Vond ik ook niet. Na dr eerste verjaardag dacht ik pas, ja nu kan ik er ook echt van genieten. Team niet zo roze wolk helaas.
Ligt eraan. Toestemming is een van de zogenaamde grondslagen om persoonsgegevens te mogen verwerken, zoals dat officiëel heet. Er is daaenaast een uitzondering voor journalistieke publicaties op internet: zie https://www.autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/onderwerpen/internet-telefoon-tv-en-post/persoonsgegevens-op-internet#wat-houdt-de-journalistieke-uitzondering-in-en-wanneer-geldt-deze-4740. Maar deze kunnen vloggers als Mascha m.i. niet gebruiken
Haha precies dit ja!
Snap die verbazing ook niet. We hebben toch allemaal biologie gehad neem ik aan .
Vind het overigens wel heel leuk voor haar hoor. Maar over dit soort dingen verbaas ik me echt
Ik vind de vlog van Enzo tof. Waarin hij zijn nieuwe auto koopt en erna ook krijgt.
Ja klopt, vond ik ook sneu om te horen. Maar wel supereerlijk en goed dat ze het benoemt (heeft ze wel vaker gedaan), want ik denk dat ze niet de enige is en niet iedereen daar even open over durft te zijn.
In ontvangst neemt.
Tips voor eettentjes in Canggu / Bali van Endless Weekend en er zit werkelijk niet 1 Indonesisch gerechtje bij. Om te huilen
Dat viel mij inderdaad ook al op. Alleen maar smoothiebowls en ander eten dat je ook gewoon in NL kunt krijgenâŠ
Door alle influencers hoef ik echt nooit naar Bali haha
En dat hij vrienden zo snel in zijn nieuwe auto laat rijden.
Zo jammer, idd weer de zoveelste smoothie bowl, want insta-worthy
Die auto zal wel extra all risk verzekerd zijn ofzo. Al zou ik denken ânee is MIJNNNNNN auto, afblijven met je gore potenâ
Dat ziet er niet instaproof uit waarschijnlijk maar wel mega zonde dat ze alleen die kant belichten. Terwijl ze zelf indo zijn en die warungs VET lekkere gerechten verkopen
Haha ja precies. Ik heb dat al als mijn kat bij iemand anders op schoot gaat zitten, dan denk ik echt hallo je bent mijn kat!!!
Ik kijk Stellig en verbaas mij over hun activiteiten. Ze gaan constant naar het tuincentrum, Ikea of speeltuin. Om rond te rijden en friet te eten?!
Haha ik snap het niet, wat is hier gek aan? Klinken als vrij standaard bezigheden of mis ik iets
Ja zo jammer, terwijl ze wel allerlei gerechtjes hebben laten zien op de Tong Tong fair. (waar Tara het steeds heeft over âsattĂšhhâ)
Bali is ook helemaal niet leuk. Je komt mooie plekken tegen, maar daar staat wel een rij van 400 meter met allemaal influencers en andere instagrammers die een foto willen maken.
Dat eiland is zo westers en niet authentiek. Het is moeilijk wel om restaurantjes te vinden met authentieke gerechtjes ipv een hipstertent met alleen maar smoothiebowls.
Ik vond Java en Sumatra veeel leuker.
Ik wou net zeggen; als ik satéé zeg, krijg ik op mn kop van mn indo bff
Misschien iets âIndischâ, IndonesiĂ«rs heb ik het nog nooit zo horen zeggen (ook niet SAAtEEjj)