Ik vond het wel ernstig lelijk. Maarja, ik zie maar weinig mensen op straat die ik écht leuk gekleed vind. Kijk er niet echt van op als iemand dit aantrekt
Mascha doet dit echt altijd met haar neusvleugels, vooral als ze parfum op doet of met finishing spray spuit ofzo. Dan denk ik huh wat heeft dat voor functie? Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst mijn neusvleugelspiertjes heb gebruikt
Ik zou denk ik in iedere lelijke outfit wel de straat op gaan. Dat soort dingen boeien me nu echt niets.
(Zul je net zien dat je op dat moment een ex tegenkomt, maar goed.)
Krijg ik het etentje erbij? Want dan sowieso ja. Ik sta niet zo snel k voor schut haha
Awh nouja, weten we in elk geval zeker dat het beestje in een warm nest komt <3
Wordt het straks tweeonderdrie? Hoe lang kan je dit uitmelken…
#tweeondertwintig
Van alle dingen waar je als moeder (van tweeondertwee, jongens of wat dan ook) minder tijd voor hebt is make up ook niet het eerste wat in me opkomt.
Voor Joe Nicchi, een ijsjesverkoper in Los Angeles, is de maat vol. Hij is het beu dat zelfverklaarde influencers gratis ijsjes vragen in ruil voor een foto op sociale media. Nu gaat de ijsjesverkoper zélf viraal op sociale media met een foto waarop hij poseert met een bordje ‘influencers pay double’ (influencers betalen dubbel).
Bron: AD
Denk jij dat buiten extra followers deze ‘stunt’ aka oprechte actie ook financieel goed zou uitpakken voor deze ijswinkel?
- Ja
- Nee
- Geen Idee
- Ik zou ijs in mokken verkopen die je mee naar huis mag nemen of gevroren badwater
0 stemmers
Heerlijk hoe twee onder twee, zelfs nu de kids ouder dan twee zijn, haar identiteit blijft.
Ik heb meer respect voor Sanny, met #tweeondereen haha.
Hoooo Charlie is al 1 jaar(!!!)
#tweeonderdertienmaanden
Het eerste kindje van Sanny is geboren op 5 juli 2018 en de tweede op 1 juli 2019. Ik vind dat echt zo bijzonder, dan scheel je zo weinig met je zus. Dan ben je gewoon 2 jaar achter elkaar zwanger geweest.
Ik scheel ook maar 13 maanden met m’n zus… Haha. Vind het wel super leuk nu we ouder zijn om bijna dezelfde leeftijd te hebben.
En heb m’n moeder nooit horen klagen over het zwanger zijn eigenlijk, ik kan me ergens ook wel voorstellen dat het fijn is dat je het zwanger zijn en daarna de poepluiers enzo een beetje snel achter elkaar hebt zodat je erook snel vanaf bent haha
Ik ook. En vooral dat ze dat niet zo benadrukt alsof het een wereldprestatie is, zoals Willemijn doet. Hopelijk blijft het zo, kan nog natuurlijk.
Ik vind het vooral bijzonder dat er uberhaupt influencers zo’n saai vanille chocolade ijsje willen eten