvan eentje mega klein is en als kast gaat dienen. In ieder geval hebben ze de ruimte voor eventuele gezinsuitbreiding. Ik vind het een mooi huis en ik baal een beetje stiekem dat ik het niet kan vinden op funda :joy: Maar ik ben benieuwd naar de verhuisvlogs!

2 likes