Verhuizen
Het had zo in een luxe interieurblad kunnen staan. Met uitzicht over Amsterdam is het een droomappartement beaamt ze. “We wonen hier net een jaar, maar we blijven hier waarschijnlijk niet lang meer. We kochten het met eigen kamers voor Nino en Luèn, de kinderen van Nick uit een eerdere relatie. Maar op het moment dat we hier introkken, bleek ik zwanger. Iets eerder dan verwacht, maar heel welkom.” Alexis slaapt nu dus in een van de twee kinderkamers; Nino en Luèn in de andere.
Waar ze heen verhuizen is nog een discussiepunt. “Ik wil absoluut niet weg uit Amsterdam, Nick mist de rust van België, waar hij elf jaar lang woonde. Als compromis hebben we een tweede appartement in Schilde, in de buurt van Antwerpen. Ik begrijp waarom Nick zich er zo lekker voelt, het is er zo veel rustiger. Maar mijn werk is hier. Onze nieuwe woning zal dus ergens tussen die uitersten in zitten: een belachelijk groot huis met een tuin naar Nicks wensen, maar wel in deze regio.”
Bron kek mama
Okay, ze was nog niet zwanger van haar dochtertje toen ze dat appartement kochten, maar volgens mij hadden ze toen wel al een kinderwens.
thanks voor het delen. Echt mooi.