Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik vind haar op een of andere manier toch wel echt een leuk mens terwijl als ik die foto’s zie denk ik echt ugh. Vind haar meer likeable dan Anna zelf

13 likes

Ja, ik snap wel wat je bedoelt. Vind haar in filmpjes of op tv een leuke persoonlijkheid hebben (ookal zegt ze soms dus wat hypocriete dingen) maar op instagram denk ik echt nope nope nope…

4 likes

Is het heel insensitief om te vragen wat er dan gebeurd is? Ben pas net op zijn kanaal geabonneerd.

Voor mn gevoel maakt Bonnie echt alleen maar shoplogs de laatste tijd? Ze koopt zoveel spullen joh.

5 likes

Heb net die video van Martine gekeken, en ik heb me echt geërgerd bij dat stuk waar ze naar het ziekenhuis loopt. Achter haar loopt een vrouw met een kind in een buggy, en die zijn echt de hele tijd vol in beeld.
Wel elke keer je eigen kind anoniem maken, maar random voorbijgangers en hun kinderen? Ach boeieeee! Ik zou echt niet amused zijn als ik mezelf op die manier terug zag in een vlog, laat staan met een kind er bij.

76 likes

Dat is het hele kutte aan dat vloggen van tegenwoordig: op openbare plekken (buiten bijvoorbeeld) mag je gewoon mensen filmen.

3 likes

Ik heb net de video van Joy gezien over dat ze geslaagd is en dat ze dan een feestje geeft. Ik vind het allemaal zo schattig en word er echt vrolijk van. Volgens mij is het een heel gelukkig kind met hele fijne ouders. Maar enerzijds ook wel vreemd, heb het gevoel dat ik haar heb zien opgroeien, soort van Truman Show.

38 likes

Ik had pas ook dat een gast aan het vloggen was en daarna gewoon zijn camera op mijn vriendin had gericht en haar een vraag stelde. Ik vind dat dus echt niet normaal. Zij gelukkig ook niet dus ze vroeg of hij aan het filmen was en of hij dat op YouTube ging posten en hij zo “Ja misschien kom je wel in de video :wink:”. Ze zei dat ze dat liever niet wilde en toen liep hij weg.

Maar wtf, dat is toch niet normaal? Vraag eerst toestemming aan mensen voordat je ze zomaar gaat filmen.

9 likes

Ja inderdaad zeg! Ik zou het ook echt niet waarderen. En ik zou dan bang zijn dat het alsnog gebruikt wordt voor de video zonder dat je het weet

2 likes

Maar dit mag toch helemaal niet meer met die nieuwe privacy wet? Als ik voor een klus een straatbeeld film, moet ik al alle mensen vragen of dat oke is. Dan moeten vloggers dat toch ook?

2 likes

Ik ben weleens gefilmd toen ik werd aangereden, door opgeschoten jongeren. Die vroegen geen toestemming.

1 like

Hier een keer de andere kant van influencer. Vond ik wel interessant om te lezen.

4 likes

Hier gaat peter toch ook een film over maken.

Als je er ongelukkig van wordt, moet je het niet doen hè. Sorry, ik kan echt weinig met dit soort verhalen. Influencer zijn, is een keuze. Wat een lijdensweg dat je in het weekend nog een foto moet schieten van een gratis jas terwijl het regent. Oei oei.

53 likes

Ik ben het daarmee helemaal eens hoor! Natuurlijk is het een keus. Ik vond het gewoon interessant om te lezen dat haar zelfbeeld er helemaal van afhing (of eigenlijk nog steeds) en de druk die ze voelde. Dit verschilt natuurlijk wel per persoon en hoe je zelf bent.
Edit: dit in het kader dat ik me gewoon niwt kan voorstellen dat je zo leeft en je daar druk om maakt.

@Ladybug ik weet niet wie Peter is :see_no_evil: leef ik onder een steen? :grimacing:

3 likes

Ja dat gevoel kreeg ik ook. Had het idee dat daar best een beetje de nadruk op lag. Omdat ze het niet hadden verwacht etc…

Deed ze ook niet aan ‘natuurlijke anticonceptie’ als in, temperaturen etc en dan de vruchtbare dagen vermijden. Of haal ik haar nu met een andere vlogger door de war :thinking:

1 like

Die waar kelvin een bedrijf mee heeft. Hij heet petrus op YouTube en daar staat ook zijn film idee.

1 like

Hè? Martine was 5 dagen over tijd en wist nog niet zeker of ze zwanger was, maar praat erover alsof ze het al weet. Ze moest zelfs nog een test doen :frowning: Mijn wereld is zó anders. Ik zou echt helemaal gek worden als ik na 5 dagen over tijd zwanger blijk te zijn :sweat_smile: Wel mooi om te zien dat ze zoveel rust uitstraalt en wel zin heeft in het hele proces. Voor m’n gevoel echt anders dan bij de vorige zwangerschap.

12 likes

Ja dit viel me ook op! Heel gelul over de verjaardag van dat kind, willemijn verrassen, namen, maar ze had nog niet eens positief getest?

8 likes

Hahahah ja!
Of het argument, ja, ik moet wel zwanger zijn want ik ben net zo lang overtijd als bij Maik.
Snap dat je het denkt hoor als je 5 dagen overtijd bent. Maar dat argument is toch onzin. Je hebt zelf in de hand hoelang je wacht tot testen. Als ze een dag eerder of later had getest was dat argument al niet meer opgegaan. Beetje vaag :woman_shrugging:

15 likes