De manier waarop ze praat idd, uitstraling. Kan het niet uitleggen maar ik heb dit dus ook met Cynthia.
Wow, ik zie hem echt nog steeds voor me als klein jongetje maar hij is even oud als ik?
Wel een domme actie, compleet hun eigen schuld natuurlijk.
John als je nog een werknemer zoektā¦
Holy shit, dat is echt onhandig
Haha! Ik heb precies hetzelfde, ben inmiddels ook geen abonnee meer
Dit doet me een beetje denken aan die Amerikaan die in Noord-Korea voor de grap een vlag ging stelen. Aan de ene kant denk je: hoe kun je zo dom zijn. Aan de andere kant gun je diegene ook niet de straf die er op staat.
Ik denk dan ook altijd: denk je als je dat gaat doen dat je ermee weg komt? Zo ja, wat zit daar dan onder/is je argumentatie, want ik zou nooit denken dat ik de straf die erop staat per definitie niet zou krijgen.
Wat ik me herinner van Ties is dat hij wel vaker plekken bezocht waar je eigenlijk niet mocht komen. Verlaten attractieparken enzo.
Zoeterminder??? Pardon??? ZoeterMEEST!
ik ga weer terug in mn vinexhol doei
Ja klopt maar in NL en DU kom je er nog wel vanaf met een geldboete. Ze lijken me allebei ook niet de domste.
Oh Ties. Wat een ellende. Ik moet er stiekem wel om lachen hoor. Hoop dat het allemaal snel goed komt
Zes maanden
Oh ik vind 6 maanden nog wel meevallen⦠Had een aantal jaar verwacht.
Wat dom zeg. Als wij dit allemaal zo snel kunnen vinden hadden hun dit toch ook op kunnen zoeken van te voren? Iedere gek weet toch dat het daar mega beveiligd en alles is.
Ik hoop dat het goed komt en hij gewoon weer ductape boten gaat bouwen ipv dit.
Blijkt wel weer hoever sommige YouTubeers van de werkelijkheid afstaan. Moedwillig verboden terrein oprijden, dan aangehouden worden en zeggen ja hoor wij hebben die borden wel gezien dat we hier niet in mogen maar wij zijn bekende youtubers. Kansloos zeg. Alsof je boven de wet staat met je 700.000 volgers. Hoop dat ze gestraft worden net als ieder normaal mens.
6 maanden is wel de maximale straf he. Dat krijg je niet zomaar. Ik hoop voor die jongens dat het meevalt. Domme actie, maar zo iets gun je ze niet
Ik denk eigenlijk dat ze dit heus wel wisten, zij zijn ook niet dom, maar het risico toch wilden nemen⦠als het was gelukt hadden ze waarschijnlijk een video met heel veel vieuws en veel extra subscribersā¦
Als dit zo is heb ik er al helemaal geen medelijden mee. Alles voor de views tegenwoordig. Ik hoop dat ze er van leren.
Ja eigenlijk hebben ze al geluk dat ze niet ter plekke zijn neergeschoten door militairen.
Ik kan me er alleen zo slecht een voorstelling van maken dat het echt slecht gaat aflopen met jongens die we ākennenā. Maar inderdaad is in de VS vertrouwen dat het wel goedkomt niet terecht