Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Lekkere clickbait dit hoor… Het gaat om een puppy.

4 likes

Pfoe ik rende naar dit topic na hun bericht op Insta, maar had de video nog niet gezien. Toch een beetje lame dit haha

Wat een kutclickbait :fu:

39 likes

Want een heterokoppel kan kinderen krijgen wanneer ze maar willen…

39 likes

Gevalletje van niet nadenken voordat je wat zegt

Ik vind dit wel heel laag. Een tijd terug was er toch een of andere beroemdheid (ik dacht Justin Bieber) die heel veel over zich heen kreeg door te grappen over een zwangerschap? Ik vind dit bijna in dezelfde categorie lompheid vallen.

Wow :sob: thanks voor het delen. Echt mooi.

1 like

Net de nieuwe video van Alwin gekeken, vind het echt goed dat hij weer stappen onderneemt om te daten alleen denk ik wel dat hij teveel op zoek is en het meer op zich af moet laten komen. Ben wel benieuwd naar z’n volgende video waarin hij 's nachts een date heeft haha!

2 likes

Dit is het vooral, er zijn geen alternatieven of het is veel duur (wat mensen dan weer afschrikt)

1 like

De servicekosten zijn gelijk aan de huur van m’n studio elke maand :joy::sob:

5 likes

En zo veel spelfouten in de advertentie, dat snap ik echt niet. Ik zou die makelaar best willen helpen met redigeren!

Zag deze video opeens langskomen, leek me wel interessant om te delen. Ze legt helemaal uit hoeveel ze nou op video’s verdient met veel views en hoe daar verschillen in kunnen zitten.

4 likes

Ugh, Sophie Hol is in het dolfinarium… Zie instastories.

Moest echt even grinniken toen ik zag dat het balkon van josh’ miljoenenhuis maar een meter breder is dan mijn balkonnentje aan mijn drie keer zo kleine appartementje. Snap eigenlijk echt niet waarom je zo’n huis koopt. Heb je een slaapkamer die even groot is als de woonkamer, ga je dan de hele dag in bed liggen om er toch van te genieten?

4 likes

Verbaast me echt helemaal niks. Zij is zo verdomd ignorant.

9 likes

Ja en dan deze tekst erbij, eh?

[sophie__hol (https://www.instagram.com/sophie__hol/) Ondanks dat ik het zo prachtig vond om deze beestjes in het het echt te zien, vind ik het heftig dat ze in zulke kleine hokken leven. Ik realiseerde me dat ik ze meer gun dan dit en dat ik ze nog veel liever in de vrije natuur zou willen opzoeken! :dolphin:

2 likes

Late reactie maar dan vind ik mijn mening met terugwerkende kracht wel erg lullig, want daar kan hij uiteraard niet zo veel aan doen en het is al erg genoeg voor hem dat hij dat heeft. Sorry dus.

1 like

Echt precies dat ja :frowning:
(En ik denk ook met een t?)

Het verandert, dus stam+t idd!

1 like

Ik vind de serie zo wel een beetje saai :frowning: Hij heeft nu eigenlijk 2 video’s gemaakt over 1 date toch of zie ik dat nou verkeerd

2 likes