Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Echt super gaaf! Ik denk ook dat hij bewust de vlog van de dag erna eerder heeft geupload want daarin zei hij volgens mij ook zoiets van “sorry dat ik er niet was bla bla” (of ging dat over het circuit?) dus niemand snapte daar wat van. En dan een paar uur later de onthulling dat hij er wel was. Geweldig.

Vond het eindejaars-overzichtsbord waarop ze Anne Faber hadden getekend nog een stuk erger.

5 likes

Ik vind zijn video’s altijd visueel zo mooi en goed geëdit maar toch zijn ze altijd saai ofzo, terwijl het onderwerp wel interessant is.

3 likes

Nouja, je moet toch ergens beginnen? Als je daten zo eng vindt kom je ook niet van die angst af als je het nooit probeert, toch? Dan raak je in een vicieuze cirkel en blijft het altijd eng omdat je nooit uit je comfortzone stapt. Ik snap wel wat je bedoelt hoor maar zeker met een eerste date, waarbij je toch nog maar moet zien of het wel klikt, vind ik het geen probleem. Zeker omdat hij zegt haar leuk te (lijken) vinden en haar graag beter wil leren kennen. Experiment is een beetje een ongelukkig gekozen woord van hem, denk ik.

1 like

de mokken van w.i.l. en t.i.e.n. zijn al uitverkocht!
hebben ze toch goed voor elkaar

4 likes

wow wat goed!

op de een of andere manier vind ik dat ook echt supertof voor de onderneemster waar ze mee in zee zijn gegaan.

6 likes

Haha ik vond het ook echt geen dilemma, maar de andere kant op. Zou niet dood gevonden willen worden met een blond mok. Vind het echt verschrikkelijk maar de mate van haat kan ik niet volledig beargumenteren. Het doet echt emotioneel iets met me op een slechte manier.

Edit: denk dat het die wangetjes zijn. Met name dan

19 likes

Neeeee niet onderneemster zeggen :smiley:

1 like

Oh sorry? :joy:

Ondernemer? Powervrouw?

1 like

entrepeneur:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Hahahaha in wat voor omgekeerde wereld leef jij dan?

Edit: en als je dit een vervelende opmerking vindt dan mag je me eerst vragen wat ik hier precies mee bedoel en dan ga ik dat dan pas toelichten en dan mag jij het daarna pas vervelend vinden, oke?

63 likes

Bij mij werkt het ook zo. En nog vele met ons denk ik. Jij zegt letterlijk dit:

Hoe hadden we dat dan moeten oppakken? Ik kan hier niks anders van maken dan dat je hem geen leuk persoon vind.

14 likes

Ik zou het opvatten alsof het over Alwin als youtuber gaat, en niet over hem als persoon. We kennen hem toch niet persoonlijk?

16 likes

Het gaat in 2 topics vaak over de youtuber zelf. “Ik vind die stijl lelijk " " Ik vind hoe diegene praat raar” enzovoorts als iemand dan zegt “Ik vind die alwin niks” denk ik niet oh ze vind zijn programma dingentje niet leuk. Want Alwin is niet zijn kanaal en niet de titel van zijn videos maar hij zelf.

Ohja rn ze zegt " er zijn vast wel vrouwen die hem wel zien zitten…" bedoelt ze daar dan mee “Er zijn vast vrouwen die de video reeks wel leuk vinden” :relieved:

20 likes

Haal dat bord voor je kop eens weg. Geef gewoon toe dat je formulering niet helemaal klopte met wat je bedoelde.

14 likes

Ik weet niet hoe al die kanalen heten, dus dat verschil zie ik niet. En naar mijn mening is er idd een onderscheid tussen de gewonepersoon, en degene zoals die zich als publiek figuur op youtube presenteert.

Ben wel eens dat er in de verschillende topics over bloggers/vloggers veel commentaar gegeven wordt dat op de persoon gericht is. Maar dan nog vind ikzelf zeggen dag je een bepaalde vloggers ‘niets vindt’ niet zo schokkend eigenlijk. Zou er ook zo over gevallen worden als iemand dit over bijvoorbeeld Mascha gezegd zou hebben?

2 likes

Nja mij maakt het niet uit wat er over wie gezegd word (mits het niet al te ver gaat) maar ik vind het in dit geval raar dat wanneer iemand er op aangesproken word diegene doet of ze totaal iets anders bedoelde .

Maar in " Ik vind Alwin helemaal niks zijn geblokte jas ook niet maar misschien zijn er vrouwen die hem wel leuk vinden"

Lees ik niet “Ik vind deze serie niet leuk” dat word er gewoon niet mee bedoelt.

5 likes

Nee Ik snap de deal ook niet, we mogen mensen toch gewoon stom vinden?

Ik heb hier eindeloze lijsten geplemd van youtubers die ik stom vind zonder gegronde redenatie en daar heb ik nooit commentaar op gehad.

Ja het staat open op het internet maar om als youtuber dit topic te gaan lezen is sowieso een beetje zelfkastijding.

51 likes

Ik heb ook nooit gezegd de serie, maar alwin als youtuber. Dat is wat anders. Maar goed, eigenlijk is het ook niet zo heel belangrijk deze discussie. Vind alleen dat er soms buiten proportioneel over sommige opmerkingen wordt gevallen, terwijl dat in andere gevallen helemaal niet gebeurt.

3 likes

Ik vind ze ook echt niet leuk en niet prettig drinken. Meerdere malen heb ik van mensen Blond artikelen gekregen maar ik begrijp echt niet waarom. (ja #ondankbaar, dit kan waarschijnlijk beter in het opbiecht topic)

1 like