Heel treffend en inspirerend!
Ik kom Josh der huis net tegen op funda. Dacht dat het der droomhuis wasâŠ
Dat huis waar ze nu in woont? Voor mijn gevoel woont ze daar pas net haha :o en ook best veel aan verbouwing enzo gedaan⊠en nu alweer verkopen
Ja dat huis waar ze nu woont! Voor mij gevoel woont ze daar ook echt netâŠ
Ja misschien is het dan toch te klein geworden met dat nieuwe kind en ook nog twee stiefkinderen. Had ze geloof ik weleens gezegd in een vlog dat haar huis te weinig slaapkamers heeft en dat een beetje onhandig wordt haha.
Wauuwww wat een geld zeg.
Kan me ook niet voorstellen dat je met zoveel woonoppervlakte te weinig plek hebt. Haha. Al zou ik voor dat geld ook echt voor een huis zoals die van Annic kiezen.
hoe weten jullie precies welk huis van josh is en hoe komt de rest er zo snel achter?
Edit: goed zoekenđ€Ą
Ziek veel geld wel
Verhuizen
Het had zo in een luxe interieurblad kunnen staan. Met uitzicht over Amsterdam is het een droomappartement beaamt ze. âWe wonen hier net een jaar, maar we blijven hier waarschijnlijk niet lang meer. We kochten het met eigen kamers voor Nino en LuĂšn, de kinderen van Nick uit een eerdere relatie. Maar op het moment dat we hier introkken, bleek ik zwanger. Iets eerder dan verwacht, maar heel welkom.â Alexis slaapt nu dus in een van de twee kinderkamers; Nino en LuĂšn in de andere.
Waar ze heen verhuizen is nog een discussiepunt. âIk wil absoluut niet weg uit Amsterdam, Nick mist de rust van BelgiĂ«, waar hij elf jaar lang woonde. Als compromis hebben we een tweede appartement in Schilde, in de buurt van Antwerpen. Ik begrijp waarom Nick zich er zo lekker voelt, het is er zo veel rustiger. Maar mijn werk is hier. Onze nieuwe woning zal dus ergens tussen die uitersten in zitten: een belachelijk groot huis met een tuin naar Nicks wensen, maar wel in deze regio.â
Bron kek mama
Absurd eigenlijk dat je voor dat bedrag een huis/appartement koopt en dan heb je niet genoeg slaapkamers voor je kinderen Okay, ze was nog niet zwanger van haar dochtertje toen ze dat appartement kochten, maar volgens mij hadden ze toen wel al een kinderwens.
Het is een goede investering lijkt me
Ow daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Dat zou kunnen, daar heb ik geen verstand van.
Kan me voorstellen dat het lastig is om nu te bepalen waar ze gaan wonen. De kinderen van Nick zijn volgens mij ook vaak bij hun moeder in België. Antwerpen en Amsterdam liggen niet bepaald om de hoek van elkaar.
Persoonlijk zou ik er minder moeite mee hebben als ze (privĂ©) veel kopen, maar het niet constant etaleren door veel shoplogs op te nemen en steeds weer te verdedigen waarom ze dĂt nu echt nodig hadden (al ontzettend lang naar op zoek, het riep gewoon mijn naam, heel goed over nagedacht, al zooo lang niet gewinkeld, dat laatste is natuurlijk sowieso niet waar)
Niet dat ik het dan goed zou vinden, maar dan is het gewoon een privézaak net zoals voor andere consumenten. Door het in shoplogs te laten zien promoot je het en zet je kijkers aan dit normaal te vinden en misschien hetzelfde te doen.
Edit: ik vind trouwens ook dat Diana nog steeds verbazend veel koopt, maar zo lang dat duurzaam of tweedehands is wil/kan ik er echt niet zoveel kritiek op hebben als voorheen. Het is zoân grote stap in de goede richting en ze is er zo duidelijk en expliciet in dat ze tegen fast fashion is.
Ze is bv ook vegetariër en niet vegan. Dat laatste zou misschien beter zijn, maar dat neemt toch niet weg dat dat eerste al goed en een verbetering is? Dit is nu specifiek over Diana maar ik vind het in het algemeen altijd goed als mensen in ieder geval nadenken en het juiste proberen te doen. Dat is misschien niet meteen perfect en het is altijd een weg, dat is toch veel beter dan niets doen?
Okay ze zijn hier nooit genoemd maar waarschijnlijk wel redelijk bekend (the try guys, eerst van Buzzfeed, nu eigen bedrijf). Ik vind dit zoân mooie en sterke video:
(wel al een paar weken oud zie ik net maar ja kom niet zo vaak op youtube meer door examens)
Wormpie haha leuke variant!
ik snap jouw punt ook hoor, maar ik zie mensen die bij de h&m en zara werken niet echt als actieve sales/verkopers. Ik heb daar (toen ik er nog kleding kocht) nooit iemand actief sales zijn doen. Wat mij stoort aan de koophouding van Diana (zelfs al is het tweedehands of fuurzaam) er nog steeds een enorm grote stroom aan kleding binnenkomt. Meer dan een mens nodig is, meer dan vroeger waarin men in twee seizoenen verkocht. De manier en hoeveelheid waarop zij kleding koopt, is nog steeds in lijn met het fast fashion ritme. Want eerlijk is eerlijk niets of minder kopen (wat je niet nodig hebt en zij heeft heus niet om aan te trekken) is nog altijd beter dan 2ehands of eco kopen.
Ja echt zo mooi gedaan. Hij was ook in een video van Hannah Hart om erover te vertellen.
Wow, heel vet. Bedankt voor het delen!
Nou ja hoe meer de marktkramers die vraag krijgen, hoe meer geneigd ze zullen zijn een andere oplossing te zoeken natuurlijk! Ik denk niet dat zij graag met het afval zitten namelijk, kost ook weer een boel geld om zich daarvan te ontdoen.
Heb het ook geprobeerd een paar dagen. Niet te doen. Zo, zo, zo weinig alternatieven.