Ja precies. Ik volgde haar een aantal jaar geleden een tijdje. En nu keek ik soms nog wel eens op haar insta en alles ging inderdaad over trouwen. Het kwam over alsof trouwen echt een van haar levensdoelen was. Dus daarom echt extra sneu inderdaad.
Sommige mensen denken echt dat alles oké is om te zeggen.
Ik mag mijn mening geven dus dan doe ik dat, ook al geef ik daar een ander een slecht gevoel bij.
Bijzonder ook dat diegene zelf in haar post al aangeeft dat het niet aardig is wat ze zegt, maar vervolgens wel erop door blijft gaan?
âIk wil niet lullig doen, maarâŠâ
Als je zelf nog voor je iets ĂŒberhaupt hebt gezegd inziet dat iets lulligs is dan moet je misschien gewoon je mond houden. Waarom snappen mensen dit niet.
Echt walgelijk vind ik zulke soort reacties. âSorry ik weet dat het kwetsend is, maar allemaal kwetsende dingenâ Wat denkt die persoon ermee te bereiken?
Vind het ook echt debiel dat iemand die reactie plaatst, maar ik deel wel echt de mening dat haar vriend echt nog heel kinderachtig is. En zij praat altijd zo diepzinnig over het leven, relaties en de toekomst. Zij was/is volgens mij ook heel erg âop zoekâ naar iemand om iets mee op te bouwen (huisje boompje beestje), volgens mij gaat dit echt nog finaal mis, maar goed. Totaal niet de behoefte om dat onder haar videoâs of instagram te commenten nee. 
Eens. Maar ik begrijp de gedachte wel. Zij doet niet aan scharrels, alleen maar aan relaties, en wil het liefst voor haar 30e trouwen en moeder worden. Dus: what are you thinking met deze gast? Maar goed. Nmsmvpe.
Ik vind het eerlijk gezegd niet zoân schokkende outfit? Haha
Ik vond het wel ernstig lelijk. Maarja, ik zie maar weinig mensen op straat die ik écht leuk gekleed vind. Kijk er niet echt van op als iemand dit aantrekt
Mascha doet dit echt altijd met haar neusvleugels, vooral als ze parfum op doet of met finishing spray spuit ofzo. Dan denk ik huh wat heeft dat voor functie? Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst mijn neusvleugelspiertjes heb gebruikt 
Ik zou denk ik in iedere lelijke outfit wel de straat op gaan. Dat soort dingen boeien me nu echt niets.
(Zul je net zien dat je op dat moment een ex tegenkomt, maar goed.)
Krijg ik het etentje erbij? Want dan sowieso ja. Ik sta niet zo snel k voor schut haha
Awh nouja, weten we in elk geval zeker dat het beestje in een warm nest komt <3
Wordt het straks tweeonderdrie? Hoe lang kan je dit uitmelkenâŠ
#tweeondertwintig
Van alle dingen waar je als moeder (van tweeondertwee, jongens of wat dan ook) minder tijd voor hebt is make up ook niet het eerste wat in me opkomt.
Voor Joe Nicchi, een ijsjesverkoper in Los Angeles, is de maat vol. Hij is het beu dat zelfverklaarde influencers gratis ijsjes vragen in ruil voor een foto op sociale media. Nu gaat de ijsjesverkoper zĂ©lf viraal op sociale media met een foto waarop hij poseert met een bordje âinfluencers pay doubleâ (influencers betalen dubbel).
Bron: AD
Denk jij dat buiten extra followers deze âstuntâ aka oprechte actie ook financieel goed zou uitpakken voor deze ijswinkel?
- Ja
- Nee
- Geen Idee
- Ik zou ijs in mokken verkopen die je mee naar huis mag nemen of gevroren badwater
0 stemmers
Heerlijk hoe twee onder twee, zelfs nu de kids ouder dan twee zijn, haar identiteit blijft.
Ik heb meer respect voor Sanny, met #tweeondereen haha.