Nou krabbenmand dan.
Ik zie op het snapchat nieuwsdeel, vaak van die roddelpaginaâs met iets over Tana nogwat, Jake Paul en Bella Torne. Sowieso vaak over die Bella en het irriteert me mateloos? Hoezo krijgen deze types zo veel aandacht? Zonder dat ik ooit een video van ze heb gezien, valt me al op hoe nep het is en dat ze alles doen voor aandacht.
Omdat het leuk is om een ex Disney sterretje naar de klote te zien gaan. Zeker als haar tegenspeelster succesvol is
Hoeveel videoâs heeft ze ĂŒberhaupt op dat kanaal van dr geplaatst?
Titel van Josh dr nieuwe vlog: Modeshow met échte vrouwen van xs tot xl.
Bedankt voor niks echt.
Ik krijg echt major Wengie vibes van dit.
Kunnen we ook ooit ophouden met âechte vrouwenâ. Ik heb zoân hekel aan die uitspraak/uitdrukking of wat er al dan niet mee bedoeld wordt.
Ik heb wat kleding uit die blauwe lijn met naam erop gezien. Vroeger had je van die winkels waar alles 7 euro kostte. Had daar best goed gestaan. Kwalitatief dan. Het is ook niet mijn smaak, maar materiaal is echt niet zo denderend.
Ok WAAROM zijn zij in godsvredesnaam bij het ypc gala van de opera en het ballet? Die denken nog dat Mamma Mia de musical een opera is.
WAUW dat decolleté, heel mooi! Haha lippenstift ziet er inderdaad wat raar uit, maar komt ook door de rare pose denk ik.
Ik heb tietjaloezie, ze ziet er mooi uit.
Waar is welke Nienke en wie is Nicolette?
Ik kan er niks aan doen, maar iedere keer als ik de borsten van Mascha zie moet ik denken aan die opmerking van Gre toen in hongkong waar hij zei dat de borsten van zân vrouw 2 handen vol waren.
Het goedpraten van je eigen gedrag vermoedelijk
Nou bij Shifra snap ik er geen bal van maar bij Kelly Caresse weet je nu echt niet hoe die kinderen er uit zien. Nou doet het mij verder niets als ik het kind van een vlogger zou herkennen, maar neem aan dat het daarom gaat. Dat de kinderen iig niet herkend kunnen worden.
Maar je hebt verder helemaal gelijk wat mij betreft.
Ja maar als die kinderen straks in groep 4 zitten en klasgenootjes weten dat je moeder Kellycaresse is dan weten ze 10 min later ook dat je lastig op het potje poepte toen je 2,5 jaar was en bang bent voor clowns onder je bed. Gezicht of niet.
Jaa dit vind ik ook. Ben benieuwd of deze videoâs later van youtube worden gehaald als haar kinderen wat ouder zijn en zelf een mening kunnen vormen.
Ik heb bij Kelly niet het idee dat ze een heel jong publiek heeft? Volgens mij vooral andere jonge moeders.
Wat dan hoogstens kan gebeuren is dat de moeder van een klasgenootje haar herkent op het schoolplein, als moeder van een kindje (dan weet je nog steeds niet wie). En als ze het wel weet; ik vraag me af of die moeder dan met haar kind gaat bespreken wat ze allemaal in de vlog heeft gezien. Denk dat dat wel mee valt!
In alle andere gevallen is het inderdaad echt niet handig om het leven van je kind online te zetten. Maar ik denk dat het in het specifieke geval van Kelly (kinderen echt onherkenbaar, niche vlogger, klein bereik) wel meevalt allemaal. Ik vind dat ze het netjes oplost!
Ja, daar heb je gelijk in!
Ik vind overigens niet dat Kelly nou zulke schokkende of beschamende dingen deelt, verder dan âLana houdt van kleurenâ en âAimy vindt bloemkool niet lekkerâ gaat het volgens mij niet? Ik heb haar in ieder geval nooit echt gehoord over mogelijk beschamende dingen zoals poep en plas. Maar dat is natuurlijk maar één vlogger, er zijn er inderdaad ook heel veel die hier niet zo netjes mee omgaan.