Dat betwijfel ik.
Ho ho ho ho ho mefrauw
Ik ben geen youtuber en dus offlimits hĆØ!
Ja dit is een topic waarin we youtubers bespreken en dat al redelijk strak gemodereerd wordt. We mogen niks privacygevoeligs delen, niet bashen op gewicht en niet trollen
Gelukkig mogen we nog wel ongenuanceerd zijn, anders hadden we hier weinig meer te bespreken.
Je mag het toch gewoon zeggen als je iemand niet zo leuk vindt? Hierboven is ook veel gezegd over Wil & Tien, prima, maar dan mag iemand toch ook wat over Alwin zeggen? Ik begrijp best dat je hem niet zo vindt, ik behoor ook tot die groep. Er worden hier constant meningen (dan wel aardig, dan wel onaardig) gegeven over YouTubers, dat is toch een beetje waar dit topic voor bedoelt is?
Echt niet kunnen, maar standaard zijn de meest gelikte Posts in dit topic over dit soort dingen, zoals gister:
Wil en Tien zijn saaie moekes, de kopjes passen bij hen want saai. Willemijn lacht irritant, Martine is te zweverig.
Dus waarom selectief vallen over iemand? En volgende week als Alwin toevallig iets zou doen dat hier niet populair is (shoppen bij primark) dan is de consensus ineens dat er van alles mis is met hem. Dat gebeurt hier elke keer.
Geen waardeoordeel, maar deze āoutrageā is op zn minst erg inconsequent en op zn slechts vrij hypocriet.
Ja stom ik ben het eigenlijk totaal eens hiermee en wil en tien zijn saai kan wat mij betreft prima, denk dat ik het voor alwin (die ik niet ken/gezien heb overigens dus ga puur af op omschrijvingen hier) gewoon sneu vind omdat het om iets gaat waar hij onzeker over is, en ik vind kritiek op iets kwetsbaars zielig? Dat zijn onderwerp precies is dat hij onzeker is en daten moeilijk vindt en dat ik vind hem niks daar dan precies de core raakt.
Maar dan mag het nog wel gezegd worden wel, idd.
Naar mijn idee is het probleem in deze situatie niet dat er iemand een mening heeft over een bekende YTāer, maar dat deze persoon met mening over die YTāer en de jas die hij aanheeft, vervolgens doet alsof ze iets anders bedoelt. Hakken in het zand steken en geĆÆrriteerde reacties hier plaatsen dat er geen aannames gemaakt moeten worden en dat het āom zijn werk gaatā. Sure Jan. Heel irritant.
Eens. Het lijkt alsof er over de ƩƩn wel van alles gezegd mag worden en over de ander niet. Als Alwin zo fragiel zou zijn dat hij zoān opmerking niet aan kan (wat ik betwijfel), moet hij zijn leven of kwetsbare delen daarvan niet op het internet zetten. Dan zijn er gewoon mensen die het bejubelen wat je doet, maar ook mensen die het of hem āniet leukā vinden.
Dit idd. Als een iemand zei āik vind dit gemeenā en de ander had gezegd " De 2 topics staan hier vol mee en als het bij een ander word gezegd dan is er niks aan de hand" was er veel minder discussie wss.
Ik werd geroepen.
Dit bedoel ik, je blijft op iedereen die het niet met je eens is zoān irritante āstoereā reactie geven omdat je niet wil erkennen dat je opmerking anders kan worden opgevat dan je zogenaamd bedoelde.
Godsamme jongens, al die berichten: ik dacht dat Sanny bevallen was. Maar neen, drama in forumland.
eerlijk, deze discussie is spannender dan enig aspect aan Sanny en haar nageslacht.
En is zij niet een mommyblogger?
ja, ik vind Sanny echt Fucking saai
dit vind ik niet echt kunnen.
Ze bedoelt de vlogger he. Niet het persoon zelf. Dat is wat anders.
Komt me ook mijn neus uit dit soort meiden op instagram. Doe gewoon normaal en niet zo huppelkutjesachtig voor de camera, hoe moet zoiets er in het echt uitzienā¦
Ik had nooit gedacht dat Belle Perez een stijlicoon voor de huidige generatie zou zijn, maar hier zijn we.
Ik vind het wel een leuke video van Alwin maar ik heb al drie keer reclame gehad in 7,5 minuutā¦
Ik begrijp alleen niet waarom hij Ɣlles zo overanalyseert. Zowel zichzelf als situaties en ook wat anderen zullen denken of voelen. Lijkt me vermoeiend voor jezelf en voor de ander niet echt gezel.
āāHihihihi, kijk mij eens mooi en lief zijn ihihihihi!!!āā
Ga fietsen met je: