Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Heb je de titel van die podcast?

1 like

Ik denk dat het deze is.

http://www.dylanmarron.com/podcast

2 likes

Ja deze! @Vaiana

2 likes

Ik vind haar in haar doen en laten gewoon apart, niet het feit dat ze transgender is.

3 likes

Ik ook kan het niet aanzien :sweat_smile:

1 like

Hoeveel video’s a la “alles wat insert naam aanraakt moet ik kopen” video’s gaat Thomas (van gewoonthomas) nog maken? Slaat echt nergens op.

2 likes

Ja maar echt. Hij probeert echt heel hard om “niet Rutger” te zijn maar hij is echt een slap aftreksel van Rutger. Zijn video’s zijn ook zelden leuk (en clickbait)

5 likes

Ik heb het gevoel dat Sanny vanavond gaat bevallen! Deels doordat ze zo weinig heeft gepost de afgelopen dagen…

2 likes

Lekker in t ziekenhuis met airco

3 likes

Alles in kleur X eten / bestellen wat diegene voor me besteld
WE DON’T CARE STOP

2 likes

Een guilty pleasure gerelateerde vraag dan maar: weet iemand of Thomas en/of Rutger een actief vlogkanaal heeft waar ik Orlando vlogs kan zien? Vind het wel raar als ze uitgenodigd zijn door Disney en ze vervolgens niks Disney-gerelateerds op YouTube plaatsen

Rutger plaatste vroegah vlogs op zijn andere kanaal dat gewoon Rutger heet, maar dat is nu een muziekkanaal?

1 like

Huh zij is toch pas bevallen

2 likes

Ze was na 3 maanden (oid) weer zwanger :sweat_smile:

Bonnie steekt haar nagel ff in de pizza van Lesley-Ann om te kijken hoe vegan kaas voelt???

9 likes

:nauseated_face::nauseated_face:

Ook echt ‘mag ik voelen?’

Lesley-Ann: ‘…dat doe je al’

26 likes

En ook echt dat ze dan zegt “jij vindt dat niet erg” oid. Nou leek niet alsof ze het fijn vond

1 like

Gadverdamme, ik vind dat zó onbeschoft. Je gaat toch niet zomaar aan andermans eten zitten.

1 like

Wel apart eigenlijk. Voordat de pizza in de oven ging hebben ze. Regelmatig elkaars pizza aangeraakt maar zodra hij uit de oven komt is het ineens niet meer oké om te doen. Ik ben zelf ook zo hoor, daar niet van. Maar het valt me nu ineens op.

8 likes

Vond dat zo’n ongemakkelijk stukje, volgens mij vond Lesley-Ann het duidelijk niet prettig (logisch).
En dan ook echt om te voelen hoe vegan kaast voelt lol, het is kaas.

1 like