Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik heb wat kleding uit die blauwe lijn met naam erop gezien. Vroeger had je van die winkels waar alles 7 euro kostte. Had daar best goed gestaan. Kwalitatief dan. Het is ook niet mijn smaak, maar materiaal is echt niet zo denderend.

Ok WAAROM zijn zij in godsvredesnaam bij het ypc gala van de opera en het ballet? Die denken nog dat Mamma Mia de musical een opera is.

17 likes

WAUW dat decolleté, heel mooi! Haha lippenstift ziet er inderdaad wat raar uit, maar komt ook door de rare pose denk ik.

2 likes

Ik heb tietjaloezie, ze ziet er mooi uit.

24 likes

Waar is welke Nienke en wie is Nicolette?

4 likes

Ik kan er niks aan doen, maar iedere keer als ik de borsten van Mascha zie moet ik denken aan die opmerking van Gre toen in hongkong waar hij zei dat de borsten van z’n vrouw 2 handen vol waren.

3 likes

Het goedpraten van je eigen gedrag vermoedelijk

13 likes

Nou bij Shifra snap ik er geen bal van maar bij Kelly Caresse weet je nu echt niet hoe die kinderen er uit zien. Nou doet het mij verder niets als ik het kind van een vlogger zou herkennen, maar neem aan dat het daarom gaat. Dat de kinderen iig niet herkend kunnen worden.
Maar je hebt verder helemaal gelijk wat mij betreft.

3 likes

Ja maar als die kinderen straks in groep 4 zitten en klasgenootjes weten dat je moeder Kellycaresse is dan weten ze 10 min later ook dat je lastig op het potje poepte toen je 2,5 jaar was en bang bent voor clowns onder je bed. Gezicht of niet.

25 likes

Jaa dit vind ik ook. Ben benieuwd of deze video’s later van youtube worden gehaald als haar kinderen wat ouder zijn en zelf een mening kunnen vormen.

1 like

Ik heb bij Kelly niet het idee dat ze een heel jong publiek heeft? Volgens mij vooral andere jonge moeders.

Wat dan hoogstens kan gebeuren is dat de moeder van een klasgenootje haar herkent op het schoolplein, als moeder van een kindje (dan weet je nog steeds niet wie). En als ze het wel weet; ik vraag me af of die moeder dan met haar kind gaat bespreken wat ze allemaal in de vlog heeft gezien. Denk dat dat wel mee valt!

In alle andere gevallen is het inderdaad echt niet handig om het leven van je kind online te zetten. Maar ik denk dat het in het specifieke geval van Kelly (kinderen echt onherkenbaar, niche vlogger, klein bereik) wel meevalt allemaal. Ik vind dat ze het netjes oplost!

Ja, daar heb je gelijk in!

Ik vind overigens niet dat Kelly nou zulke schokkende of beschamende dingen deelt, verder dan “Lana houdt van kleuren” en “Aimy vindt bloemkool niet lekker” gaat het volgens mij niet? Ik heb haar in ieder geval nooit echt gehoord over mogelijk beschamende dingen zoals poep en plas. Maar dat is natuurlijk maar Ă©Ă©n vlogger, er zijn er inderdaad ook heel veel die hier niet zo netjes mee omgaan. :frowning_woman:t4:

2 likes

Kelly wordt steeds meer onvoorzichtig. Ik heb ondertussen de gezichtjes van de jongste 2 kids gezien in een vlog


Omg, Annemerel slaapt een keer zonder tuurtje en ze heeft EEN UUR met haar telefoon in bed liggen spelen ipv gewoon op te staan. Wat. Erg.

20 likes

Je vroeg om de gedachte er achter en ik denk dat de gedachte dus herkenbaarheid is! Ik zei ook al meteen dat ik het met je eens ben.

@anon46493654 Oh echt! Wat jammer en gek van haar. Ik vond t altijd wel knap dat ze al zo snel eigenlijk had besloten dat ze haar kinderen niet zou laten zien en daar ook zo strak in was. In die tijd leek daar echt nog niemand mee bezig. Ik volg Kelly verder helemaal niet maar vond dat altijd wel bewonderenswaardig!

1 like

Ging naar aanleiding van dit naar haar blog, waar ze haar maandlasten deelde enkele dagen geleden. Had verwacht dat al haar instagram posts wel een hoger salaris op zouden leveren eigenlijkđŸ˜±

2 likes

Haar weergegeven inkomen is wat ze zichzelf betaalt vanuit haar bedrijf, niet wat ze maandelijks verdient met haar bedrijf. Dat kan best een stuk hoger zijn :wink: ze zegt ook dat ze als ze een huis zouden kopen en de woonlasten hoger worden ze maar eens goed moet kijken naar wat ze nou precies verdient in de maand met haar bedrijf, dus gok dat het wel meer is dan dat.

Vind het altijd wel interessant om te zien waar andere hun geld aan uitgeven! Jammer dat ze de gezamenlijke lasten niet wat meer heeft uitgesplitst (bv hoeveel gaat er naar boodschappen, etentjes etc). Dat vind ik vaak juist het interessantes.

1 like

Ik nam even aan dat het niet veel hoger was gezien het stuk tekst erna dat er begin 2019 niet veel binnen kwam en ze zich zorgen maakte. Maar kan zeker dat er meer binnekomt dan dat ze zichzelf als salaris geeft, maar had wel een hoger salaris verwacht bij waar zij haar geld aan uitgeeft (het vele thuisbezorgd en winkelen van haar vlogs een jaar geleden).

Ja inderdaad! Als je naar haar lijstje kijkt blijft er na sparen en vaste lasten nog zo’n €400,- over wat vrij te besteden is
 tanken en auto betaalt ze van haar zakelijke rekening dus ben wel mega nieuwsgierig hoe die verdeling dan is van waar dat bedrag aan op gaat.

@Oenkie oooh ik ga kijken, thanks voor de tip!!

Hoe heet dat Insta/Youtube stel dat zo vrij leeft
 Zij was zwanger, maar gingen niet voor bevestiging naar de dokter
 Ze posten ook altijd vrij naakte foto’s. Ze zijn hier weleens besproken. Man met lang haar geloof ik. Het zijn echt van die mensen die heel erg van de natuur houden.

Ok, hele vage omschrijving😂

Zat ineens weer aan ze te denken maar ik kan er gewoon niet opkomen.

2 likes