Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Je ziet dat er 2 stokjes uit haar ogen steken. Klinkt enger dan het eruit ziet.

1 like

Ja deed me denken aan van die teststrips voor het zwembad

1 like

Ik heb zo het vermoeden dat Willem echt zo’n gast is die altijd ruzie krijgt om niks als ie wasted is. :see_no_evil:

8 likes

Zo herkenbaar! Ook dat mensen er dan grappen over gaan maken en voorbeelden gaan geven. Bah, en inderdaad ik ken ook niemand anders die het heeft.

2 likes

En @Foxy maar er zijn toch zoveel mensen die niks aan ogen kunnen aanzien? Of hebben jullie echt een fobie? En hoe uit zich dat dan? Niet als oordeel he, ben gewoon benieuwd.

Ik kan bijvoorbeeld qua operaties en andere gore echt heel veel zien in het echt en op beeld al helemaal. Maar zodra er iets met ogen aan de hand is vind ik dat echt vreselijk en kan ik totaal niet naar kijken. Iemand zijn hand er half af, geen probleem om te zien. Iemand die oogdruppels krijgt, verschrikkelijk!

4 likes

Als er inderdaad iets mee aan de hand is, en dan word ik daar daadwerkelijk misselijk van! Maar ik heb zelf ook lenzen en daar kan ik gewoon tegen. Het is ook een lastig iets om uit te leggen. Maar zoals operaties en druppels zoals je zegt, nee vreselijk!

3 likes

Heeft ze nu een andere thumbnail dan? Is toch best okee?

Nee nog steeds dezelfde thumbnail!

ik kan weer naar de huismuts kijken. echt een aantal maanden niet meer omdat ik me zo ergerde aan haar oh so happy life en spon en blabla. daarvoor was ze zo real altijd. en nu dus weer! had haar vlogs wel een soort van gemist

Haha ik voel me nu echt een kleuter dat ik het er onprettig uit vind zien :joy:

Mooie aflevering weer van #BOOS. IKEA doet leuk mee en reageert ook sportief.
9 likes

Naja ze heeft 170 euro betaald voor servicekosten enz en de service was om te janken dus op zich best een terechte klacht vind ik.

5 likes

Oh dat wilde ik echt niet zeggen met mijn antwoord hoor!! Ik vind het er zelf ook niet heel chill uit zien.

1 like

Ik vind 170 euro aan service- en in-elkaar-zet-kosten voor een kast van tussen de 300-400 euro nogal overdreven. Ik ben een voorstander van gemak maar die kosten zijn toch niet in verhouding met de aanschaf van die kast?

En ik begreep ook niet waarom het zo problematisch is om een week zonder kledingkast te leven.

Ikea heeft het wel netjes recht gezet.

Edit: Niet de kast, maar het geschil, ha ha

15 likes

Ik denk dat ze vooral koos voor de service omdat ze dan direct een oplossing had. Stel je kast valt uit elkaar en al je kleding zwerft rond, en je hebt een kleine kamer (ik ga er wel een beetje vanuit dat ze student is met alleen 1 kamer), dan lijkt het mij ook wel heftig om nog een week tussen al je zooi te moeten leven.

En dan heb je geen auto dus betaal je toch al voor bezorg kosten
 Dan snap ik wel een beetje dat ze dan voor de service koos om het ook direct in elkaar te laten zetten.

Nee? Schockeren is wellicht niet het goede woord. Voor mij is een topless vrouw geen taboe. Ik vind het gewoon niet zo bijzonder en snap daarom de functie van naakt op een tumbnail, borst vooruit, dikke smile, sterretjes op je tepel gewoon niet. Ik denk dat dit soort “taboe-doorbrekers” een puberale houding aannemen en daarmee zelfs bepaalde discussies schade aandoen. Heb het er gewoon over, geef je argumenten, maar als je het zo normaal vindt: maak er dan niet zo’n show van, want dat toont in mijn ogen het tegendeel.

16 likes

Als er op diezelfde thumbnail een man met ontbloot bovenlijf tussen wil en tien had gestaan, zou ik ook denken “jeetje doe gewoon een shirt aan”.

10 likes

Nou ja het is problematisch omdat ze dus zo veel geld had betaald zodat het snel/die dag zou gebeuren. Ben het er mee eens dat het vergeleken met een aantal andere afleveringen best meevalt, maar als je ergens voor betaalt moet je het krijgen en anders moet je je geld terug krijgen.

2 likes

Ik vind dat Wil en Tien ook hadden moeten flashen voor de tumbnail :rofl: Goed photoshoppen met bloemetjes en sterretjes erover en je hebt ook mega clickbait :rofl:

5 likes

Het gaat er dus om of wat je doet je boodschap ondersteund. Daardoor neem ik geen aanstoot aan een borstvoedende of toples zonnende vrouw op de tumbnail (prima realistisch). Maar als je echt een discussie wilt voeren is overal je shirt uittrekken in mijn ogen idioot: het is niet realistisch en gaat nooit gebeuren want in de grote meerderheid van de situaties wordt het voor geen van de geslachten geaccepteerd. Was het een man geweest in deze situatie: net zo raar. Dat ondermijnt naar mijn idee de boodschap en dan gaat het dus over de show

7 likes