Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ennnn nog een

2 likes


omdat het kan

15 likes

wow @enthusiasm ben je eroverheen, dat gifje? heb je jezelf exposure-therapie gegeven ofzo?

6 likes

nouuu… ik heb dit met ogen dicht gepost

4 likes

ik kwam dit tegen
linda meiden met la casa de papel… de laatste match die ik zou maken qua video?? :confused: :joy:

4 likes

In het vorige topic had iemand het over Alwin: dat hij zo’n lijdende creatieve youtuber is. Wat ik mij dus afvraag: sommige mensen zijn gewoon niet interessant genoeg om te volgen en krijgen dan niet grote sponsordeals. Dan plaatsen ze gare spons, want ze moeten de huur betalen oid. Ze zijn dan toch gewoon niet goed genoeg in hun vak & ga gewoon werken ergens anders?! Net als van de geldacties om een camera te kopen?! Ga gewoon sparen. (Is ook wel een ding onder onbekende NL’s. Van die tikkie-acties op Twitter. Haat dat!)

5 likes

Ja mijn god ik zou me doodschamen als iemand zo’n scene maakt op een terras

7 likes

Ik vind haar heel onsympathiek en asociaal. Haar vlogs zijn ook zo gek: zo random en steeds over of ze dik is en over haar kleding.

18 likes

Ik vind dit echt bizar, dat dit nog gebeurt in 2019 in NEDERLAND
Maar misschien leef ik in een bubbel te ver van de Bible Belt

14 likes

Ja ik wilde dit ook al reageren, daarom zijn zij ook vriendinnen :joy:

Het viel me laatst echt op dat een gesprek tussen Lotte en haar zo gaat:
Charlotte zegt iets.
Lotte reageert op hetgeen Charlotte zei.
Charlotte zegt weer totaal iets anders.
Lotte reageert weer.
Weer totaal nieuwe opmerking van Charlotte.

Echt kan zij geen gesprek voeren?

14 likes

Ik heb op deze school gezeten, wel op een andere vestiging. M’n broer is een keer met vrienden in rokje naar school gegaan :joy:

34 likes

“Ik zie er echt moe uit” x20

2 likes

Haha ik zat al te wachten op zulke reacties

1 like

Ja dit is een reformatische school. Er zijn nog twee andere scholen (1 christelijk en 1 openbaar) in de stad en nog een groene school.

1 like

Ja en dat terwijl de school dus al wist dat Tim zou komen. Zorg dan dat je je voorbereid?

Nouja het is gewoon cultuur ofzo, of ja traditie? Sommige gezinnen gaan al 20 jaar naar die school, die doen hun kinderen echt niet nu ineens naar het andere lyceum in de stad

1 like

Die jongen schijnt ook geschorst te zijn

Ja, maar dat doen die families dus niet. Zo gaat het hier gewoon een beetje :yum: en @Maestoso

@flwhrs daar werk ik!!! Huts

1 like

Ik verbaas mij er ergens wel over dat er nog scholen zijn waar broeken verboden zijn voor meisjes.

21 likes