Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Sander is gewoon een soort plant of meubelstuk. Je ziet hem wel maar niemand schenkt er echt aandacht aan.

53 likes

Poor guy

2 likes

Heeft hier iemand Ben Brown zijn laatste video gezien? Hij duurt lang en ik trek dat hippiegeleuter van hem heel slecht, maar ben toch benieuwd wat hij te melden heeft (titel is Big Emotional Release). Ook staan de comments uit en dat triggert mijn nieuwsgierigheid nog meer!

Komt Bonnie haar voorspelling dat ie snel weer een vriendin heeft wel uit haha.
Ik had trouwens een heel ander type verwacht ofzo haha.

4 likes

Ik zie niet dezelfde gast voorbij komen alleen dat ze zelf bae zegt in haar laatste instagram post haha.

Waarom moet dit in spoilers jongens

32 likes

Huh maar ā€˜super snel’? Ze zijn toch alweer zo’n 5 maanden uit elkaar? Of bedoel je dat niet?

2 likes

Aah op die manier! Ja ik volg Alwin verder niet, maar lijkt me vooral heftig voor z’n nieuwe vriendin omdat alles ook meteen op Youtube staat.

Ja vind ik ook, maar vind dr ook wel wat weg hebben van Saske

18 likes

haha dit recept van Aranka

41 likes

Die vlaggetjes erop.

Alsof er iets aan deze maaltijd Te vieren is.

42 likes

ā€œKan natuurlijk ook op een broodje.ā€

Deze comment is goud, gewoon twee recepten in ƩƩn!

30 likes

Vissticks op een pita!

Ik ben wel gerustgesteld. Dacht dat Ć­k moeite had met creatief koken. Maar dit is nog niet eerder in mij opgekomen als iets om te maken. Laat staan te delen als recept hehe

Ik vind Michelle net de brunette versie van saske. Leuke meid vind ik het en ze lijken erg leuk zo samen.

En qua snel gaan… met mijn vriend en ik ging het ook erg snel, zoiets overkomt je meestal.

4 likes

Ik heb dit een keer uit hoge nood gemaakt omdat er niks in huis was en ik me experimenteel voelde… was geen aanrader :joy:

1 like

Haha dit snapte ik ook niet helemaal. Een paar video’s van iemand zien en hem dan niet herkennen :stuck_out_tongue_closed_eyes: Zoveel mannen zijn er niet met rood haar die Alwin heten en filmmakers zijn haha

6 likes

Ik ga hem zo kijken en geef je een update.

1 like

Haha wat, zo weinig ook? In welke wereld zijn 4 vissticks genoeg als avondeten? Ik lees haar website normaal niet trouwens, maar vind het ook wel gammel geschreven. ā€˜Zoals mij’, 3 zinnen met het ā€˜erg lekker’ erin achter elkaar (…maar wel heel erg lekker. Ik denk ook dat kinderen dit erg lekker vinden. In de zomer vind ik dit soort gerechten altijd erg lekker.) Is dat altijd zo of had ze gewoon haast?

5 likes

Omg ik deel een bedpartner met Saske

85 likes

Ik vind haar wel wat een kruising tussen Iamtheknees en Saske. Lijkt me een leuke meid!

1 like