Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Voor de geïnteresseerde, hier een paar ‘YouTube’ prijzen van de social awards:

Best personality - Bram Krikke (yesss)
Beste YouTube kanaal - stuk tv
Beste YouTube serie - #BOOS

7 likes

Volgens mij draagt Bon dat pak wel vaker en dat vind ik echt leuk. Siert haar echt dat ze dat gewoon doet haha. Én hij staat dr ook fantastisch.

18 likes

Die wonen wel kleiner, kan net schelen. Ben wel benieuwd!

1 like

Heeft iemand al een keer iets besteld op Yvonne haar nieuwe kleding webshop? Zitten best leuke betaalbare items tussen, maar ben bang dat het dan AliExpress kwaliteit is :sweat_smile:

Dan Howell (Danisnotonfire) heeft eindelijk weer een video gepost. Echte old school youtube haha


Wel een goede video vind ik, helemaal omdat jaren geleden twitter en Tumblr volstonden met aannames en roddels over hem en Phil. Hij vertelt wel goed wat onder andere die druk van fans betekend heeft voor hem.
En natuurlijk een typisch grappige video ook al gaat het over een belangrijk onderwerp.
5 likes

Alwin zegt zelf ook dat hij en Lisa niet daten:

2 likes

Ik vond de drive thru video van hun wel echt heel erg leuk!

Volgens mij was dat meisje gewoon een van z’n beste vriendinnen? Nienke dacht ik.

Hier:

1 like

Is ze nu helemaal stuk aan het gaan om de inhoud van dat boek?

29 likes

Ja, kwam net op het hier te posten!
Willemijn reageert ook met: Yay bengel nr 4. is on it’s way

Leuk!

Denk dat Kenza aan het bevallen is. Die is deze hele tijd nog actief op insta maar nu niet meer. Hoop het voor haar, ze was al ruim een week over de uitgerekende datum.

3 likes

Ik had ook al een vermoeden door de story van Willemijn van gisteren.

1 like

Huh en ik had afgelopen week een story gezien waar ze schreef dat ze 1 kind wil en ze nog niet nadacht over een 2e. Of heb ik dat gedroomd?
Wel superleuk natuurlijk!

De vlog komt pas over 5 min online :rofl:

Wordt het dit keer dan Jortine?

56 likes

Ja, maar ik weet niet of hij dat zo bedoelde of gewoon beschreef hoe de situatie was. Maar ze zijn natuurlijk ook beste vrienden dus misschien zat het altijd een beetje overal tussenin (nu stop ik verder met speculeren haha). Vind het in ieder geval wel knap dat hij deze video heeft gemaakt en op zijn manier heeft verteld wat hij wilde inclusief dat het ook gaat om anderen te steunen.

3 likes

Ik heb wel het idee dat het weer ongepland was? Misschien niet hoor, maar die indruk kreeg ik door hun reacties.

6 likes

Iets over dat we zeker allemaal naar de vlog van vandaag moesten kijken want die was zeer ontroerend en leuk. En met een speciale onthulling (denk ik).
Ik weet het niet meer precies… sorry

1 like

“Ja tuurlijk heb ik ook ooit wel eens mijn lippen laten doen, maar ik doe vooral liplinen”
Come on, die lippen zijn in het afgelopen jaar minimaal 2x in volume gegroeid :joy:

6 likes