Ja en ongeacht nog of het schade toebrengt, waarom zou je je hond dit überhaupt geven? Wat is de meerwaarde? Hij heeft toch z’n eigen voer neem ik aan? Ik vond het ook altijd een beetje vies om te zien toen ik haar nog volgde.
Dit verkeerde spatiegebruik maakt het wel heel luguber.
Rutger en Thomas hebben op die instagram van die hond nu een disclaimer geplaatst over het hebben van een (samoyed) puppy. Vind het wel goed dat ze het doen. Maar ben benieuwd hoeveel kinderen/ouders het echt lezen. Denk dat ze beter het in filmpjes kunnen laten zien - wat de verzorging inhoud endergelijke
Haha so true. Ik volg een influencer op ig en die maakt sojacappuccino’s voor haar hond. Echt belachelijk
Haha Jennie gaf haar hond toch ook worstenbroodjes? Lijkt me ook niet helemaal geschikt voor een hond.
Ohh ik vind dit supermooi met die lichte ogen van haar!
Misschien spuit elf hoor maar Larissa van endless weekend is pas 30 geworden, en dat had ik echt niet verwacht. Ik vind die leeftijd zo niet bij haar passen, en het is maar een getal natuurlijk maar qua stijl en gedrag ook wel vind ik haar veel meer een begintwintiger.

Wie gaan er allemaal blond dan ? Monica?
Op deze foto lijkt het wel zwart. Dat komt wat hard over. Chocoladebruin à la Kate Middleton had me wat mooier geleken. Ook wat natuurlijker.
En Teske!
Zou het wellicht ook zijn omdat ze nu wat meer op haar geld moet letten? Elke keer bleken is een dure grap.
Laatst in haar vlog zei Monica dat ze niet meer houdt van mascara. Dat verbaasde me zo omdat ze vorig jaar nog van die nepwimpers had waarmee je weg kon vliegen.
Echt zoveel mooier dit. Heb echt een Monica crush.
Donker haar is wel redelijk makkelijk zelf bij te houden met een pakje verf van de Kruidvat is mijn ervaring, dat is bij blonderen wel lastiger
Mijn zoontje kijkt alleen YouTube kids naar content die ik zelf heb geselecteerd.
Ik vind dit haar super mooi staan, ik heb dezelfde kleur. Kun je super handig en goedkoop zelf bijwerken. Ik doe dat met natuurlijke verf (groen poedertje) omdat ik ook mega dun breekbaar haar heb. 8 euro bij de kapperszaak en kan er 2 keer mee doen dus 2 hele euroos per maand ofzo(verf om de maand bij) snap niet dat mensen daarvoor 50 euro ofzo aftikken bij de kapper voor ook nog eens verf die veel schadelijker is. Maar ik snap kappers sowieso niet zo goed (heb lastig haar waar niemand iets mee kan)
Betaalde ik maar €50 voor mijn kapper
Ik vergelijk het ff met 1 kleur verven, niet met highlights olaplex spoeling balayage knippen etc
Misschien omdat ze dit mooier vindt dan een lichtere kleur bruin? en deze kleur zal ook best nog wel wat teruglopen.
Laatste tijd stoor ik mij echt aan de foute zinnen van Amber van LA Sisters:
De “sjon” (zon) schijnt fel
Ik ben op werk -> HET werk