Vraag me dus oprecht wel af of dat ook zo is? (de mannen om mij heen trekken nou niet echt te pas en onpas hun shirt uit en als ze dat doen zit ik bijna altijd ook in de positie om dat te doen) en of het krom is dat ik in die situatie niet ook automatisch mijn bh uit doe?
Misschien is het mijn lekker tolerante linkse bubbel, maar ik denk dat niemand er dan aanstoot aan neemt als ik dan mijn bh uit doe. Ding is alleen: IK voel me daar niet comfortabel bij. Misschien is het omdat de samenleving mij in zijn greep heeft en ik in taboes leef⊠of het is gewoon omdat ze vrij groot zijn en ik ze daardoor toch liever ondersteund heb en ik ze liever niet aan iedereen toon (ze zijn immers niet hetzelfde als de mannenborst. Kan zo tien verschillen noemen tussen de mannenborst en de vrouwenborst ). Ik doe mezelf er geen plezier mee om topless door de straten te gaan lopen.
Daarnaast ook: als er dan mensen bij zijn die daar wel aanstoot aannemen kan ik ze uitleggen waarom ik vind dat het zou moeten kunnen, in de hoop dat ze hun mening bijstellen (of niet als ze er goede redenen voor hebben), of gewoon lekker radicaal mn shirt uit doen en lekker flashen. Ik ben zelf toch echt wel van manier 1. Voor mij en mijn medemens prettiger en naar mijn gevoel bereik ik er meer mee.