Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ja maar ik vind 1750 dus niet zoveel - Dus als dat d’r gemiddelde is, met meer en mindere maanden, vind ik dat weinig voor wat zij doet - Of had ik in ieder geval verwacht dat ze meer zou verdienen.

Wat ik bedoel is dat de eigenaar en CEO ook kan zeggen dat 'ie van 1750 moet rondkomen - Maar als je dan dus nog honderd duizenden in je bedrijf hebt zitten waar je op kunt terugvallen, is dat niet helemaal eerlijk toch? Om dan te zeggen dat je maar 1750 verdient?

Ik nam aan dat dat haar gemiddelde inkomen was en dat ze het daar mee moest doen. Aangezien ze ook aangeeft 1000 euro spaargeld te hebben ofzo/

Haha i know, laatst was er iemand die een Amsterdam money diary had geschreven (Engelse expat) en toen was er iemand helemaal overstuur omdat ze ‘England’ had gezegd in plaats van ‘UK’ want dan telt ze Schotland en Wales niet mee??? Als zij uit Engeland komt mag ze dat toch gewoon zeggen, slaat echt nergens op.

De US is nog wel echt erger, daar gaat het echt tekeer! Alhoewel ik ook rare dingen voorbij zie komen hoor
-Een vrouw die geld ‘bespaart’ door bij de selfservice dingen anders aan te slaan (dus truffels als appels ofzo) #toptip #dasgewoonstelen
-Een vrouw die aangaf bij Classpass (is niet zo bekend in NL nog maar jullie hebben een alternatief toch? Iig zo’n systeem waar je credits koopt en dan sportklasjes boekt), om onder haar annuleringskosten uit te komen, vlakvoor het cancellen van een klasje d’r betaalrekening aan te passen naar een rekening waar geen geld op staat. Again, #dasgewoonstelen

3 likes

Kennen jullie deze discussie voortzetten in het daarvoor bestemde topic

2 likes

Hier moet ik het even voor haar opnemen, want ze zegt het er zo expliciet bij omdat ze het wel erg graag wilde, er een paar keer om had gevraagd, maar dat het te druk was met spoedgevallen in het ziekenhuis. Toen ging d’r bevalling te snel en was erg pijnlijk zonder.

1 like

Het houdt niet op, niet vanzelf…

5 likes

Ja ik was nog heel even van plan het boek te kopen, maar dit laat toch wel weer zien dat er niets veranderd is

2 likes

Ja, want sex solves everything. Toch?

Had sowieso al geen interesse in het boek en hoop dat meer mensen nu zien waarom :roll_eyes: Hoe kunnen wij (vrouwen) nou tegen seksistische bloemkoolreclames van NYPizza ingaan, als we zelf nog zo denken? Aargh :face_with_symbols_over_mouth::exploding_head:

7 likes

Met al die witregels heb je snel een boek vol ja.

16 likes

Twijfelde maar heb tegen beter weten in toch het boek gekocht. Inderdaad veel wit regels. De verhalen zijn ook niet sterk. Zoals dat ze een dag thuis moet werken terwijl Lenny haar afleidt. En dan toch een 2de boek mogen uitbrengen. Blijf het knap vinden…

1 like

Zijn er verder nog juicy verhalen? Wie was die ene influencer nou die ineens geen hallo meer zei op events?

Vind ik niet. Volgens mij was de boodschap dat ze even een relatiedipje hadden en dat seks hielp om weer nader tot elkaar te komen en het weer wat luchtiger te hebben met elkaar, om weer te relativeren. Daardoor praatten ze weer. Door te zeggen dat ze schrijft dat seks het belangrijkste is in een relatie wordt haar verhaal wel heel erg uit verband getrokken.

7 likes

Nee… maar zou indd Monica of Anna kunnen zijn. Eerder wel in vlogs te zien en nu unfollowed. Verder een brief aan haar moeder, dat ze met Glamour naar Rome ging en zich totaal niet op haar gemak voelde tussen de 300 k influencers, stuk over acceptatie van haar lichaam etc. Echt niks bijzonders. :see_no_evil:

1 like

Thanks goed om te weten

1 like

Dat wordt hier niet gezegd volgens mij, wat me het meest stoort is dat ze weer terugkomt op die zin “mannen moeten hun zaad kwijt”

Edit: oke lipkip stelt het wel zo zie ik. Voor mij meer een veronderstelling van wat wil je hier nou mee zeggen? Als het ff niet meer lekker gaat moet je maar van bil en dan kun je weer met elkaar praten? Want mannen moeten nu eenmaal hun zaad kwijt?

2 likes

Ik vind het echt slecht dat shirley best vaak heel veel andere kinderen/ouders filmt op haar stories. Vraag me af of al die mensen daar toestemming voor gegeven hebben

2 likes

Zat net even een vlog (een na laatste) van Stellig te kijken en ik ben echt lichtelijk in shock dat Darcy de tweeling + vriendinnetje meeneemt naar de Ikea om te spelen? :joy: Gewoon in de ikea zelf, dus letterlijk in een showroom van 'n kinderkamer. Vervolgens krijgen alle drie de kinderen een ijsje, rennen achter elkaar aan (nog steeds in de ikea dus) en je ziet gewoon letterlijk een spoor van gesmolten ijs op de vloer. Ehh oké.

Ben ik nou zo’n zure kinderhater of is dit gewoon lichtelijk aso?

59 likes

Lichtelijk aso, dit doe je toch niet? Maar ik heb heel vaak het idee dat ze gewoon maar wat doet. Ook op het gebied van eten, opvoeden. Als je ook kijkt naar het huis. Een puinzooi.

4 likes

Ja, vind ik ook. Ik heb het idee dat er weinig “buzz” is om dat hele boek en dat ze daarom weer laat zien dat die zin ook in dit boek weer terugkomt om aandacht te trekken. Maar ja, dat werkt denk ik niet.

Was naar mijn mening beter geweest als ze had uitgelegd hoe ze die zin bedoelde zodat het wat meer in perspectief werd geplaatst (voor zover dat kan).

3 likes

Maar daar komt ze niet op terug? Ik herken wat ze zegt best goed. Seks heeft een bindende functie en kan soms gewoon een goed smeermiddel zijn. Kan verliefder dan ooit zijn na goede seks en als het stroever loopt is het er vaak bij in geschoten. Wil niet zeggen dat het mega belangrijk is: mijn vriend heeft voldoende kwaliteiten die ik veel belangrijker vind, maar seks lost soms dingen op.

14 likes

Nee hoor, je bent geen kinderhater! Is idd gewoon aso. In veel winkels mag je nog geen eens met ijs naar binnen!