Ja sowieso, maar Yara “vergeet” wel vaker te vermelden dat ze een samenwerking heeft.
Denk dat als het Meertje dr Tuur was er gewoon Arthur stond want dat is zn echte naam. Kan me bijna niet voorstellen dat zo’n officieel account bijnamen gebruikt.
Overal die kuipstoeltjes ook zo random geplaatst haha. Ik zou het idd ook wat leger hebben gemaakt voor de foto’s.
Ik heb een maand YouTube premium gebruikt want het was toch gratis, maar het lijkt nu wel alsof ze denken “jij wil niet betalen, dus jij krijgt exxxxxtra veel advertenties!!” Echt wel 5 per video en vooraf en achteraf en pff, word er echt knettergek van.
Ik kijk via de YouTube app op mijn iPhone, daar bestaat geen Adblock voor he?
Ja precies daarom dacht ik later ook ‘oh dat was dus ook spon’, ik vind het jammer dat zij daar zo mee omgaat… ook met van die uitspraken dat ze zoveel berichtjes van volgers had gehad die daar ook waren geweest maar dat zij er nu pas achterkwam, bullshit dus
Ja I love Yara, maar ze is niet altijd transparant met spon.
Billie Rose ook niet.

Can’t unsee anymore 
Thanks😂
Ik weet nu opeens waar die nieuwe vriend van Sophie Hol me aan doet denken:
Savage Inge
Heeft Mo haar haar nou blond geverfd?
Jaa ik zag het net ook, ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, het is even wennen.
Mooi vind ik! Maar alles staat haar echt. Was ze niet ooit in een ver verleden ook blond? (Dasha tijdperk)
Hmm ik vind het niet zo heel mooi. Vind dat donkere haar veeeel mooier staan. Het oogt ook heel droog
Zonde
Hier nog 2 foto’s:
Ik vind het echt te gelig/oranje en het laat haar huid/gezicht niet zo mooi uitkomen, maar aan alle positieve reacties te zien is dit een onpopulaire mening haha. maar goed als ze er zelf maar blij mee is 
Je kan het ook bijna niet NIET geel krijgen als je zo in een keer van donker naar licht gaat
Edit: maar ik vind het ook niet mooi hoor
Volgens mij was dat meer een balayage (toen nog omver genoemd haha). Als ik het goed herinner. Vind dit heel mooi!
Oh op die twee foto’s hierboven vind ik het ook niet heel mooi. Zal ik even een spoeling voor d’r sponnen🤪?
Nee want dan krijg jij het veel te druk door haar en dan ben je te goed voor ons
Lars