Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Helaas niet. Ik word in mn werk ook regelmatig op straat gefilmd en gefotografeerd zonder mijn toestemming. Politie ook en kunnen ook niets behalve hun uit mn aura houden als ze te dichtbij komen.

On topic : Bonnie is wel lekker zichzelf met die Teva’s onder dr outfit :joy::+1:t2:

2 likes

Ik vond het ook wel vaag gelul hoor. Maar als je altijd regelmatig ongesteld bent, dan weet je na 5 dagen over tijd wel wat waarschijnlijk de uitkomst van de test is.

Ik heb net een video van Gewoon Thomas gekeken (vriend van Rutger) en hoewel het soms allemaal een beetje té blij is, vind ik wel dat je kunt zien dat hij erg veel moeite steekt in zijn video’s. Hetzelfde geldt voor Rutger.

8 likes

Ja snap ik, en dat zeg ik ook. Maar zoals zij het vertelde kwam het over alsof ze het helemaal zeker wist omdat ze met Maik ook precies zoveel dagen overtijd was. Maar het moment dat je de test gaat doen is toch gewoon zelf te plannen. Staat toch deels los van elkaar.
Op mij kwam het over alsof ze dat allemaal zo bijzonder toeval vond. Maargoed ik ben dan ook wat minder spiritueel en ‘zweverig’ als zij soms is :relaxed:

4 likes

Vind het vooral jammer voor Martine dat ze de eerste 1.5 van een kind niet zo leuk vind.

3 likes

Ik herken mij er wel in, want die onrustige gevoelens besluipen je echt. Het heeft bij mij in ieder geval lang geduurd om te beseffen dat mijn tijd mij meer waard is dan gratis spullen waar ik zelf niet eens actief op zoek naar zou gaan. (Blijft ook een beetje een moeilijke afweging, en ik bedank dan ook vriendelijk voor de meeste voorstellen)

4 likes

Vond ik ook niet. Na dr eerste verjaardag dacht ik pas, ja nu kan ik er ook echt van genieten. Team niet zo roze wolk helaas.

2 likes

Ligt eraan. Toestemming is een van de zogenaamde grondslagen om persoonsgegevens te mogen verwerken, zoals dat officiëel heet. Er is daaenaast een uitzondering voor journalistieke publicaties op internet: zie https://www.autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/onderwerpen/internet-telefoon-tv-en-post/persoonsgegevens-op-internet#wat-houdt-de-journalistieke-uitzondering-in-en-wanneer-geldt-deze-4740. Maar deze kunnen vloggers als Mascha m.i. niet gebruiken

Haha precies dit ja!
Snap die verbazing ook niet. We hebben toch allemaal biologie gehad neem ik aan :stuck_out_tongue_closed_eyes: .

Vind het overigens wel heel leuk voor haar hoor. Maar over dit soort dingen verbaas ik me echt

5 likes

Ik vind de vlog van Enzo tof. Waarin hij zijn nieuwe auto koopt en erna ook krijgt.

Ja klopt, vond ik ook sneu om te horen. Maar wel supereerlijk en goed dat ze het benoemt (heeft ze wel vaker gedaan), want ik denk dat ze niet de enige is en niet iedereen daar even open over durft te zijn.

In ontvangst neemt.

Tips voor eettentjes in Canggu / Bali van Endless Weekend en er zit werkelijk niet 1 Indonesisch gerechtje bij. Om te huilen :disappointed_relieved:

3 likes

Dat viel mij inderdaad ook al op. Alleen maar smoothiebowls en ander eten dat je ook gewoon in NL kunt krijgen…

1 like

Door alle influencers hoef ik echt nooit naar Bali haha

38 likes

En dat hij vrienden zo snel in zijn nieuwe auto laat rijden.

2 likes

Zo jammer, idd weer de zoveelste smoothie bowl, want insta-worthy

1 like

Die auto zal wel extra all risk verzekerd zijn ofzo. Al zou ik denken “nee is MIJNNNNNN auto, afblijven met je gore poten”

Dat ziet er niet instaproof uit waarschijnlijk :joy: maar wel mega zonde dat ze alleen die kant belichten. Terwijl ze zelf indo zijn en die warungs VET lekkere gerechten verkopen

4 likes

Haha ja precies. Ik heb dat al als mijn kat bij iemand anders op schoot gaat zitten, dan denk ik echt hallo je bent mijn kat!!! :joy:

7 likes