Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

De thumbnail van Wil & Tien met Linda de Munck…

5 likes

Ik heb deze video expres niet gekeken, stond me zo tegen dat speciaal vermeld moest worden dat ze het zonder pijnstilling had gedaan.

Maar ik kijk sowieso geen bevallingsverhalen meer sinds ik zelf ben bevallen, ik krijg gelijk flashbacks

3 likes

Dubbelpost maar omg heftig xD. En wil en tien lekker vroom ernaast xD

3 likes

Ik denk hier gewoon ook bij alles voor de views :joy:

Ik heb zo’n hekel aan vrouwen die schockeren onder het mom van “open en eerlijk over seks”. Maak er dan ook niet zo’n ding van.

38 likes

Ja, een heel ding maken van TABOES DOORBREKEN. Of duidelijk benoemen dat iets ‘heel normaal’ is.Echt contraproductief. Laat gewoon zien wat je vindt en doe gewoon normaal

6 likes

meer dan de helft is alsnog nieuw en fast fashion…

edit: ze zegt het zelf wel maar vind het nogal naief dat ze hier van te voren niet over na heeft gedacht

2 likes

Ongemakkelijkheid straalt er vanaf ook

Zij komt echt alleen maar constant haar tieten laten zien, leuk meid ik heb er zelf ook twee

91 likes

Precies. Daarnaast vind ik het ook nog eens idioot dat hun wil een soort van wet is. Zij vindt dat alles normaal is, dus moet de hele wereld het oké vinden dat zij waar ze dan ook wilt haar borsten laat zien omdat die “normaal zijn”. Ik ben totaal niet preuts (al was ik het), maar hoef ook echt weer niet alles van je te zien en te weten. Vind dat daar net zo goed respect voor zou moeten zijn

6 likes

Ik vind Nienke Plas best leuk en volgens mij kan ze aardig zingen, maar…

THE F IS DIT?

4 likes

Dit staat me ook tegen. Vind dat er nog steeds een pijnstilling bij bevalling - shaming cultuur bestaat in Nederland.

9 likes

Tuur noemt d’r Meertje toch? Misschien niet hoor, ik kijk al tijden d’r vlogs niet meer. Ik vind het echt knap dat ze zo stug doorgaat ermee met relatief weinig kijkers maar ik vind het echt saai om naar haar te kijken. Vind het wel leuk van d’r dat ze iemand gevonden heeft die zo bij haar past - Denk dat het ook moeilijk is om iemand te ontmoeten als je thuiswerkt en niet zo spontaan bent - als in, niet zo vaak naar de stad gaat of gekke dingen doet waar je iemand zou kunnen ontmoeten!
Ze had laatst d’r salaris online gezet en ik was echt wel verrast - 1750 euro? (mag ik hier toch zetten als ze dat zelf heeft neergezet?). Ik dacht dat ze wel een stuk meer zou verdienen eigenlijk, maar ook wel weer logisch want zoveel verdient (freelance) schrijven niet en ze heeft natuurlijk niet MEGA veel bezoekers of volgers.

1 like

Dat kan natuurlijk gewoon het bedrag zijn dat ze zichzelf betaalt als salaris, wellicht maakt ze dikke winst die ze in dr onderneming steekt of keert ze daar ook van uit.

Vond haar althans zeker vroeger niet de meest sobere levensstijl hebven

3 likes

Hahaha wtf. Ben nu al benieuw naar de live versie

“Genoeg noeg noeg noeg noeg noeg …”

5 likes

Omg inderdaad.

Als je jezelf ook al taboe-doorbreker in je Instagram tekstje noemt :roll_eyes:

1 like

Het eerste wat me te binnen schiet, misschien ben ik nu wel heel on-feministisch hoor, is: arm kind. Zij flasht zichzelf en de moekes zitten te giechelen met hun mokje thee.

6 likes

Hm dan vind ik zo’n column schrijven wel een beetje stom eigenlijk. Vooral omdat ze zegt dat ze het spannend vind maar dat ze taboes wilt doorbreken etc… Dan maak je jezelf dus eigenlijk alleen maar over wat je nodig hebt en hou je de rest achter de hand?

BTW voor wie zulke columns leuk vindt om te lezen staan er heel veel op refinery.com (op de UK en op de US website), heten ‘Money Diaries’. Ik ben echt verslaafd, vind het leuk om te lezen wat andere mensen uitgeven en verdienen.

2 likes

De comments op money diaries zijn goud! Allemaal special snowflakes met extreem dode cavia’s. (Refinery29 trouwens)