Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Nouja consequent? ze maakt muggen wel dood hoor!!

2 likes

Ik kijk ook weer af en toe en vind het best leuk (biecht!) vind het wel nice dat ze zo eerlijk is over haar boobjob en buikwand correctie. Het is ook echt heel mooi geworden!

3 likes

Ik denk Monica. Herinner me een vlog dat Jamie een keer ging eten met Monica en Paola en daarna nooit meer wat van gezien. Ze volgen elkaar ook niet (meer?) op instagram #internetdetective

1 like

Die vrouw die altijd haar mond filmt en haar mond afschermt als ze in de camera praat. Weet niet meer hoe ze heet. Style has no size ofzo.

Mijn vriend vindt haar verschrikkelijk eng. Maar ik gun haar abonnees.

Doe even normaal

1 like

Mee eens. Excuses.

2 likes

Nee denk niet Monica want het ging ook over dat de kinderen een klik hadden en samen speelden oid. En denk dat bij dat uit eten geen kinderen bij waren of wel? Dan zou het wel kunnen!

Ik vind haar juist typisch zo’n stereotype ‘alto meisje’ dat heel erg een bepaald iets probeert uit te stralen. Als ik naar haar kijk, krijg ik echt flashbacks van mijn vriendinnen en ik toen we 15 waren. Ondanks dat is ze wel een van de weinige vloggers waar ik vriendinnen mee zou kunnen zijn. (Zij niet met mij waarschijnlijk, als ik dit soort dingen zeg.)

(Los van haar veganisme want dat doet ze echt lang en consequent, ook met make-up bijv. en dat vind ik super knap.)

9 likes

Ik vind het zo irritant dat zij altijd praat alsof ze stoned is. Kan ze zelf misschien ook niks aan doen hoor maar dat was voor mij echt een reden om die vlogs niet meer te kijken :grimacing:

2 likes

Ja ze kan zelfs liefde opbrengen voor zilvervisjes. Dat kun je niet faken.

20 likes

Zure kantoortrut

1 like

Nou krabbenmand dan.

2 likes

Ik zie op het snapchat nieuwsdeel, vaak van die roddelpagina’s met iets over Tana nogwat, Jake Paul en Bella Torne. Sowieso vaak over die Bella en het irriteert me mateloos? Hoezo krijgen deze types zo veel aandacht? Zonder dat ik ooit een video van ze heb gezien, valt me al op hoe nep het is en dat ze alles doen voor aandacht.

1 like

Wowow jullie zijn toch allemaal fan van Bram? Gespot in het echt!

66 likes

Omdat het leuk is om een ex Disney sterretje naar de klote te zien gaan. Zeker als haar tegenspeelster succesvol is

Hoeveel video’s heeft ze überhaupt op dat kanaal van dr geplaatst?

Ook zo genant dat haar stem steeds wisselt van haar normale stem naar dat fake kleuterstemmetje.

8 likes

Titel van Josh dr nieuwe vlog: Modeshow met échte vrouwen van xs tot xl.

Bedankt voor niks echt.

20 likes

Ik krijg echt major Wengie vibes van dit.

Kunnen we ook ooit ophouden met ‘echte vrouwen’. Ik heb zo’n hekel aan die uitspraak/uitdrukking of wat er al dan niet mee bedoeld wordt.

30 likes