Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Wordt het straks tweeonderdrie? Hoe lang kan je dit uitmelken…

5 likes

#tweeondertwintig

67 likes

Van alle dingen waar je als moeder (van tweeondertwee, jongens of wat dan ook) minder tijd voor hebt is make up ook niet het eerste wat in me opkomt.

4 likes

Voor Joe Nicchi, een ijsjesverkoper in Los Angeles, is de maat vol. Hij is het beu dat zelfverklaarde influencers gratis ijsjes vragen in ruil voor een foto op sociale media. Nu gaat de ijsjesverkoper zélf viraal op sociale media met een foto waarop hij poseert met een bordje ‘influencers pay double’ (influencers betalen dubbel).

Bron: AD

Denk jij dat buiten extra followers deze ‘stunt’ aka oprechte actie ook financieel goed zou uitpakken voor deze ijswinkel?

• Ja
  • Nee
  • Geen Idee
  • Ik zou ijs in mokken verkopen die je mee naar huis mag nemen of gevroren badwater

0 stemmers

4 likes

Heerlijk hoe twee onder twee, zelfs nu de kids ouder dan twee zijn, haar identiteit blijft.

16 likes

Ik heb meer respect voor Sanny, met #tweeondereen haha.

58 likes

Hoooo Charlie is al 1 jaar(!!!)

1 like

#tweeonderdertienmaanden

21 likes

Het eerste kindje van Sanny is geboren op 5 juli 2018 en de tweede op 1 juli 2019. Ik vind dat echt zo bijzonder, dan scheel je zo weinig met je zus. Dan ben je gewoon 2 jaar achter elkaar zwanger geweest.

3 likes

Ik scheel ook maar 13 maanden met m’n zus… Haha. Vind het wel super leuk nu we ouder zijn om bijna dezelfde leeftijd te hebben.
En heb m’n moeder nooit horen klagen over het zwanger zijn eigenlijk, ik kan me ergens ook wel voorstellen dat het fijn is dat je het zwanger zijn en daarna de poepluiers enzo een beetje snel achter elkaar hebt zodat je erook snel vanaf bent haha

2 likes

:joy:

Ik ook. En vooral dat ze dat niet zo benadrukt alsof het een wereldprestatie is, zoals Willemijn doet. Hopelijk blijft het zo, kan nog natuurlijk.

1 like

Ik vind het vooral bijzonder dat er uberhaupt influencers zo’n saai vanille chocolade ijsje willen eten :woman_shrugging:

Haha je laatste zinnetje klinkt wel een beetje sarcastisch :joy:

Ja maar niet toen Zoe werd geboren!

Lijkt me wel superleuk voor de kinderen om zo weinig te schelen, maar zo snel opnieuw zwanger zijn wordt meestal afgeraden omdat je lijf nog bij moet komen van de vorige zwangerschap. Ik had er zelf in ieder geval niet aan moeten denken. :scream:

2 likes

Wat je ziet is dat micro influencers vooral de makkelijkste/kleinste bedrijven pakken, want die hebben, volgens hun logica, de exposure nodig. Sommige van die kleine bedrijfjes durven dat niet af te slaan, want ze hebben elke extra reclame nodig.
Ik denk trouwens niet dat het bedrijfje van deze man echt veel zal merken qua verkoop. Ja, in het begin natuurlijk wel, maar dat wordt na een tijdje echt weer minder

Mijn broer en ik schelen 10 maanden, leuk voor ons, te heftig voor m’n moeder

7 likes

Wow throwback… Ze vertelt over hoe dat liedje tot stand kwam en de impact die het had. Stel je voor de complete wereld maakt je als 14-jarig meisje belachelijk :no_mouth:

9 likes

Heb nog niet eens de video aangeklikt en heb dat liedje al in m’n hoofd :weary:

11 likes