Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Oh dit ga ik thuis kijken! Leuk

1 like

Eerste wat me opvalt is dat ze echt heeeel vaak zegt ā€˜Zoals jullie zien ben ik…’. En dan ook nog die irriante Lizzy Perridon erbij op het einde. Ik heb een persoonlijke hekel aan haar wat zij is een keer pontificaal op mijn tas gaan zitten in een winkel en toen kon er geen excuusje of vriendelijk woord van af. Ze was toen overigens aan het bedelen met een ander insta-meisje om kleding te kunnen lenen voor fashionweek.

9 likes

Vraagje: welke youtubers/bloggers/instagrammers kennen jullie die nog gewoon een eigen bedrijf hebben, maar wel heel persoonlijk bloggen? Mijn lijstje komt niet verder dan:

1. Toeps

(Natuurlijk heeft Josh echt een eigen merk en haar vlogs zijn wel persoonlijk, maar dat is ook tot op zekere hoogte omdat ze zich toch voornamelijk Glitter & Glamourig profilteert.)

Ashleylynn https://www.ashleylynn.nl/ is ook fotograaf. Voor de rest kan ik niemand bedenken.

2 likes

Hahah ja precies dit wil ik ook zeggen;p Bovendien Kan iedereen zien die haar ook maar even volgt dat dit niet het geval is. ā€œJa ik ben ontzettend energiek, tussen drie en vijf op een goede dag dat de zon schijnt en er geen negatieve mensen om me heen zijnā€.

En dat doen alsof je je ā€œdiepeā€ kwetsbaarheden toont terwijl je eigenlijk gewoon iets benoemd waar de halve wereldbevolking last van heeft vind ik zo’n irritante influencer eigenschap. Cler luci.a had dit laatst ook weer, met diepzinnig dansen erbij.

4 likes

Annemerel heeft een huis gekocht met Tuurtje. :+1:t2:

@Solsikke @Blauwbeertje Het huis van Tuur staat ook al te koop op funda zag ik net.

1 like

Ze is een maand op vakantie en ze wilde daar niks doen aan video’s dus alles is van tevoren opgenomen.

1 like

Vind dat Bonnie dat altijd wel goed plant! Diana gaat nu bijvoorbeeld ook 2 weken op vakantie en dan komt er gewoon 2 weken niets online, zij plant echt nooit vooruit terwijl ze volgens mij tijd zat heeft. Bonnie daarentegen maakt zich daar al weken van te voren druk om, vind ik wel tof

39 likes

Woow wat gaan ze snel. Hoe lang hebben ze nou een relatie, driekwart jaar ofzo?

Gun het ze van harte maar is voor mij echt zo’n ver van m’n bed show om een huis te kopen met iemand waar je relatief zo kort mee samen bent.

Ik denk soms dat mensen een bovengemiddelde hoeveelheid energie als de norm gaan zien door social media en het leuke leven dat iedereen daar laat zien en dat iedereen druk druk druk is. Dus dat daarom veel mensen van zichzelf denken dat ze wat introverter zijn of weinig energie hebben terwijl dat eigenlijk gewoon heel normaal is.

8 likes

Milan heeft zojuist een informatieve video over WO2 geplaatst en ik vind het echt super dat hij zijn bereik ook voor zulke doeleinden gebruikt!

24 likes

Dit denk ik ook inderdaad. Ik zie dat om mij heen ook. Vrienden (allemaal rond de 25) gaan allemaal veel sneller samen wonen dan mensen die jonger zijn.
Alhoewel ik het mezelf niet zo snel zie doen nu ik een relatie heb. Nog even beiden apart in ons eigen huis vind ik nog wel even prima zo, haha.

1 like

Ik vind het ook goed, maar het is wel spon, vind ik dan jammer.

Ik vind dit juist een goede manier om er mee om te gaan als je dan toch een gesponsorde video doet.

7 likes

Denk dat het voor Annemarie ook gek is om bij tuur te gaan wonen. Het was/is zijn huis. Wat ze nu doen is echt samen opbouwen e.d.

Waarom gooit ze dit op haar openbare twitter…

2 likes

Vind het huis zo bijzonder ingericht. Gewoon BAM Annemeertje’s spullen tussen de spullen die er al stonden ennnn af!

4 likes

-weg-

Ik zit al een tijdje foto’s te vergelijken maar is dit Tuur? Misschien ben ik super spuit 11 hoor

-weg-

1 like