Drie dagen is nog wel te doen vind ik eigenlijk. Maar goed aan de stories te zien twijfel ik er niet aan dat ze wat gebruikt hebben hoor.
*bla bla lang verhaal kort:
Ik snap niet dat sommige mensen niet kunnen geloven dat lang feesten niet Ć”ltijd hand in hand gaat met drugs, al gebruiken veel mensen natuurlijk wel op zoān festival.
Nee dat geloof ik ook, gebruik zelf ook niet op festivals. Maar ik baal soms wel dat ik rond een uur of 02.00 echt moe benš Hoe houden mensen dat drie dagen vol.
Rachel is dan ook niet vies van drugs. kan me nog herinneren dat ik daar ooit op egf een verhitte discussie met iemand om heb gehad. Volkskrant had trouwens een leuk artikel over precies de doelgroep van Wildeburg: hoogopgeleide(n) (ouders) die na een maandje lekker yoga, groenteshakes en afvalscheiden #milieu, gezellig snuiven met vrienden (als ze de kids hebben uitbesteed), maar zich nul verantwoordelijk voelen voor de wereld achter de drug.
Wakker worden op wildeburg lijkt mij trouwens het ergste wat me kan overkomen. Je zal daar ook maar in de buurt wonen, kijkt doorgaans geen randstedeling naar de noordoostpolder om en vervolgens moet je ineens host zijn voor dit soort verschrikkingen.
Haha ik kom er vandaan en al mijn familie woont er nog. Voelt idd heel raar dat mensen het nu ineens zo idyllisch vinden. En mijn oma, die elk weekend lekker gaat fietsen, vindt het ook maar raar: ādie lui benne nie van hier he?ā Haha
Ja ik ook⦠Ik had er best veel respect voor dat ze het deed en volhield.
Maar het is maar ƩƩn weekend per jaar, dat is toch nog wel te overzien?
Je zou maar in aanraking komen met yuppen! Straks denken mensen og dat je niet geboren en getogen bent in Amsterdamā¦
Hahaha ja ik ook!
Monica is blond.
We been known
Nou ja, blondā¦
Je kunt het ook geen bruin noemen toch? Maar dan krijgen we weer de blond/bruin haar discussie haha. Vind het opzich best staan.
Ik vind het ook jammer dat ze toch geswitcht is, zeker als je al 5+ jaar je kinderen met hun gezicht buiten beeld houdt.
Deze reactie bij de foto ook echt: ā(ā¦) Ik dacht ook weleens of het niet juist schade brengt aan de kids als je zeniet in beeld brengt, dat ze zichzelf dan als minderwaardig gaan voelen of niet goed/mooi genoeg. Doe vooral waar jullie je goed bij voelen, het ouderinstinct heeft altijd gelijkā
Een vriendin van me zet ook het gezicht van van haar dochter ook nooit op Facebook.
Hoe vaak haar andere vrienden/schoonfamilie enzo wel de vraag niet krijgen van āis (naam kind) niet goed ofzo? Heeft ze down? Is ze lelijk?ā
Dus ik snap de gedachtegang van Kelly wel. Zal haar vast ook wel eens gevraagd worden? Neemt niet weg dat ik het een hele rare reden vind om dan wel je kinderen te laten zien. Net alsof je iets moet bewijzen ofzo.
Alwin is wel heel erg bezig met de video die vandaag uit komt. De hele tijd zeggen dat mensen er zo naar uitkijken en hij niet kan wachten tot iedereen de aflevering kan zien.
Ik denk dat ze ondertussen een relatie hebben.
Ik vond deze video zo ongemakkelijk om naar te kijken. Niemand luistert naar elkaar en Olivia is het na 3 vragen natuurlijk ook zat en gaat dan met de camera aan de haal en aandacht zoeken.
Hoezo denkt Noor dat een kind van 3 dit leuk vindt om te doen?
Oh en ik geef het nog een maand ofzo, voor Queen of Jetlags gaat veranderen naar Familie Kleinenberg. Geeft ze in de video ook al wel een soort van aan
Ja en Sander geeft nog de meest uitgebreide antwoorden ook (waar vervolgens niemand naar luistert omdat Olivia aandacht trekt)
Mijn dochter staat ook nergens online. Owee als ze issues krijgt, want het hele huis hangt vol met haar hoofd