Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Jennie from the Blog benoemt in haar diaries regelmatig dat ze haar hond perenijsjes geeft (dus mensenijsjes).
Is dat normaal? Het komt me zo vreemd voor, verder geef je een hond normaal toch ook geen menseneten of drinken? Maar ze zegt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

1 like

Ik kijk nooit Furtjuh maar die video met hun puppy is zooo schattig :heart_eyes: Ergens doet het me ook wel goed dat hij zo’n grote fanbase heeft van kinderen die het niet uitmaakt dat hij een vriend heeft. Wellicht dat het voor de acceptatie ook best wel goed werkt

14 likes

Wat moet erin zitten waar je hond niet tegen zou kunnen? Volgens mij kan het prima zonder dat je hond er last van krijgt.

Ja misschien klopt dat ook wel gewoon. Het lijkt me dat er veel suiker in zou zitten? en ik heb een hond ook nog nooit een peer zien eten (maar ik heb dan ook geen hond), maar misschien is dat niet zo/wel normaal!

Er bestaan al zo lang ik me kan herinneren ook gewoon tubes reiswasmiddel, gewoon te koop bij de Kruidvat en Hema enzo

8 likes

Yup, die heb ik as we speak weer bij me op vakantie, lekker even een handwasje doen :grin:

1 like

Ik denk dat een perenijsje niet zoveel kwaad kan bij een hond maar zij geeft haar hond wel meer dingen dat ik denk waarom zou je dit doen, dit is helemaal niet goed.

Maar zou je dan niet regelmatig de tanden van die hond moeten poetsen met al dat suiker?

Geen idee ik geef het ook niet haha en tandenpoetsen heb ik ook nog nooit gedaan bij een hond.

Ik deed vroeger (toen ik nog een hond had) om de dag de tanden poetsen van mijn hond, met speciale honden tandenborstel en tandpasta.

6 likes

Mij lijkt het gehussle van een ketchupfles schoonspoelen en die vullen met wasmiddel en meenemen in je koffer (hallo angst voor ontploffing in het vliegtuig) niet de moeite waard t.o.v. daar een fles kopen voor een paar euro en die na de vakantie achter te laten voor de housekeeping. Ieder z’n ding :smile:

6 likes

:heart_eyes:

48 likes

Ja en ongeacht nog of het schade toebrengt, waarom zou je je hond dit ĂŒberhaupt geven? Wat is de meerwaarde? Hij heeft toch z’n eigen voer neem ik aan? Ik vond het ook altijd een beetje vies om te zien toen ik haar nog volgde.

2 likes

Ja ik hoorde laatst ook dat je dit eigenlijk moet doen bij honden (als puppy al aanleren dat je z’n tanden kan poetsen). Wel schattig haha

2 likes

Dit verkeerde spatiegebruik maakt het wel heel luguber.

70 likes

Rutger en Thomas hebben op die instagram van die hond nu een disclaimer geplaatst over het hebben van een (samoyed) puppy. Vind het wel goed dat ze het doen. Maar ben benieuwd hoeveel kinderen/ouders het echt lezen. Denk dat ze beter het in filmpjes kunnen laten zien - wat de verzorging inhoud endergelijke

3 likes

Haha so true. Ik volg een influencer op ig en die maakt sojacappuccino’s voor haar hond. Echt belachelijk :roll_eyes:

1 like

Haha Jennie gaf haar hond toch ook worstenbroodjes? Lijkt me ook niet helemaal geschikt voor een hond.

Ohh ik vind dit supermooi met die lichte ogen van haar!

14 likes

Misschien spuit elf hoor maar Larissa van endless weekend is pas 30 geworden, en dat had ik echt niet verwacht. Ik vind die leeftijd zo niet bij haar passen, en het is maar een getal natuurlijk maar qua stijl en gedrag ook wel vind ik haar veel meer een begintwintiger.

19 likes