Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Maar ze wassen niet alleen een paar sokken he? Er zat (vind ik relatief) wel veel was in de wasbak. Ik snap niet waarom je zoveel moeite doet om op vakantie in je hotel een handwas te doen als je het voor een paar centen kan laten doen. Dan krijg je het perfect schoon en gestreken terug. Steun je die mensen ook nog eens mee

Kijk, je dure delicate hempjes, die alleen met de handwas mogen moet je niet daar laten wassen maar geloof niet dat Bonnie dat nu heel veel heeft. Zonde van de tijd- en waterverspilling en het levert veel ongemakken voor de hotels op.*

*en dan bedoel ik niet 1 paar sokken of een handwasje he, maar echt een grotere was als zij doen.

4 likes

Ik ben niet zeker of het wel of niet waar is, maar ik heb dus nogal eens gehoord/gelezen dat aziaten hun ondergoed wassen in de waterkokers op hotelkamers. En nu lees ik jouw verhaal en neig ik ernaar te geloven dat het gƩƩn broodjeaap is. /insert kotssmiley

9 likes

:sweat_smile: wtf hahah

Ik kan me dat verhaal ook nog heel goed herinneren. Ik had dat toen gelezen en maanden later had ik thee gemaakt op een hotelkamer, toen heb ik totaal niet meer aan dat berichtje gedacht. Die nacht werd ik echt super ziek, ik verbleef zo’n beetje de hele nacht in de badkamer. Maar begreep echt niet hoe ik zo uit het niets ziek kon worden, had ook niks bijzonders gegeten ofzo. Tot ik dus dat berichtje van het forum ineens herinnerde… Ik ben er nog steeds van overtuigd dat dat komt door die waterkoker waar vast een onderbroek in is uitwassen :joy:

22 likes

Sorry jongens :joy::joy: Hahaha

2 likes

Wow gadverdamme, ik wist serieus niet dat dit een ding was

2 likes

:frowning: ik wil dit soort dingen dus liever niet weten.

3 likes

Omg… k weet niet wat ik lees :exploding_head: :rofl: Mn vriend maakt altijd heel lief een kopje thee voor me als we eens in een hotel zijn op vakantie oid. Volgende keer zeg ik wel dat het niet hoeft :joy:
Ik heb de vorige keer op rondreis gewoon heel basic kleding meegenomen in mn backpack en in airbnb’s hadden we wel af en toe een wasmachine, maar voor sokken en ondergoed had ik gewoon een klein beetje biotex in een ziplock zakje bij me.

Huh een ketchup fles hergebruiken met wasmiddel en dit meenemen op je vliegreis naar Aziƫ? Verkopen ze daar geen wasmiddel? :joy:

4 likes

Vind die Vietnamvlogs echt zo leuk, wil er ook naartoeee.

4 likes

In principe verkopen ze alles als je op vakantie gaat maar ik vind het soms ook fijn om mijn eigen shampoo/douchegel/wasmiddel mee te nemen.

2 likes

Dionne heeft een relatie met Ruud van Utopia/temptation island VIP’s. Te zien in haar nieuwe vlog.

Of is dit al oud nieuws? :sweat_smile:

2 likes

Vind het eigenlijk wel slim haha. Ik stop het voor kleine vakanties vaak in zo’n reisflesje maar er zijn natuurlijk ook kleinere flesjes ketchup.

1 like

Dat leek een enorme unit maar dat kwam omdat de rest in van die mini reisflacons zat!

Bonnie die het over ā€œlekker seksenā€ heeft in haar nieuwe vlog: :crazy_face:
Vind dat wel grappig want ik zie die 2 een beetje als a-seksueel ofzo kan er niet goed een voorstelling bij maken(niet dat ik dat perse wil haha)

25 likes

Zijn die zonnebrillen van Lotte spon? Het zijn altijd van die aparte montuurtjes… (en NMSMVPE).

Goede titel ook wel.

(wordt beschuldigd)

9 likes

Waar zegt ze dat? Ik heb de hele vlog gekeken maar niet gehoord

vanaf 06:10 en de daadwerkelijke tekst op 06:28 :grin:

Ooooh ja hahah awkward. Ik dacht dat ze vertelde dat ze zelf lekker ging seksen

2 likes