Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik zou hier niet wakker van kunnen liggen. Even vragen zou chill zijn maar als een vriendin even voelt boeit het me echt niks… Waarschijnlijk voel ik daarna zelf ook nog een keer. En dan zeggen ze hier dat ik tegen smetvrees aan zit vanwege mijn schoonmaak- en wastics. :joy:

9 likes

Dit stond in m’n aanbevolen video’s. Het resultaat is wel heel tof geworden maar dat meisje is echt super irritant. Heb in ieder geval heel snel doorgespoeld om het eind resultaat te zien haha

9 likes

ja maar iemands NAGEL in je eten??? is toch gooooooooor

Oh nu moet ik denken aan dat iemand hier ooit zei dat al die putjes in de schil van een courgette zijn van mensen die met hun nagels erin waren gegaan :face_vomiting: daarvoor nog nooit over nagedacht, nu kan ik geen beschadigde courgette meer kopen.

7 likes

Haha ja die werd bij mij ook aanbevolen! Irritant geëdit maar het eindresultaat is wel vet zeg. Nu wil ik dit ook doen

2 likes

Ja ik zat er ook al aan te denken om zoiets op de kamer van m’n zoontje te maken. Vind het echt super tof :heart_eyes:

1 like

Daar had ze ook gewone mozzarella op gedaan #ripveganpizza

Ok plastic, ook goed :stuck_out_tongue:

Ooo ik cringe echt zo van proberen grappig en relatable te zijn. Maar het eindresultaat is wel heel tof!

Weer helemaal lekker gek die Wil :crazy_face:
Vind de foto trouwens wel heel mooi!

48 likes

Ik heb zo het idee dat Rutger een stem heeft ingesproken in de Nederlandse versie van de nieuwe Toy Story film, of is dat al bekend? Hij moest eerst ergens iets inspreken en was daarna in Orlando om als een van de eersten de nieuwe Toy Story te zien, 1+1=2 lijkt me zo :smiley:

1 like

Ik zou het denk ik echt niet kunnen laten om er wat van te zeggen. Wel gewoon normaal maar ik zou dit echt niet over kunnen laten waaien (ook al zou ik van binnen koken want hoe kan je zo ongemanierd zijn en ik zou waar die vinger is geweest niet meer opeten).

1 like

Ik vind het stiekem ook leuk :sleepy: Maar vraag me ook hetzelfde af ja.

1 like

Echt zo’n stijl als Joana Ceddia, ik vind het zo jammer dat youtubers zo worden nagedaan. Dat 1 iemand zo’n soort humor (or whatever this is) heeft, ok, maar dan krijg je ook nog alle slappe aftreksels daarvan. Ook met editten. Opeens heeft iedereen die stem en gezichtsvervormers.

1 like

Ik vind het zo irritant en jammer dat één concept qua video’s zo helemaal wordt uitgemolken. Wissel het ook af met andere concepten voor de variatie en om het leuk te houden? Dit zorgt er bij mij voor dat ik Rutger en Thomas helemaal niet meer leuk vind om naar te kijken. De uitvoering vind ik ook maar matig steeds, helpt ook niet mee.

3 likes

Ik vond dat echt te schattig haha. Ze wou het gewoon echt niet allemaal hebben. :rofl:

1 like

Stille meelezer maar ik breek toch even in! Ik weet dat ze niet ieders favoriet is maar heeft iemand de laatste video van Jamie Li gekeken? Ze leest een stuk uit haar nieuwe boek voor en ik wil heel graag weten over wie het gaat. Ik dacht zelf aan Anna Nooshin, zij kwam eerder wel voor in vlogs van Jamie en nu volgen ze elkaar niet meer. Wat denken jullie?

3 likes

Ooooh over die 300.000 club? Ik ben best benieuwd naar die verhalen :speak_no_evil: Ik moet het filmpje nog kijken

Oh nee, dat heb ik gemist?? Het stukje heet ‘het leed dat unfollowen heet’ en ze heeft het over ‘Inge’ die in een soortgelijke branche werkt en wie ze vaak op events ziet/zag. Laatste paar minuten van de laatste vlog! Ben ook heel benieuwd trouwens!!

1 like

Zoiets zei ze in de podcast van Cosmopolitan